Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Omluva Petra Vašíčka primátorce Fraňkové a náměstku Rozinkovi

Omluva na základě rozsudku Krajského soudu v Hradci Králové:

"Já, Petr Vašíček, nájemce výstavního centra Ideon v Pardubicích, se omlouvám MUDr. Štěpánce Fraňkové, primátorce města Pardubic, za to, že jsem při tiskové konferenci dne 7.9.2011 uvedl nepravdivé informace o její osobě, konkrétně, že měla v dubnu 2010 uvést, že když pan Vašíček nikomu z nás nic neplatí, takže my klidně výstavnictví v Pardubicích zlikvidujeme, když z toho nemáme my, tak nebudete mít ani vy. Tato tvrzení MUDr. Štěpánka Fraňková nikdy neuvedla."

"Já, Petr Vašíček, nájemce výstavního centra Ideon v Pardubicích, se omlouvám Ing. Jiřímu Rozinkovi, náměstku primátorky města Pardubic, za to, že jsem při tiskové konferenci dne 7.9.2011 uvedl nepravdivé informace o jeho osobě, konkrétně, že vznesl dotaz, kolik jsem ochoten dát mu bokem, a že měl navrhnout na radě cenu 19 mil. Kč za prodej Ideonu a těch šest set tisíc chtěl do kapsy" a zdržet se jakéhokoliv dalšího šíření těchto nepravdivých informací.