- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale tohle je vyjímka, kdy se jim podařilo zastavit nesmyslné vyhazování prachů oknem! Dyk už i oni pochopili, že po vodě se stejně nic vozit nebude, takže splavnění je na houby!
lidi, vzpamatujte se, němci zjistili, že přes dotace do říční dopravy stále rapidně klesá objem přepravy na Labi. Část prostředků do přístavů zneužila kamionová doprava. Zájem trhu se blíží 0. U nás stačí že se firma Viamovnt napakovala loni v Kolíně. Investice za 1,5 miliardy do hydraulicky zvedaného mostu. Až tam popluje nákladní loď se třemi řadami kontejnerů, (což byl hlavní požadavek akce)půjdu se podívat. Do Pardubic však stejně nedopluje. Plavební kanál v Přelouči je jen zlomkem nutných nákladů.
...silniční přepravci v Německu finančně podporují Zelené v akcích proti říční dopravě.....možná i v Česku....
Pardubice potřebují plavební kanál asi stekně jako eiffelovku - spíš, kdyby se Bártovi rozsvítilo a pokusil se urychlit výstavbu dovukolejné trati do Hradce nebo silniční obchvat... netuším, co by se na lodích vozilo, protože do nedalekých Chvaletic se uhlí po Labi přestalo z ekonomických důvodů dovážet v r. 1994, nic se tady netěží, Labe má většinu roku málo vody pro pořádné říční lodě, přijde mi to prostě naprosto uhozený a mrhání prostředky
Proto se to přece staví. Aby se mrhalo státními prostředky a hodně lidí se na tom napakovalo. Jiný důvod tam není. Ledaže by někdo prohlásil, že se po lodích budou vozit počítače z FOXCONNU do světa. Nebo spíš pak na konci cesty do technického muzea.
Ještě by bylo potřeba vybudovat překladiště zboží z lodí do letadel. To je přeci obvyklá překládka v místech, kde je říční přístav a mezinárodní letiště. Smutný pohled.
Toho modráska je mi fakt líto, bude muset poodletět o deset metrů dál. Děsné. A co vlastně dělá takový modrásek, když je povodeň a Labe se rozlije na okolní louky? A mimochodem, modrásek, to je nějaká novinka, ne? Před pár lety tam nešlo stavět protože tam rostla nějaká divná pampeliška........ Teď modrásek, příště asi kamzíci.
Spravne, vsechno vyhladit, vyhubit, to je ono. Kazdy den zanikne mnoho rostlin a zivocichu navzdy.
Az bude posledni reka otravena, posledni ryba ulovena, posledni les vykaceny, tak zjistime, ze penize nemuzeme jist. - Indianske prislovi.
On totiz v prirode existuje cely retez. Kazda rostlina a zivocich je pro neco dalsiho dulezity. Ale lidstvo to uz zvladne, az se vsechno vyhladi a vybije, doplati na to samo!
ta havět se po dobu stavby přesune hned vedle k místním rybníčkům a až to bude hotovo tak se zase vše vrátí do starých kolejí.Ten projekt je velmi pěkný a případně že bude realizován bude to velmi pěkné místo!!!!sice tam asi moc lodí nepopluje ale to je jedno a hlavně to dá práci spoustě lidí.Když se budoval batův kanál tak taky zařval sem tam nějakej potvorák
Tehdy byla příroda podstatně zachovalejší, dnes máme pro vzácné druhy jenom zbytečky jejich původního prostředí.
Motýl je často závislý na určité rostlině, která je zase vázaná na urřité stanoviště. Vytvořit náhrádní podmínky je velice náročné a výsledek nejistý. Zkuste pochopit ty lidi, kteří krásu světa nespatřují jenom v marketech,či autech ale vnímají i něco jiného.
Co tak velkého se do nebo z pardubicka přiváží