- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jeho banda (Pernicová a Tichý) přivoděj tomuhle kraji jenom zkázu. Už tam dávno ani jeden z nich neměl bejt, protože nejsou při smyslech. Ať se laskavě velevážený pan radní uráčí vytáhnout tu svou línou p*del z kraje, a jde se podívat, kolik lidí tím vlakem z Chocně až do Litomyšle (a obráceně samozřejmě) ráno a odpoledne jezdí.
Pokud se cestující bez problému do autobusu vejdou, autobus stojí násobně méně než vlak a ještě odveze lidi kam potřebují, ne pouze kam vedou koleje, tak je pro mě snaha kraje šetřit docela pochopitelná.
Jestli koleje někdo opravil a kraje se na nic neptal, tak ať si to zodpoví on a ne snad kraj. Přebíhání dětí přes I/35 je ale samozřejmě nepřijatelný.
ale to je v této republice velmi častým jevem. Trať by měla být zachována, rušení je zcela zbytečné! Je vhodnější raději hledat postupy, jak zatraktivnit jízdu vlakem a nedělat laciná rozhodnutí.
jo tak voni nejdřív narvou několik set milionů do revitalizace trati, za pár měsíců ji zruší, ale plýtvání to není to má Martínek pěkné spolupracovníky
Kraj s tím ale nemá nic společného - oprava kolejí je záležitostí SŽDC, což je státní organizace, kraj si na tratě svém území pouze objednává smluvně dopravu. Jinak je to samozřejmě pěkná zlodějna a šlendrián, když stát provede opravu, aniž by se ptal, jestli je o provoz na trati zájem.
Co dodat. Až bude zdražovat ropa, bude nám kolejová infrastruktura zase scházet.