Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Boj o hokejové permanentkáře vrcholí. Pardubice nad Hradcem vedou

  11:36aktualizováno  11:36
Pardubický hokejový klub zatím prodal více než dva tisíce permanentek na sezonu 2014/15. To je zhruba stejné číslo jako loni touto dobou. Hradeckým se ale také daří. Už prodali stejný počet permanentek jako loni na celou sezonu, tedy přes tisíc kusů.

Nová sezona startuje sice až v září, ale své rivaly z Hradce porážejí již nyní pardubičtí fanoušci v nákupu permanentních vstupenek. | foto: Radek Kalhous, MAFRA

Soupeření východočeských hokejových klubů z Pardubic a Hradce Králové pokračuje i po konci sezony. Pardubičtí a Hradečtí se tentokrát nepřetahují o puk, ale o diváky. Léto je totiž obdobím, ve kterém kluby získávají fanoušky na celou sezonu. Právě v této době se prodává nejvíce permanentek.

Podle tiskového mluvčího HC ČSOB Pojišťovna Pardubice Jana Hrabala zatím prodej permanentek na příští sezonu kopíruje prodeje z minulých let. V nich klub pravidelně prodával mezi čtyřmi až pěti tisíci sezonních vstupenek.

"Zatím máme prodáno přes dva tisíce permanentek a jsme vlastně spokojeni. Nic totiž neukazuje na to, že by nám prodej měl oproti loňsku nějak klesnout," uvedl Jan Hrabal.

Přibližně před měsícem přišlo vedení hradeckého klubu s překvapivým a proti Pardubicím namířeným marketingovým tahem. Ten, kdo v minulé sezoně vlastnil sezonní vstupenku na zápasy jiného týmu, má v Hradci při pořízení permanentky na ročník 2014/15 stejnou slevu jako věrní fanoušci místního mužstva z uplynulého roku.

Generální manažer Mountfieldu HK Aleš Kmoníček však tvrdí, že pouze reagoval na události loňského léta, kdy se klub do Hradce přestěhoval z Českých Budějovic.

Podle Kmoníčka si tehdy někteří hokejoví fanoušci z Hradce a blízkého okolí zakoupili permanentní vstupenky jiných klubů ještě před příchodem extraligy do města. Akcí jim prý chtělo vedení hokejistů Mountfieldu vyjít vstříc a přilákat je na hradecký zimní stadion.

"Primárním účelem nebylo krást fanoušky žádnému jinému klubu," uvedl Martin Sasín, marketingový manažer hradeckého klubu, který si zatím pochvaluje zájem fandů. "K 1. červenci jsme zaznamenali téměř stejný počet prodaných permanentek jako za celý loňský rok, tedy více než tisícovku. Většinou šlo o prodloužení již stávající permanentky. Statistiky, odkud noví předplatitelé přišli, zatím nemáme vyhodnocené," dodal.

Pardubický klip slavil úspěch

Pardubický klub je ale jednoznačně nejbližší extraligový soused Mountfieldu HK, a cítí se proto nejvíce ohrožen případnou hradeckou "loupeží" fanoušků. V HC ČSOB Pojišťovna Pardubice proto natočili klip, ve kterém lákají diváky na úspěchy a slavnou historii klubu.

"V ten den, kdy jsme video pověsili na web, jsme zaznamenali rekordní prodej permanentek. Lidé zřejmě naše upozornění na to, jaký jsme klub a že naše fandy nelze koupit, pochopili," uvedl mluvčí klubu Hrabal.

Video, na jehož konci je dodatek, že kdo u pardubické pokladny ukáže permanentku z Hradce Králové, dostane stoprocentní přirážku, se stalo druhým nejsledovanějším v klubové historii.

"Zhlédlo ho už 10 667 lidí," řekl Hrabal s tím, že až do 17. srpna mohou fanoušci kupovat permanentky na zápasy šestinásobných mistrů republiky za zvýhodněné ceny. "Poté cena vzroste asi o pět procent. Lidé si také mohou za 500 rezervovat své místo a zbytek ceny permanentky doplatit až na startu ligy," dodal.

První zápas nové sezony mezi regionálními rivaly bude k vidění 19. září v Hradci, do té doby se budou oba kluby snažit zaplnit tribuny svých stadionů.

Autoři:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.