- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdůvodnit zastavování EC nákladným terminálem (podzemní garáže + obnova autobusáku) je zaměňování příčiny a následku. Ještě nikdo nezveřejnil čísla, která by prokazovala, že z Třebové do Brna jezdí tolik lidí, aby to opravňovalo zastavení EC. Takhle se mohou po Třebové ozvat i srovnatelně velká města v okolí, čímž nám EC zdegeneruje do rychlíku.
Vážení obyvatelé České Třebové, chtějte raději po svých volených představitelích rychlík každou hodinu složený z čistých a spolehlivých vozů.
Jízdní doby ČT - Brno: EC 1:04, R 1:19. Což myslím za poloviční interval obsluhy stojí.
Nezastavovat a zvýšit počet vlaků, co Třebovou projíždí. Třebováci nechť jsou naštvaní, ale je to sobeckost, s podobným požadavkem na zastavení by mohl přijít třeba Český Brod, Úvaly nebo Svitavy či Blansko. Třebová je vesnice, co akorát zdržuje. Dobře si prohlédněte, kdo do těch vlaků nastupujte - pár lidí a z 90% nádražáci. Podle mě by zde neměli zastavovat ani vlaky jedoucí do Ostravy, dostačující je počet rychlíků.
mohli postavti mezinárodní letiště....Proč by měl EC zastavovat s prominutím v každé zadeli??
Protože tam bydlí spousta nádražáků, a zvykli si na to, toť vše...
Proč se také jinak Třebové přezdívá MuN, alias "Městečko u Nádraží"...
Tak za prvé, nejedná se o zastavování v ČT, na to je Třebová opravdu malé město, ale jedná se o zastavování ve spádové oblastí s cca 100 - 120 000 obyvatel, a to už je víc než kdejaké kraské město. Vlaky mají byt od toho, aby vozili lidi a lidi můžou vozit pouze pokud mají kde nastoupit, rušení zastavování mě přijde stupidní, a zvlášť když o tom rozhodují lidé, kteří tento problém nemají, mají v garážích svých xy aut a vlakem nejezdí. Dále existují studie, že se nějaký čas navíc stejně nevyšetří. Vlaky vyšší třídy, kteří v ČT staví tak je to tak tak že člověk stihne nastoupit/vystoupit, jediné možné zrychlení spojení je udělat přes ČT koridor, takhle vlak přes Třebovou jede stejně pomalu, takže blábol nad blábol.... A hejtman dělá něco pro lidi, takže držím pěsti at se tento problém podaří vyřešit ke spokojenosti všech kteří cestují vlakem.
požadavek který ničemu nepomůže, i kdyby tam nestálo žádné IC/EC, tak snad tam ještě stojí dost osobáků a rychlíků, a do Pardubic to je kousek... a vlastně ještě jsou i Expresy
IC/EC mají být vlaky vyšší vlaky které navíc jsou rychlejší než jejich konkurenti v nižší kategorii, když budou stavět v každé zadeli, tak to rovnou můžou být jen obyčejné rychlíky
P.S. nechtějí rovnou aby tam stálo i pendolino?
z Třebové kousek do Pardubic? víte vůbec kde ta města jsou?
Nerozumím snahám zvyšovat či snižovat počty zastavujících vlaků. Někteří lidé mají přehnané nároky (hejtman), některé bych odborníky na druhou stranu opravdu nenazýval (ČVUT). Proč se musí někteří lidé sr.. do něčeho, co vlastně funguje ... ČT-Kolín nepotřebuje vysokou obslužnost, tudíž zastavování spojů každou druhou hodinu v jednom z nich je optimální.
Asi tak, kdyby už v Český Třebové měly stavět všechny vlaky, tak to už mohou stavět úplně všude... Nechcete tam i Pendolina? Česká Třebová je malé městečko a tudiž z důvodu dopravní obslužnosti není na místě, aby tam stavělo více vlaků než v mnohem větších městech. Dotace na veřejnou dopravu by neměly být dotace pro zaměstnance ČD a jejich rodinné příslušníky(nejčastější cestující v České Třebové).