náhledy
Pardubice jsou zahlceny plakáty s předvolebními sliby.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
TOP 09 SE SNAŽÍ. „Topka“ se snaží nalákat voliče na obličeje. Vzhledem k tomu, že má ve svých řadách i několik politických nováčků, však není jasné, jestli to bude stačit. A to ani se sloganem, že „Záleží na vašem hlasu“. Situaci zachraňoval lídr Jan Němec, který usedl za volant volebního taxíku.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
SPP ZAOSTÁVÁ. Grafická úprava plakátů vládnoucí strany na radnici působí amatérsky a je pravděpodobně nejhorší ze sledovaných stran. Srozumitelnost předložených informací je mizivá a stejně odbytě působí rozostřená hromadná fotografie kandidátů na jednom z billboardů sdružení.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
SPP ZAOASTÁVÁ. Grafická úprava plakátů vládnoucí strany na radnici působí amatérsky a je pravděpodobně nejhorší ze sledovaných stran. Srozumitelnost předložených informací je mizivá a stejně odbytě působí rozostřená hromadná fotografie kandidátů na jednom z billboardů sdružení.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
ČSSD V RETRO STYLU. Sociální demokraté vsadili na černobílou fotografii doplněnou o prvky ve stranických oranžových barvách. Asi to není nic, z čeho by byl volič přímo ohromen, ale mezi záplavou klasických plakátů jejich prezentace alespoň trochu vyniká. Fotografie navíc nepůsobí křečovitě, jak tomu na plakátech jiných stran bývá zvykem.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
ODS S NÁPADEM. Strana vsadila na dynamickou kampaň, která nejprve nasadila voličům „brouka do hlavy“ a pak teprve přistoupila s vysvětlením svých úmyslů. Tužkou přečmárané billboardy mají jednoduchou a srozumitelnou grafiku, kterou každý pochopí i při letmém pohledu. V Pardubicích zřejmě jediný úspěšný pokus být originální.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
KOALICE PRO PARDUBICE TRADIČNĚ. Lidovci, kteří tvoří hlavní součást koalice, nebývají příliš tvořiví. Obvykle si vystačili se symbolem slunečnice, v komunálních volbách zvolili obrys Kunětické hory. Nezachrání to ani slogan, že Koalice je pro voliče dobrá investice.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
PARDUBÁCI ZAHLTÍ ÚDAJI. Sdružení vsadilo na sliby, které lidé vidí vedle lídra Františka Brendla. I přes jednoduchou grafiku se přitom Pardubáci nevyhnuli hrubce na jednom z billboardů. Plakáty pak mají doslova přecpané informacemi, jejichž čtení zabere několik minut, což není každý ochoten absolvovat.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
ANO V JEDNOM STYLU. Strana už od počátku svého vzniku sází na jednotný styl. Bílé košile na bílém podkladu jsou prostředek osvědčený, strana se trochu snaží být sdílná v jasném a stručném sloganu. Na kampani je znát, že sdružení má na profesionální zpracování prostředků dost.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA