Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hokejový klub chce zastavit odliv diváků. Láká na slevy a dárky

  17:10aktualizováno  17:10
V pondělí hokejový klub ČSOB Pojišťovna Pardubice začne prodávat permanentní vstupenky. Aby zvrátil klesající návštěvy v aréně, nasadí slevu pro brzké kupující, dárek v podobě čepice. A nebude zdražovat.

Klub dává do prodeje permanentky jak na domácí extraligové duely, tak i na play-off a základní skupinu Ligy mistrů. | foto: Radek Kalhous, MAFRA

"Pokud si lidé koupí permanentku do konce května, obdrží na začátku sezony od klubu čepici. Loni to byla šála a akce se vyplatila. V květnu jsme měli dobrý prodej," uvedl mluvčí klubu Jan Hrabal.

Ti, kteří stihnou koupit permanentku do 17. srpna, mohou navíc slušně ušetřit. Později totiž třeba místo s nejlepším výhledem podraží o 300 korun. Klub ovšem jinak sezonní vstupenky nezdražoval.

Permanentky budou za stejné ceny

"Už šestou sezonu nabízíme fanouškům permanentky za stejné ceny. Vážíme si všech našich příznivců. Věřím, že i v následujícím ročníku budou naším šestým hráčem a vytvoří nám parádní domácí prostředí v zaplněné hale," uvedl manažer klubu Ondřej Šebek.

Dodal, že klub by rád prodal více permanentek než loni, kdy jich udal zhruba 4 800. To bylo méně, než si vedení pardubického hokeje v minulých letech zvyklo. Méně odebrali hlavně partneři a sponzoři klubu.

"Tento trend chceme zvrátit a plánujeme prodat více lístků. I proto nabízíme permanentky ve více variantách," uvedl Šebek.

Klub do prodeje dává permanentky s označením klasik, extra a premium. První obsahují jen klasické vstupné na domácí extraligové duely, další i lístky na play-off a poslední obsahuje i možnost vstupu na základní skupinu Ligy mistrů.

Chtějí zohlednit termíny zápasů v Hradci

"První vlna prodeje končí v pondělí 18. srpna, poté budou permanentky v průměru o pět procent dražší," připomíná Hrabal s tím, že pokladny ČEZ Areny budou otevřeny každé pracovní pondělí od 9 do 12 hodin, v úterý a středy pak od 12 do 17 hodin.

Ceny a kategorie permanentek na hokej

Permanentky klasik, extra, premium

Kategorie A: 6 600, 8 200, 8 500 Kč

Kategorie B: 5 000, 6 300, 6 550 Kč

Kategorie C: 3 600, 4 700, 4 900 Kč

Kategorie D: 2 650, 3 500, 3 650 Kč

Stání: 2 100, 2 700, 2 800 Kč

Výše uvedené ceny platí pro nákup permanentní vstupenky od 5. května do 17. srpna. Po uplynutí data se cena permanentek zvýší od 100 do 300 korun.

Permanentka klasik - v ceně jsou domácí zápasy extraligy.

Permanentka extra - v ceně jsou i lístky na play-off a sleva na domácí zápasy Ligy mistrů.

Permanentka premium - v ceně jsou i vstupenky na Ligu mistrů.

Hokejisté začínají s prodejem permanentek ve vhodnou chvíli. Fanoušci sledují finále KHL s českou účastí, začínají se těšit na účast Jaromíra Jágra na šampionátu a čekají, jaké posily vedení Pardubic do arény přivede. Navíc včasný prodej permanentek pomůže klubové pokladně. Během letní pauzy klub nemá žádný jiný příjem, hráče však musí platit i tak. "Pevně věříme, že prodej bude úspěšný a že bude v aréně opět fanoušků přibývat," uvedl Šebek.

Loni na jeden domácí zápas Pardubic chodilo v průměru 8 037 diváků, což sice bohatě stačilo na prvenství v extralize, ale čísla oproti minulým rokům šla dolů.

"Musíme vzít v potaz, že jsme často hráli souběžně proti zápasům v Hradci. Tomu chceme čelit. Už jsme požádali vedení extraligy, aby to zohlednilo při losování dalšího ročníku," dodal Šebek.





Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.