Diskuze
V zimě přijede do Pardubic další supervlak. LeoExpress
Děkujeme za pochopení.
BaronOfHell
Tak už jen doufat, že nedojde k nehodě, protože tento vlak
si to může dovolit rozdat tak možná s kamionem, ale cokoliv jezdí po kolejích, ho rozpůlí.
Leinad
Konkurence no
RegioJet se starými vagony dosáhl nějaké obsazenosti. A něco mi říká, že Leo to dokáže se splašenou tramvají taky.
Možná že to je tím, že občerstvení někde (ne)obstarává firma po konkurzu, aby bylo co odklánět, a někde je čas mezi "dostanu chuť" a "dostanu jídlo/pití" daleko kratší. Možná je to i dalšími službami na palubě.
ydrhsamot
Leoš to vzal za správný konec!
Železniční vozidla by se měla vždy přizpůsobovat infrastruktuře, nikoliv naopak! Proč kupovat jednotku, která má Vmax 236 Km/h, když po našich tratích se dá jezdit "jen" 160 Km/h. Proč utrácet za 3 elektrické systémy, když vím, že budu jezdit z Prahy do Ostravy, kde je 1 systém (3000V ss), naopak investuje do moderních technologií (v Pendolinu ČD nebyly donedávna ani zásuvky), atd.
Lord Helma
Něco mi na těch soupravách nehraje
Jsou lehké - na našich i koridorových tratích budou hopsat jako kozy. Velké zrychlení je při dálkových tratích na dvě věci, výsledkem jsou naddimenzované motory. Nějaký cathering (fuj, to je ale hnusné slovo, co tak říkat po staru občerstvení) je mi opravdu u zadele, ty tři hodiny to vydržím. Nějak mi unikají ty moderní technologie, které by neměla konkurence. Bez wifi se rozhodně obejdu a co se týče samotné soupravy, tak nic převratného jsem tam nenašel, obyčejný průměr. A vrcholem všeho je ohánět se regionálním příměstským vlakem prekabátěným za dálkový spoj. To pnemůže fungovat, to je kočkopes. Buď postavím dálkovou soupravu anebo regionální vláček. Ale ne obojí, to pak nebude vyhovovat ani jednomu typu provozu. K čemu mi je na dálkové trati vysoká akcelerace, když stavím na dvou zastávkách a na třetí končím? Jak se bude asi chovat lehounká souprava tramvajového typu na dálkové trati? No jako ta na plné pecky tramvaj.
Lord Helma
Re: Něco mi na těch soupravách nehraje
Jedoucí tramvaj. Pěkně to hopsá. I na kvalitní trati. A co podvozek? Je tak trochu odlošná konstrukce pro lokálky (což ta předělaná souprava je) a pro dálkové vlaky. Navíc kastle bývá sladěná s podvozkem, to není jen, že vyměníte podvozek. Pán Novotný má prozatím plná ústa různých prohlášení a tak jsem zvědav, jaké to bude v reálu. Navíc se obávam o přetíženost tratí, protože oba soukromníci se honosí pidisoupravičkami o kapacite větší tramvajové soupravy. Takže k čemu mi bude 8 souprav za den, když 6 pojede prázdných a dvě by se vyorodaly 5x a přesto díky koncepci nebude možno přidat posilové vágony.
Pavel608
Ach jo
Variaci na tento článek jsem už četl několikrát.
Takže pro upřesnění.Lehčí vagony ušetří polovinu. To jo ale proti čemu? Hmotnost je jen jedna složka z mnoha nákladů na dopravní proces. U elektřiny mám obavu, že se neplatí . Je to paušálem bez toho co kde jak jede. (od toho je tam ta hmotnost) . A až bude konkurence nebude to tak jednoduché určit co, kdo a za kolik.
Ke careringu opravdu jsou letecké blafy nějakou laťkou které se má pozemní železniční catering srovnávat? Tady vám to nějak kulhá. Ano, at je dobrá nabídka za přijatelné ceny pro středoevropany , anebo bude suši, kung pao , suei cu zou, šiškebab a polevka garpaco, italské mini kafča a voda z ledovce?
Jo v tom se může marketing vyřádit.
Takže hodně zdaru a at nevykrvácíte dřív než se vám bude aspon trochu dařit.
JPNB
Super vlak?
Použít pro jednotku primárně určenou pro regionální,byť s úpravou pro dálkový provoz slovo supervlak, je možné jen v Čechách a jen u novinářů píšící o něčem čemu vůbec nerozumí.
mim7
Re: Super vlak?
Bohužel v zemi, kde jsou na kolejích k vidění převážně vozy muzeální železnice, lze každý vlak vyrobený v tomto století považovat za supervlak.
karl007karl
preferuji ČD
Osobně fandím ČD, rozparcelování železnice je cesta do pekel, stačí se podívat do Británie.
aldik7
Re: preferuji ČD
A nebo do Polska, tam to taky není zrovna růžové, např. s uznáváním jízdenek.
Bohouš70
Druhořadý obyvatel
Při náhledu do návrhu nového jízdního řádu mne spíše fascinuje, jak se postavil ke konkurenci stát. Vyklízí totiž bojiště. Výsledkem je diskriminace obyvatel, kteří nemají to štěstí bydlet v okolí Pardubic a Olomouce. Nikdy jsem neseděl v Pendolinu, nikdy neusednu ani do tohoto krasavce. Je pro mne totiž nepraktický. Bydlím v Ústí nad Orlicí a budu i nadále využívat stařičké vagóny v soupravách ČD (v dálkových spojích zde zastavujících), protože mi nic jiného nezbývá. A těchto spojů ještě ubyde!
CART09
Re: Druhořadý obyvatel
Tohle mne nepřestane fascinovat, pořád by někdo chtěl určovat soukromníkovi, co má dělat se svými penězi...
Regiojet vám nestačí? Chtěl byste mít hned VŠECHNY nabídky trhu v každé vesnici????
tau
Ukázkové PR
Bylo to zdarma, nebo redakce dostane volné místenky....?
wrah
Re: Ukázkové PR
Sice ukázkové PR, ale pro místní patrně dost důležitá a zajímavá informace.
Pardubice - Třinec 3:0. Pětiminutovka snů přihrála klíčový mečbol Dynamu
O důležitý třetí bod ve finálové sérii extraligy sváděla obě mužstva litý boj do poloviny zápasu,...
Třinec - Pardubice 4:3. Obhájci získali druhý bod, zářili slovenští střelci
Obhájci extraligového titulu si berou zpět vedení ve finálové sérii. Hokejisté Třince zvládli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vysoká pokuta za nařčení Antoše. APK hlásí: Zadina znevážil jméno extraligy
Po výhře 6:2 ve čtvrtém utkání finále hokejové extraligy si postěžoval, že názory experta České...
Zadina nařkl Antoše z ovlivňování finále: Špiní Pardubice, tlačí na rozhodčí
I přes výhru měl ke spokojenosti daleko. Pardubický kouč Marek Zadina se po skončení čtvrtého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Oblíbené občerstvení se dostalo i do Hejlíkovy Gastromapy. Letos už neotevře
Zpomal, projíždíš hospodou. Ta cedule se vryla hluboko do paměti snad každému cyklistovi, který...
„Nauč se pískat.“ Zaplněné pardubické náměstí se těšilo na oslavy, přišlo zklamání
Pardubické Pernštýnské náměstí dnes mohlo zažít velkou hokejovou noc - oslavu titulu. Po porážce...
V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě
Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...
Šafarčík chce Pardubice donaha: Soupeř nás přejel, neschovávejme se
Nikdy neměl problém mluvit na rovinu. „Ústí nás přejelo na plné čáře, nemá cenu se za něco...
Ve vápně se musíme chovat jako zabijáci, nabádá pardubický Kissiedou
Pardubickým manažerům se údajně sám ozval s tím, že by rád v jejich fotbalovém klubu působil....
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...