"Ve druhém finále došlo na výjezdu z nejdelší rovinky v Evropě k šeredné bouračce. Pak jezdci museli z bezpečnostních důvodů pět kol jenom kroužit po okruhu, aniž by mohli předjíždět," popisoval šéf týmu Martin Slavík.
Martin Doubek se tak mohl za volantem "rozcvičit", a pak zjistil, že se může s nejlepšími jezdci bez obav měřit. "To byl rozdíl oproti nedávným závodům. S těmi esy normálně závodil, neměl vůbec trému," chválil Slavík, podle nějž italský úspěch pomůže Doubkovi v dalších závodech hlavně psychicky.
Jeho týmový kolega Hájek, který se na stupních vítězů objevil při Winter Cupu před měsícem v italském Lonatu, se musel ve druhém závodě probojovávat k čelu z poslední pozice.
"Tentokrát měl velkou smůlu. Jakmile se protlačil dopředu, přišly další kolize," poznamenal k tomu Slavík. Tým je prý s technikou na rozdíl od předchozích sezon naprosto spokojený.