- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zlikvidovat Tichého ,krajského radního za ČSSD,ten zmršil tímto způsobem dopravu v Pard.kraji
Sem zvedavej, jak bude vypadat ta znacka "Vjezd povolen pouze autobusum, ktery tady chceme."
Podle me jestli je potreba zmenit jizdni rad, netreba kvuli tomu vzivat dabla. Jestli chcete mit v UO polovinu spoju, nevidel bych to jako problem. Snad by tam nemuselo jezdit vubec nic, abyste meli cisty mesto...
A jeste jeden poznatek bych doplnil. S nastupem OREDA konecne nekdo v 21. stoleti prisel na to, ze neni nutne kupovat si v kazdem spoji do ktereho vlezu jizdenku zvlast, ale ze staci jedna jizdenka pro celou trasu. Zaroven taky neni cestujici nucen platit vice penez jen kvuli tomu, ze jeho spoj jede jinou nez nejkratsi trasou. Ja napriklad misto drivejsi kombinace bus/vlak v cene 16+23 platim 26 a jeste si muzu vybrat, jestli pojedu bus/vlak/bus nebo bus/bus (tolik k tomu zdrazeni).
Mě tarify Iredo levněji nevycházejí. Používám IN25, Pardubickou Kartu, a vlastní nohy.
Chtěl bych upozornit, že mezi protestujícími je Ešpandr (ČSSD). OREDO vypracovalo paskvil za podpory ČSSD na krajské úrovni. Udělejte si pořádek ve své partaji (Martínku) a přestaňte s těmi experimenty na lidech. Pánům z OREDA bych chtěl vzkázat, že taktová doprava se tak možná hodí na MHD v Hradci, ale nikoliv na venkov. Zcela nepraktická je u vlakové dopravy. Pak nic nenavazuje, spoje jezdí v nevhodný čas, projždí kvůli obratům a úspoře času zastávky, kde jsou sice cestující, ale nemohou ho využít. Grafikon by se měl pouze "ladit", logicky reagovat na zánik či vznik potřeby dopravit zaměstnance/školáky. Tahle "sranda" někoho mohla stát i zaměstnání. Ten, kdo to psychicky nevydržel a pořídil si auto, se má jako s pokorou vrátit do autobusu/vlaku?! Protest radnice nějak smrdí po volebním mítinku. Mám pocit, že se z něho stane pohřeb levice. Občané/voliči nejsou hloupí a ve volbách se to snad ukáže.
Co když to má na znečištění města opačný efekt? Ve městě sice přibylo autobusů, ale zřejmě ubylo osobních automobilů protože lidé misto cesty do práce vlastním autem pojedou autobusem. Je to přeci levnější.
Nepojedou, pokud autobus nepojede v takovou dobu, kdy se to lidem hodí.
Tento tunel s posvěcením hej hej hejt mana je jen tunel na peníze pro v kraji vládnoucí garnituru. To co spoustu let fungovalo, optimalizovalo se potřebami lidí, teď partička diletantů postavila na hlavu. Lidé nestíhají do zaměstnání, děti do škol, autobusy jezdí buď přeplněné, anebo zcela prázdné jak hlavy těch, co to vymysleli. "Výhody" jsou jen ve zdražení o 20% a v ožebračování lidí. Toto platí nejen o Ústí, ale pro celý kraj. Další pokus jak zlikvidovat veřejnou dopravu. Znám spoustu lidí, co nyní místo busem jedou radši i v tomto celospolečenském marastu svým autem. Jen tak dál t mane a všichni vaši štolbové! Věřím, že lidé prozřou a ve volbách snad vás o ta koryta připraví.
Ja teda nejsem z usteckyho okresu, ale zatim jsou pro me ty zmeny pozitivni...
se neco deje, jeste aby se taky clovek smysluplne dostal na nadrazi