V sezoně, která pro Pardubice právě v pátek začíná na stadionu v Třinci, si bude klub připomínat 90 let od svého založení.
Na jaře pak uplyne už 40 roků od chvíle, kdy parta kolem Vladimíra Martince, Bohuslava Šťastného a Jiřího Nováka získala pro Pardubice první titul. A už v úterý se bude slavnostně v aréně vyvěšovat vlajka, která bude symbolizovat šestý mistrovský titul.
Sezona 2012/2013Nejlepší domácí zápasy 27. září: Slavia Praha 12. října: Kometa Brno 26. října: Škoda Plzeň 25. listopadu: Sparta Praha Ceny vstupenek stání: 100 kategorie D: 130 kategorie C: 170 kategorie B: 225 kategorie A: 295 Mistrovské tituly 1973: Tesla Pardubice - Dukla Jihlava 4:2 1987: Tesla Pardubice - Dukla Jihlava 3:2 1989: Tesla Pardubice - Dukla Trenčín 3:1 2005: Moeller Pardubice - Zlín 4:0 2010: Eaton Pardubice - Vítkovice 4:0 2012: ČSOB Pojišťovna Pardubice - Kometa Brno 4:2 Návštěvnost Pardubic 2002/03 (finále ligy) 7 225 2003/04 (čtvrtfinále) 8 200 2004/05 (mistři ligy) 8 770 2005/06 (bez play-off) 8 449 2006/07 (finále ligy) 8 596 2007/08 (bez play-off) 8 547 2008/09 (čtvrtfinále) 9 116 2009/10 (mistři ligy) 8 682 2010/11 (3. místo) 8 922 2011/12 (play-off) 8 380 Kapacita ČEZ Areny: 10 194 Změny názvu klubu 1923 LTC, 1949 Sokol, 1950 Slavia, 1953 Dynamo, 1960 Tesla, 1991 HC Pardubice, 1997 HC IPB, 2002 HC ČSOB Pojišťovna, 2003 HC Moeller, 2009 HC Eaton, 2011 HC ČSOB Pojišťovna |
"Je to pro nás důležitá sezona, devadesát let od založení klubu a čtyřicet let od prvního mistrovského titulu. K této události jsme vytvořili i nové logo, které hráči budou nosit na dresech," uvedl generální manažer klubu Ondřej Šebek.
V plánu je také výstava na zámku, na které se obě slavná data budou zobrazovat v dobových fotografiích i artefaktech. Výročí si bude klub připomínat i během zápasů. Ovšem sezona je zajímavá i z mnoha dalších úhlů.
„Je to důležitý ročník i z pohledu toho, že nastoupilo prakticky celé nové vedení. Bude to výjimečná sezona se vším všudy a jen doufám, že se nám povede,“ řekl Ondřej Šebek s tím, že za úspěch bude považovat, když se klub probojuje až do semifinále.
To sice může vypadat jako troufalý plán, ale Pardubice si nižší cíle klást nemohou. Jednak loňský mistrovský tým zůstal až na výjimky pohromadě a také stále disponuje jedním z nejvyšších rozpočtů v lize.
"Rozpočet je pro letošní sezonu 145 milionů korun. To číslo se zdá jako velmi vysoké, ale je nutné připomenout, že my, na rozdíl od ostatních klubů, do něj započítáme rozpočet úplně celé organizace včetně mládeže," uvedl Šebek.
K dobrým výsledkům pomáhá klubu už také více než deset let nejpočetnější publikum v zemi. A na tom se zřejmě nic měnit nebude. Optimismus vyvolává pohled na počet prodaných sezonních vstupenek.
"I když byl prodej z počátku poměrně slabý, nakonec jsme získali 5512 lidí, kteří si koupili permanentku. To je proti loňskému roku mírný nárůst. Máme tak obsazenou více než polovinu haly. Ovšem kdo chce přijít jen na jeden zápas, bude mít možnost. Lístek sežene," dodal Šebek s tím, že si fanoušci mohou také koupit balíček vstupenek na osm nejatraktivnějších duelů sezony se Spartou, Slavií, Brnem a Plzní.
Nejvíce novinek klub spustí v sekci nazvané kontakt s fanoušky. Vylepšil webové stránky, rozdal dárky permanentkářům a přichystal řadu dalších vylepšení.
"Chceme lépe komunikovat s fanoušky, spustili jsme nové webové stránky, daleko více se zaměřujeme na sociální sítě, na Google+ a Twitteru máme nejvíce příznivců. Chystáme i více videí na web nebo volně přístupný internet v aréně," uvedl marketingový manažer klubu Jan Kratochvíl.