Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pardubický hokejový klub mění prodej lístků, včasný nákup vyjde levněji

  13:02aktualizováno  13:02
Pardubický hokejový klub pro tuto sezonu změnil prodej vstupenek. Kdo si koupí lístek na domácí zápas s desetidenním předstihem a na internetu, oproti loňsku výrazně ušetří. Ten, kdo kupuje lístky až v den utkání, zaplatí více, než byl zvyklý.

Hokej v Pardubicích fanoušky táhne. Kdo si koupí lístek včas, tak ušetří. | foto: Michal Klíma, MAFRA

"Inspirovali jsme se v zahraničí, kde podobný prodej dobře funguje. Ostatně i třeba na hudební festivaly se vstupenky v předprodeji prodávají levněji než poté na pokladně v den akce," uvedl generální manažer klubu Ondřej Šebek.

Hokejisté nově zavádí časová pásma prodeje a zároveň odlišují způsob koupě vstupenek. Koupí vstupenky více než deset dní před zápasem přes internet tak mohou lidé ušetřit nejvíce. Zatímco loni stál lístek na stání 100 korun, na internetu bude v desetidenním předstihu za 90. Ovšem v den utkání za tu samou vstupenku dá fanda na pokladně 120 korun.

Jak se bude blížit zápas, cena bude růst

"Fanoušci, kteří si zakoupí své jednotlivé vstupenky včas přes internet, oproti poslední sezoně ušetří," potvrzuje marketingový manažer HC ČSOB Pojišťovna Pardubice Jan Kratochvíl s tím, že takto koupených vstupenek se dočkaly i všechny kategorie k sezení.

Prodej vstupenek

Jedno místo na každý domácí zápas Pardubic se bude prodávat hned za čtyři různé ceny. U nejdražších vstupenek na sezení se cena bude lišit až o 50 korun. Kdo si koupí lístek přes internet alespoň deset dnů před vybraným duelem, zaplatí 280 korun. Kdo si ve stejné době koupí lístek na pokladně, dá 295. Za tu samou cenu se pak budou prodávat lístky online v době 10 až 1 dne před utkáním. V té chvíli budou na pokladně už za 310. Tolik budou stát online i v den zápasu, na kase však budou za 330.

Jak se bude blížit zápas, tak cena vstupenky mírně vzroste s tím, že vždy je levnější koupě přes internet.

"Nechceme nějak znevýhodňovat starší generaci, a tak vstupenka koupená na pokladně s desetidenním předstihem zůstává na původní stovce," říká Šebek a zároveň dodává argumenty, proč klub ke změně sáhl.

"Pro nás je samozřejmě výhodné vědět dopředu, kolik fanoušků na utkání dorazí. K tomu můžeme přizpůsobit program zápasu nebo angažování pořadatelů," dodal. Podle zástupců hokeje tento model prodeje v zahraničí funguje a klubům přibylo fandů.

"Chceme od našich fanoušků, aby si včas zajistili vstupenky, nejen na hojně sledované soupeře, jakými jsou Kometa, Sparta, Slavia nebo Hradec Králové, ale i na ty méně atraktivní. Tuto změnu jsme konzultovali i se zástupci fanoušků. Ti v tom neviděli žádný problém, naopak to vnímali jako pozitivní krok," nechal se slyšet manažer Kratochvíl.

Nejvíce bude evidentně zvýhodněna skupina mladých fanoušků, která nemá problém s používáním internetu. I proto na webu klubu padaly spíše pochvalné poznámky na adresu novinky.

"Systém vypadá jako dobrý nápad, vlastně když si člověk dobře naplánuje, tak oproti loňské sezoně se dá ušetřit. Takže palec nahoru," uvedl třeba Zdeněk Žák.

Kratochvíl dodává, že klub vlastně uplatnil jen prosté pravidlo: kdo dřív koupí - ušetří.

"Tento systém již naši fanoušci určitě zažili i v každodenním životě - čím dřív koupíš, tím levnější je vstupenka," uvedl Jan Kratochvíl s tím, že klub chce, aby si lidé vstupenky sdíleli i na Facebooku.

"V loňské sezoně jsme zavedli možnost kupovat vstupenky on-line. Fanoušci si pak vstupenky tiskli přímo doma nebo si je uložili do mobilního telefonu. Novinkou letos je, že takto zakoupenou vstupenku můžou sdílet přes Facebook i se svými přáteli, a tak se s nimi potkávat i na hokejových utkáních," dodal manažer.

Stále nejvýhodnější je však pro fanoušky kupovat permanentky na celou sezonu. Možnost jejich koupě ovšem skončila už v pátek. Jak permanentky, tak lístky kupované v předstihu mají pro klub ještě jednu zásadní výhodu: dostane peníze od lidí dlouho předtím, než se vůbec bude hrát.

"Pevně doufám, že to pochopí i naši fanoušci a že si včas zajistí vstupenky na svůj tým," říká Kratochvíl. Hokejový klub v sezoně také nabídne mimořádnou nabídku vstupenek s názvem "All you can eat". Tato limitovaná sada lístků (pouze jednotky na utkání) půjde zakoupit pouze online.

"Tito fanoušci budou moci sledovat zápas z nejluxusnějších míst v ČEZ Areně nad střídačkami na polstrovaných sedadlech a budou si moci dopřát neomezenou konzumaci vybraných jídel a nápojů během extraligového zápasu," uzavřel Jan Kratochvíl.





Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.