Diskuze

Ministři chtějí zachovat v Ústí staré nádraží a zároveň i postavit nové

V Ústí nad Orlicí se dnes sešel ministr dopravy Vít Bárta s ministrem kultury Jiřím Besserem. Shodli se na tom, že diskutovanou budovu starého nádraží v Ústí zachovají, ale nebude sloužit železničním účelům. Zároveň postaví novou modernější stanici.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sobak

14. 3. 2011 13:07
optimalizace

nechal bych to bezúplatně převést na dané sdružení a pány aktivisty, ať zacálují rekonstrukci ze svého když o budovu tak stojí a ať ji najdou využití a součástí smlouvy ať je doložka o tom že pokud do dvou let neseženou investora a nenajdou využití budova bude zbourána, ústí nad orlicí má zrekonstruované nádraží na městě, proč by těch pár rychlíků a spěšňáků nemohlo zastavovat na městě a trať směr letohrad by se udělala do oblouku na opačný směr a vlaky by jezdily až do třebové, popřípadně by jezdily choceň letohrad s nástupem už v chocni a v ústí by se pro tuto trať vybudovala zastávka a peší lávka přes orlici až v rovném úseku, blíže centru

0 0
možnosti

Bery

16. 3. 2011 9:42
Re: optimalizace

Sice chapu, ze pro mistni by bylo lepsi zastavovat rychliky na zastavce mesto, ale jinak je to dost nesmysl. Pro obyvatele okolnich obci tam neni zachytne parkoviste a neni tam na nej misto. Neni tam misto ani pro autobusy, takze zadny prestupni terminal. Dale budova je sice po rekonstrukci, ale chybi tam dostatek koleji pro predjizdeni zastavujiciho vlaku vlaky SC/IC/EC. Na rozsireni o vice koleji tam opet neni misto. Takze rychliky pro predjeti techto vlaku by stejne musely zastavit jeste v miste stareho nadrazi, nebo by se muselo predjizdet ve stanicich Ceska Trebova a Chocen, coz by generovalo zbytecna navazna zpozdeni. Ohybat trat od Letohradu na druhou stranu je uz uplna hloupost. Znamenalo by to budovani dalsi financne narocne estakady (navratnost investice miziva) a zbytecne prodlouzeni vystavby. Pokud tahnout vlaky od Letohradu na Usti mesto, tak rozsirit planovanou estakadu na koridoru o jednu kolej a vlaky posilat uvrati ze stareho nadrazi. MHD by byla ale levnejsi...

0 0
možnosti

zdenanek

11. 3. 2011 20:57
Ústí n/Orlicí nádraží.

........... ten úsek trati mezi Chocní a Ústí nad Orlicí je potřeba "narovnat" a starou budovu nádraží zachovat. Je pouze na místních, jak ji využít.;-)

0 0
možnosti

MiroTR

12. 3. 2011 9:07
Re: Ústí n/Orlicí nádraží.

V tom případě se problém vyřeší sám - za pár let nádraží spadne samo. :-/

0 0
možnosti

tslavek

11. 3. 2011 16:27
Nové nádraží v Ústí nad Orlicí - Pryč se Suchomelem!!!

Už vás - Nádraží nedáme - v čele s Kadrmanem, Sommerovou a teď navíc se Suchomelem MÁME  DOST!!!

Nepleťte se už konečně do něčeho, do čeho vám nic není! Jasně se ukázalo - teď při jednání s ministry, že zachování staré ruiny je jen vyhazování peněz. Škoda, že vám na ten blbý nápad ministři skočili!!!. Stará budova nebude mít žádné využití!!! A to vám, jen slušné vychování mi brání vás správně pojmenovat, ještě nestačí a chtěli byste občany Ústí nad Orlicí  ODBÝT jen nějakou zastávkovou  KULNIČKOU.

Koukám, že bude potřeba , pane Rösslere, nová petice, aby vzniklo pořádné nové nádraží!!! Doufám, že vedení města převezme konečně iniciativu a začne v tomto  KONAT!!!

0 0
možnosti