Diskuze

Mezinárodní vlaky by měly zastavovat v České Třebové, žádá hejtman

Česká Třebová, kde nedávno vyrostl moderní dopravní terminál, si zaslouží, aby v ní zastavovaly mezinárodní rychlé vlaky. To si myslí hejtman Pardubického kraje Radko Martínek, který se snaží změnu prosadit. Ministerstvo dopravy je však proti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michal Drábek

20. 7. 2011 10:43
Populismus

Zdůvodnit zastavování EC nákladným terminálem (podzemní garáže + obnova autobusáku) je zaměňování příčiny a následku. Ještě nikdo nezveřejnil čísla, která by prokazovala, že z Třebové do Brna jezdí tolik lidí, aby to opravňovalo zastavení EC. Takhle se mohou po Třebové ozvat i srovnatelně velká města v okolí, čímž nám EC zdegeneruje do rychlíku.

Vážení obyvatelé České Třebové, chtějte raději po svých volených představitelích rychlík každou hodinu složený z čistých a spolehlivých vozů.

Jízdní doby ČT - Brno: EC 1:04, R 1:19. Což myslím za poloviční interval obsluhy stojí.

0 0
možnosti

150-022-2

19. 7. 2011 19:17
nezastavovat

Nezastavovat a zvýšit počet vlaků, co Třebovou projíždí. Třebováci nechť jsou naštvaní, ale je to sobeckost, s podobným požadavkem na zastavení by mohl přijít třeba Český Brod, Úvaly nebo Svitavy či Blansko. Třebová je vesnice, co akorát zdržuje. Dobře si prohlédněte, kdo do těch vlaků nastupujte - pár lidí a z 90% nádražáci. Podle mě by zde neměli zastavovat ani vlaky jedoucí do Ostravy, dostačující je počet rychlíků.

0 0
možnosti

kanafasik2

13. 7. 2011 11:41
a taky by v Třebové

mohli postavti mezinárodní letiště....Proč by měl EC zastavovat s prominutím v každé zadeli??

1 0
možnosti

CART09

14. 7. 2011 12:43
Re: a taky by v Třebové

Protože tam bydlí spousta nádražáků, a zvykli si na to, toť vše...

Proč se také jinak Třebové přezdívá MuN, alias "Městečko u Nádraží"...:-)

1 0
možnosti

tulpas

12. 7. 2011 22:12
Zastavovat!!!!

Tak za prvé, nejedná se o zastavování v ČT, na to je Třebová opravdu malé město, ale jedná se o zastavování ve spádové oblastí s cca 100 - 120 000 obyvatel, a to už je víc než kdejaké kraské město. Vlaky mají byt od toho, aby vozili lidi a lidi můžou vozit pouze pokud mají kde nastoupit, rušení zastavování mě přijde stupidní, a zvlášť když o tom rozhodují lidé, kteří tento problém nemají, mají v garážích svých xy aut a vlakem nejezdí. Dále existují studie, že se nějaký čas navíc stejně nevyšetří. Vlaky vyšší třídy, kteří v ČT staví tak je to tak tak že člověk stihne nastoupit/vystoupit, jediné možné zrychlení spojení je udělat přes ČT koridor, takhle vlak přes Třebovou jede stejně pomalu, takže blábol nad blábol.... A hejtman dělá něco pro lidi, takže držím pěsti at se tento problém podaří vyřešit ke spokojenosti všech kteří cestují vlakem.

0 0
možnosti

BaronOfHell

12. 7. 2011 22:23
Re: Zastavovat!!!!

R^

0 0
možnosti

aldik7

12. 7. 2011 15:39
bláboly

požadavek který ničemu nepomůže, i kdyby tam nestálo žádné IC/EC, tak snad tam ještě stojí dost osobáků a rychlíků, a do Pardubic to je kousek... a vlastně ještě jsou i Expresy

IC/EC mají být vlaky vyšší vlaky které navíc jsou rychlejší než jejich konkurenti v nižší kategorii, když budou stavět v každé zadeli, tak to rovnou můžou být jen obyčejné rychlíky

P.S. nechtějí rovnou aby tam stálo i pendolino?;-D

1 0
možnosti

misslonely

12. 7. 2011 16:12
Re: bláboly

z Třebové kousek do Pardubic? víte vůbec kde ta města jsou?

0 0
možnosti

BaronOfHell

12. 7. 2011 14:13
Obslužnost Třebové je v současnosti optimální.

Nerozumím snahám zvyšovat či snižovat počty zastavujících vlaků. Někteří lidé mají přehnané nároky (hejtman), některé bych odborníky na druhou stranu opravdu nenazýval (ČVUT). Proč se musí někteří lidé sr.. do něčeho, co vlastně funguje ... ČT-Kolín nepotřebuje vysokou obslužnost, tudíž zastavování spojů každou druhou hodinu v jednom z nich je optimální.

1 0
možnosti

Anonym152

12. 7. 2011 12:34
hm

Asi tak, kdyby už v Český Třebové měly stavět všechny vlaky, tak to už mohou stavět úplně všude... Nechcete tam i Pendolina? Česká Třebová je malé městečko a tudiž z důvodu dopravní obslužnosti není na místě, aby tam stavělo více vlaků než v mnohem větších městech. Dotace na veřejnou dopravu by neměly být dotace pro zaměstnance ČD a jejich rodinné příslušníky(nejčastější cestující v České Třebové).

1 0
možnosti