Hokejový klub Eaton Pardubice začal včera v pravé poledne prodávat permanentní vstupenky na sezonu 2011-2012. Dobrou zprávou pro fandy je, že hokejisté nezdražili.
"Ceny permanentních vstupenek zůstávají stejné jako v loňské sezoně. Zájemci si tak mohou vybrat z šesti cenových kategorií v rozmezí od 2100 až do 6600 korun," uvedl marketingový manažer klubu Miroslav Novotný. Více korun z peněženek lidí by však mohla vybrat daňová reforma.
Ceny vstupného na sezonu 2010/2011Permanentky Jednotlivé vstupné Prodejní doba v aréně |
Pokud vláda skutečně zvedne zdanění u vstupenek na sportovní akce, klub podle toho zřejmě zareaguje. "V případě zákonné změny sazby DPH je možné, že bude tato případná změna připočtena k ceně jednotlivé vstupenky, ale až po začátku platnosti této případné změny," uvedl Novotný.
Fanoušci mohou chodit k pokladnám ČEZ Areny v tomto týdnu už jen dnes, kdy je otevřeno od 12 do 17 hodin. V dalších týdnech se pak bude prodávat vždy od pondělí do středy. "Držitelé permanentních vstupenek z uplynulé sezony mají svá místa rezervována do pátku 17. června 2011," uvedl Novotný s tím, že právě před zmíněným datem budou pokladny k dispozici celý pracovní týden.
Prodej permanentních vstupenek je pro klub důležitý. Peníze od fanouškůmu pomáhají během letní přestávky, kdy nemá prakticky jiné příjmy. Vloni po zisku pátého mistrovského titulu fanoušci rozebrali 5 633 permanentek. Tím do klubové pokladny nasypali více než 10 milionů korun.
Prodej permanentek? Hlavní letní příjem klubu "Peníze z prodeje permanentek jsou naším hlavním letním příjmem. Na druhou stranu zase musíme počítat s tím, že vybereme v sezoně méně na běžném vstupném," uvedl k prodeji sezonních vstupenek dnes už bývalý marketingový manažer klubu Eaton Pardubice Ondřej Šebek.
Klub a fanoušci5633 permanentek prodal hokejový klub na právě skončenou extraligovou sezonu. Klubu tak lidé ještě před začátkem soutěže donesli více než deset milionů korun. |
Lidé z vedení klubu tak mohou být v posledních letech s prodejem permanentek spokojeni. Pravidelně se totiž už v létě rozprodá zhruba půlka kapacity arény, do které se vejde 10 194 fanoušků. V kombinaci s tím, že Pardubice mají jedno z vůbec nejdražších vstupných v lize, je jasné, že lidé klubu dost finančně pomáhají.
Na straně druhé generální manažer klubu Zbyněk Kusý výběr ze vstupného ani trochu nepřeceňuje. "Stále platí, že nám peníze ze vstupenek pokryjí jen asi deset až 15 procent rozpočtu.Drtivou většinu financí musíme sehnat od našich sponzorů," uvedl Kusý.
Pardubice jsou už deset let jasně nejnavštěvovanějším českým klubem. Vloni činil divácký průměr na každý domácí zápas 8 922 fanoušků.