„Skutečnost, že je o projekt opravdu zájem, jsme vnímali již během prodeje hracích karet do pardubických mateřských a základních škol. I tak nás celková návštěvnost mile překvapila, zájem o park neochaboval ani v pracovních dnech. Rád bych poděkoval celému projektovému týmu, dobrovolníkům a Kulturnímu centru Pardubice, že se nám tento projekt podařilo takto zvládnout,“ řekl manažer projektu Pavel Stara s tím, že detailní informace o tom, která stanoviště přilákala nejvíce lidí a ze kterých míst návštěvníci dorazili, budou známy až po zpracování dat z hracích karet.
„Na jednom stanovišti se vystřídalo v průměru přibližně 800 dětí a dospělých za den,“ dodal.
Návštěvnost se odvíjela od počasí, rekordní byla sobota 19. srpna, kdy do parku proudily stovky rodin s dětmi, které si přišly zaběhat v rámci Foxconn runu. Vysokých čísel dosahoval i denní prodej karet během konání akce, za devět dní se prodalo zhruba pět tisíc kusů.
„Prodej byl však zahájen již v polovině června, od té doby bylo vydáno přes čtrnáct tisíc hracích karet. Když uvážíte, kolik stojí návštěva kina, tak jsme v předprodeji dětem z našich školek, škol, ale i seniorům nabídli skvělou zábavu za zvýhodněnou cenu 30 korun,“ řekl náměstek primátora Jakub Rychtecký.
Sportovní park Pardubice nabídl škálu aktivit k vyžití pro všechny – děti, rodiče i seniory. Na šestnácti stálých a sedmi variabilních stanovištích, jež byla rozmístěna nejen v parku Na Špici, ale také na zámku či na kurtech LTC, se vystřídalo přes šedesát sportovních klubů. Zejména děti pak „hrály“ o diplomy a medaile, se kterými se jako opravdoví vítězové mohly vyfotit na stupních vítězů. Zpestřením byly autogramiády basketbalistů, hokejistů či návštěva olympioniků.