náhledy
Vít Opočenský (na voze, s vrtačkou) a jeho kolegové při letošní brigádě, která přilákala pět nových pomocníků z celé republiky. (2011)
Autor: Martin Jeřábek
Pohled na místo zvané Pod lanovkou, kde původně vedla visutá lanová dráha, která vozila vytěžené suroviny z překladiště Na Vekslu dolů do šamotky. (2011)
Autor: Martin Jeřábek
Jedna z exhibičních jízd pro milovníky historických vlaků (2011)
Autor: Martin Jeřábek
Diváci mohou obdivovat parní lokomotivu, která byla vyrobena v roce 1918 v rakouském Linzi. Vyfoceno v roce 2011.
Autor: Petr Sýkora
Každý rok se v Mladějově koná rekonstrukce bitvy z první světové války. Polní nádraží se mění ve vojenské ležení. (2011)
Autor: Michal Hrubeš
Pracovní vlak při opravě hřebečského úseku trati v roce 2012.
Autor: Marek Skalka
Štěrk se musí rozhrnout mezi pražce, aby byla trať připravená na další úpravy.
Autor: Radim Dvořáček
Při opravě trati je potřeba vyměnit hlavně opotřebené pražce.
Autor: Martin Jeřábek
V září 2012 se v mladějovském areálu konala celodenní akce pro skauty z Pardubic.
Autor: Petr Sýkora
Pravidelné jízdy výletních vlaků vedených historickou parní lokomotivou se konají ve vyhlášených sobotních termínech, snímek ze 13. července.
Autor: Jaroslav Hubený, MF DNES
Pravidelné jízdy výletních vlaků vedených historickou parní lokomotivou se konají ve vyhlášených sobotních termínech, snímek ze 13. července.
Autor: Jaroslav Hubený, MF DNES
Pravidelné jízdy výletních vlaků vedených historickou parní lokomotivou se konají ve vyhlášených sobotních termínech, snímek ze 13. července 2011.
Autor: Jaroslav Hubený, MF DNES