Petr Čtvrtníček v reklamě pro Etu.

Petr Čtvrtníček v reklamě pro Etu.

Hlinecká Eta vsadila na odlehčenou reklamu se Čtvrtníčkem

  • 4
Česká značka Eta, která roky patřila k Hlinsku, změnila v poslední době vše. Výrobu přesunula do Milotic nad Bečvou a minulý týden získala nového majitele. Ke zviditelnění jí má pomoci reklama se známým hercem Petrem Čtvrtníčkem, který například tyčovým mixérem stříhá rostliny.

Herec v červené čepici připomínající fez, žlutým nápisem Eta a obleku hotelového portýra v sérii spotů testuje například tyčový kuchyňský mixér tak, že si o něj ořeže tužku. Piliny odlétávají tak intenzivně, že se zdá, že Čtvrtníček má v ruce spíš cirkulárku. Je jasné, že z tužky na konci příliš nezbude. Tolik, aby s ní mohl na připravený papír napsat "Funguje to", však zůstane.

V dalším klipu dokazuje účinnost mixéru tak, že si sejme čepici, nasype do ní z připravené dózy led a začne z něj vyrábět sníh. "Já nevím, jak vy, ale vím, jak já. A já miluju sníh. A můj sníh je univerzální, hodí se nejenom na sjezdovky ale i do běžecké stopy," vykřikuje herec, zatímco z jeho čepice se díky mixéru sype sníh podobně jako ze sněhového děla. V jiné variantě klipu zase udělá s kuchyňským mixérem ze zahradní křoviny bonsai.

Petr Čtvrtníček v reklamě pro Etu
Petr Čtvrtníček v reklamě pro Etu

Zda Čtvrtníček tradiční firmě, která v posledních letech z trhu spíše ustupuje, zaměstnává stále méně lidí a prodělává, pomůže, samozřejmě není jisté. Šancí podniku, který dosud vlastnila investiční skupina Benson Oak podnikatele Gabriela Eichlera, může být spíš prodej spolumajiteli řetězce elektroprodejen Euronics, společnosti HP Tronic Zlín.

Společnost, založená v roce 1990 ve Zlíně, je jedničkou na českém trhu domácích elektrospotřebičů, spotřební elektroniky, mobilních telefonů a fotografické techniky. Distribuuje více než šedesát významných světových značek a vlastní síť 35 maloobchodních prodejen, které jsou součástí evropské sítě Euronics.

V Hlinsku zatím zůstává management podniku, sklad, servis, část obchodního oddělení a vývojáři. Celkem asi 150 lidí. Reklamy si můžete prohlédnout zde.