náhledy
Sjezdovou větev v prosinci 2014 naplno využívala cisterna, která zajišťovala zásobu betonu určeného pro stavbu mostů hlavní trasy. V popředí je stále postavená ochranná střecha nad silnicí I/37.
Autor: Martin Švec, MAFRA
V dubnu 2014 stavbaři betonovali základy pro nájezdovou větev na R35.
Autor: Martin Švec, MAFRA
O osm měsíců později v prosinci 2014 už byla nájezdová komunikace téměř hotová.
Autor: Martin Švec, MAFRA
V prosinci 2013 trčely ze země pouze hotové pilíře.
Autor: Martin Švec, MAFRA
O rok později už byly na pilířích pevně vystavěny obě poloviny mostů.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Hradubická silnice I/37 ještě před zakrytím speciální konstrukcí v únoru 2014.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Hradubická silnice I/37 v průběhu prosince 2014. Nad čtyřproudou komunikací je kromě ochranného přístřešku také již hotový most trasy R35 vedoucí na Prahu.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Pokračování stavby hlavní trasy R35 u stávajícího konce rychlostní silnice R35 mohli řidiči vnímat od září 2013.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Začátek úseku se od obnovení prací v červnu 2013 změnil k nepoznání. Hotové jsou v této části již oba hlavní mosty silnice R35.
Autor: Martin Švec, MAFRA