- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, co radší řeší, když průjezd z této strany mají volný již nyní - stačí, když zprůjezdní, což v těch řešeních stejně zamýšlejí, jednosměrku před nádražím, autobusy se přece až před vlakové nádraží již DNES dostanou tím, že zatočí na světelné křižovatce Na Kateřině (před býv. obchoďákem Dukla), jedou nahoru dostatečně širokou ulicí /směr ke hřbitovům/ a zatočí k nádraží. Proč by je cpali do Fibichovy nebo Rooseveltovy??? Tady mají komunikaci hotovou?To ti lidi na dopravním odboru nejsou z Chrudimi??
Ulicí Čsl. armády jezdí autobusy, které míří z Chrudimi na Slatiňan a dál, taky tam obyvatelům pod okny hučí a skřípí vlaky...
Následně by se mohlo ukázat, že je třeba přestavět celé nádraží, takže investice nebude 1,5, ale 10 mil. - nebylo by lepší konečně prosadit stavbu tolik let slibovaného a očekávaného obchvatu?
Jak se ze směru od Fibichovy / Rooseveltovy ulice stočí autobus do zastávky? Řešením by sice bylo "otočení" jednosměrky, která kolem nádraží vede, to ale povede pouze k tomu, že 2x budou v zácpě stát autobusy jedoucí v opačném směru tzn. např. od Pardubic na Slatiňany, Žďár n. S. ...
Kdo potřebuje vydělat na úpravách Fibichovy ulice? Do čí kapsy půjde desátek? Jaký vliv bude mít takový provoz na život lidí v této lokalitě? ...
Místa na otočení autobusu je tam dost, nemějte strach - svého času tam jezdily "kloubáky" a to taky z obou stran. Tak proč by to nešlo s těmi krátkými SORy?