- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pardubičtí krajští radní mají plnou zodpovědnost za to, že již dávno není silnice R35 a nelze jet do Olomouce severní dálniční trasou. Díky machinacím s pozemky a neustálým odkládáním zanesení dálnice do územního plánu. Takže si doufám uvědomují, že si stěžují ma sebe.
Tam vždy fungovala největší křižovatka města se semafory. Nikdy se netvořily kolony. Pak kohosi osvíceného napadlo odstranit semafory a udělat kruháč. Prý aby se zrychlila doprava. Od té doby zde jsou v dopravní špičce (14-16 hodin) kolony možná 500 metrů dlouhé. To bude žůžo. A ten smrad.
jsou hlavními překážkami dostavby R35. Ted zažijí peklo...
kdyby si pan starosta udelal poradek ve svym meste urcite by byla vystavba R35 mnohem mnohem dal. Ale protoze ma silnice vest pobliz prominentniho bydleni litomyslskych bafunaru vsechno se neustale oddaluje.
Pan expert z Prahy to je taky myslitel, byl se v Litomysli nebo Vysokem Myte aspon podivat? Uz ted kdyz chce nekdo vyjet ve Vys. M. u cerpaci stanice shell na I/35 tak tam bezne stoji a ceka i 15 - 20 min. A v Litomysli v miste kruhace se tahnou kolony casto i na 10 min. Navyseni jen o par aut za hodinu udela v techto mistech obrovske problemy.
A to taky chtěli v Litomyšli, na hlavním tahu městem, ubrat jeden jízdní pruh a z něj udělat parkoviště. A snížit rychlost ze 70 na 50. Prostě myslitelé.
A proč, páni politici na kraji, ještě není R35 hotová? Nemáte tak trochu máslo na hlavě?
Když to poslední pár let sleduju, tak se pořád jenom mění varianty, sepisují a podepisují petice, zakládají občanská sdružení proti R35 a páni politici na kraji (třeba pan Toman) si nechávají platit, že nic nedělají.