Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pardubice dají peníze na tahouny, propagaci hlavních akcí ve městě

  15:47aktualizováno  16:40
Grand Festival smíchu, Pardubický vinařský půlmaraton, Pardubické letní kino Pernštejn, Czech Open. Tyto a řada dalších, celkem čtrnáct významných akcí, které jsou typické vysokou návštěvností a letitou tradicí, zahrnuje projekt Pardubičtí tahouni. Ten má podpořit kvalitní kulturní a sportovní akce ve městě.
Mezi „pardubické tahouny“ patří i Pardubická vinařská noc.

Mezi „pardubické tahouny“ patří i Pardubická vinařská noc. | foto: Radek Kalhous, MAFRA

„Projekt zahrnuje akce, které jsou stěžejními pilíři pardubické kultury a sportu a pomáhají městu budovat silnou a vyhledávanou značku v národním i mezinárodním měřítku. Mají nezastupitelný podíl v oblasti turismu a zvyšování atraktivity našeho města pro tuzemské i zahraniční návštěvníky,“ uvedl primátor Pardubic Martin Charvát.

Jednotlivé akce mají díky tomuto projektu jistotu podpory města, což jim má umožnit lepší plánování rozpočtu i hledání dalších partnerů. Kromě jarní a podzimní části městských slavností přispěje radnice ostatním tahounům celkovou částkou přes čtyři miliony korun.

Město chce navíc uvolnit další peníze na společný marketing.

„Letos chceme mnohem více šlápnout do společné propagace prostřednictvím jednotného nového loga, jež se stává jakýmsi puncem kvality akcí. K většímu využití turistického potenciálu našich tahounů jsme v prvním kroku vytvořili společný prezentační materiál s mapou, počítáme s propojením akcí také přes internet, ale i dalšími propagačními nástroji,“ uvedl náměstek primátora, zodpovědný za cestovní ruch, Jakub Rychtecký.

Logo s podkovou vyjadřuje i smích

Součástí propagační mapy je také dotazník, který má radnici přinést informace o návštěvnících Pardubic a umožnit lepší zacílení reklamy. Zajištění sběru dat o počtu a složení návštěvníků navíc patří mezi úkoly tahounů - stejně jako sledování mediálních výstupů akce a podpora dalších členů skupiny na vlastních webových stránkách.

Pardubičtí tahouni

GRAND Festival Smíchu - Pardubické hudební jaro - Pardubický vinařský půlmaraton - Aviatická pouť Pardubice - Hvězdy na nebi - Folklórní festival Pardubice Hradec Králové - Pernštýnská noc - Městské slavnosti - Zrcadlo umění - Pardubické letní kino Pernštejn 2017 - Czech Open - Pardubická juniorka - Pardubická vinařská noc - Koně v akci - Zlatá přilba - Městské slavnosti, podzimní část s ohňostrojem - Velká pardubická s Českou pojišťovnou

Všechny akce budou mít společné logo. „Na stůl nám přišlo několik návrhů, jak projekt propagovat. Jednoznačným vítězem se stal magnet ve tvaru podkovy, ztvárňuje tak symbol města - koně, současně vysílá jasný signál o tom, že Pardubice jsou po mnoha stránkách přitažlivé město,“ uvedla Jana Fiedlerová z odboru kultury, sportu a cestovního ruchu.

Projekt pozitivně hodnotí i organizátoři vybraných akcí. „Líbí se nám, že logo vyjadřuje i smích. Vážíme si toho, že jsme se s Grand Festivalem smíchu dostali mezi čtrnáct nejvýznamnějších akcí města a bereme to jako zhodnocení kvality uplynulých šestnácti ročníků festivalu,“ uvedl mluvčí Východočeského divadla Radek Smetana.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.