- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No já mám opačnou zkušenost,vlak přijede načas a autobus má odjezd o 5.minut dříve.Takže 55.minut do odjezdu dalšího.
Stěžujte si u OREDA..nebo u pana náměstka hejtmana pana Tichého.Všechno bezva klape.Evropa končí za Svitavama.Osobák od Svitav jezdí každý den z 5 min.zpoždění i když žádné být nemělo.Budou krajské volby.....takže
Jo, ten spěšný vlak měl počkat. Kvůli tomu by sice přijel pozdě do Kolína a tam by lidé nestíhali přestup na autobus do Přelouče, ale ten by na ně počkal. V Přelouči by ale musel čekat parník do Chvaletic, což samozřejmě nevadí, protože navazující vlak na něj rád počká, protože...
Jasne. Ty dve minuty rozhodi hromadnou dopravu v cele evrope...
Evidentně si někdo objednal negativní článek, že většinou to je přesně naopak- tedy že ujíždí busy, to se tady už nepíše.
Autobusy si mají s vlaky konkurovat, ne kolaborovat. Železnice patří do století páry.
Vypravování vlaků v Lichkově je v kompetenci výpravčího, a výpravčí jak známo spolu s ostatními provozními zaměstnanci jsou již pod SŽDC, když výpravčí vlak vypraví, fíra musí odjet, bus nebus. ČD jako dopravce s tím nemají vůbec nic společného. Na Sp vlaky v Lichkově je čas na přestup 12minut, to že autobus není schopen vyjet předem dané jízdní je problém OREDA a ne ČD. Pokud má autobus zpoždění a řidč ví, že má frekvenci do vlaku, má zavolat do Lichkova na nádraží výpravčímu a tuto skutečnost mu oznámit, lidi od dráhy nemůžou tušit jestli má autobus zpoždění 5 minut nebo třeba hodinu, dispečink neexistuje, takže je to jen na příslušném řidiči. Holt je nutnu si přiznat, že se OREDU optimalizace dopravy opravdu nepovedla to co vytvořili je nehorazný paskvil.
Jak může vlak čekat na autobus, když autobus nezajíždí k nádraží, ale staví kdesi ve vsi a lidi dobíhají na vlak pěšky? Jak asi ten "nebohý železničář" může vědět, kdy který autobus dorazí? Kdo zná Lichkov, ten ví, že z nádraží na silnici vidět není a kdo zná prostředí na železnici ví, že řidič autobusu výpravčímu nezavolá, že se už blíží a že má lidi na přestup do vlaku. U vlaků to takhle ale funguje. Resp.za dob "unitární železnice" fungovalo. Sousední výpravčí řekne tomu dalšímu, ať počká, že tam má "frekvenci", nebo to na požádání udělá i průvodčí, ostatně taky proto fasují služební mobily, aby mohli výpravčímu zavolat. Ale autobusák to neudělá nikdy. Jednak je řidič, tak volat za jízdy nesmí, a navíc nemá zájem, protože je z "jiné firmy".
A vysilacky mit nemuzou, handsfree neexistuje a GPS lokator, kterej je v kazdym sluzebnim aute v autobuse bejt taky nemuze... Rekni mi co chces a ja ti reknu, proc to nejde. Mozna je z jiny firmy, ale plati ho stejnej kraj, tak si to muze, sakra, pohlidat, ne?
Uvědomuje si tu někdo, že sestavit jízdní řád na železnici je, vzhledem k určité neměnné propustnosti tratí, daleko složitější, než vymyslet jízdní řád pro dopravu silniční? Tohle je prostě propadanda Česmadu a podobných organizací, jako před časem demagogická tvrzení toho typu, že železnice má mnohem větší spotřebu pohonných látek než silniční. Tady se prostě lobby snaží zničit železniční dopravu a hrabat si na svém písečku, a hlavně potom určovat ceny. A abych napodobil populárního Katana: P.S. Je mi úplně jedno, kam mě teď pošlete.
Každá země má v České republice jedno velvyslanectví. Jenom peklo má dvě: České dráhy a Českou poštu.
To platí už hodně dlouho. Ale letošní rok tomu skutečně nasadil korunu. A bohužel si kraj našel specialisty na tvorbu jízdních řádů - OREDO.
Uklidit vsechny debily, tak vytvoril ceske drahy.Za ty kecy by ten ajzbonak schytal ode mne minimalne stiznost na jeho arogantni chovani, v horsim pripade i par facek.aspon ze vlakem nemusim jezdit.
proč? vždyt má pravdu. Za to můžou dopravní odporníci http://dopravni.net/glosy/12550/kdyz-do-vaseho-mesta-dorazi-dopravni-odpornik-zlepsit-verejnou-dopravu/