Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice se přístavu na Labi mohou dočkat během dvou let

Vybudování nových přístavů v Pardubicích nemusí být takovou utopií, jak se dosud mohlo zdát. Spuštění stavby kanálu v Přelouči, který umožní splavnění Labe do Pardubic, totiž ještě nikdy nebylo tak blízko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90a39n 77K14o74l83á50č50e35k 3120108600409

Na tomhle je vidět, jak stát šetří kde může. Úplně zbytečná stavba a peníze utopené v betonu. Následné miliony na udržování vodní cesty, aby se po ní mohlo projet pár nadšenců se svými lodičkami.

Kdyby byl opravdu takový hlad po lodní dopravě a vše bylo tak výhodné, už dávno jezdí lodě s nákladem do Chvaletic nebo Kolína a funguje a prosperuje přístav. Vlak tam jezdí taky. Ale ono nic. Jak mám tedy věřit, že poté, co stát nalije miliardy do tohoto megalomanského projektu, se vše nakonec rozběhne a bez dotací bude přinášet prosperitu?

Tři a půl miliardy za splavnění a přístav? Nenechte se vysmát, to jen uvedli číslo, abychom je nešli hned vypráskat. Šéf ředitelství vodních cest Jan Skalický a ředitel Přístavu Michal Skalický - není to nějaké divné?

Když má pan ředitel takovou víru, ať osloví nějakého miliardáře, který neví co s prachama a zafinancuje s ním celou stavbu a peníze ze zisku pak inkasuje. Ale ať pánové Skalický & Skalický stavějí z jiných peněz než od daňových poplatníků.

+2/−1
9.11.2012 7:07

R20o53b55e15r34t 52Š58i88m83e45č13e41k 6225461458428

no tak peníze z EU je potřeba utopit, tak proč ne v Labi a nestavět díla, které si pak nevydělají ani na svůj provoz

+1/−1
8.11.2012 23:08

F12r13a33n66t12i16š78e13k 13V20o46m48á11č15k53a 1697224630

"Lokalita ve Svítkově a Srnojedech má navíc obrovskou výhodu, že jako jedna z mála v Evropě může propojit čtyři druhy dopravy: vodní, železniční, silniční, a dokonce i leteckou. To je kombinace, kterou skutečně v Evropě nevidíte," tvrdí ředitel.

Pan ředitel už byl v životě určitě nejméně až v Hradci...

+3/−2
7.11.2012 16:59

J46a27n 60K60o91l57á69č70e42k 3490928670719

Taky jsem si říkal, co tím myslí. Může mi někdo dát nějaký příklad zboží, které se odněkud doveze do Pardubic na lodi a tady se přeloží na letadlo? Nebo naopak? Písek to asi nebude a počítače taky ne.

Mám bujnou fantazii, ale odpusťte, nic mne nenapadá.

+1/0
9.11.2012 7:08

F51r37a14n89t69i96š57e16k 52V50o48m36á30č49k47a 1527444440

Mě spíš pobavilo, jak pan ředitel v Evropě neviděl lokalitu, kam jezdí vlak, vede tam silnice a mají tam přístav a letiště, když jedna taková je od Pardubic jen 100 km. V Evropě jich jsou další stovky...

+1/0
9.11.2012 15:31

R87o52b34e81r95t 84V52a71l73e54n46t17a 6706639277774

Tak jestli tohle nakonec dopadne ve prospěch Labe, tak by mohli být aspoň té soudnosti a udělat most či lávku přes vybudovaný kanál. Spousta lidí totiž přes Slavikáč jezdí do Přelouče na kole, touhle výstavbou by si udělali sice pěkný parčík, ale rozpůlili by cestu, ze které by mohli rovnou udělat cyklostezku

+3/−1
7.11.2012 12:04

L76i59b76o49r 79M51o65u88č20k17a 1208537315482

ekologove by mali byt souzeni za zamezovani rozvoje kraje ... jako obecne ohrozeni

+3/−8
7.11.2012 9:54

M31i94c96h58a33l 73S63t84e78b17l72o 5229141444787

Ekoteroristy neposlouchat!!

+4/−8
7.11.2012 9:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.