náhledy
Na nástupištích je práce ještě dost. Chybí například zastřešení přístřešků. V pozadí je vidět, že některé se teprve betonují.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Někteří kolemjdoucí si demolici původního mostu zvěčňují.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Na dohled od místa demolice původního mostu probíhá zároveň úprava koryta řeky Tiché Orlice.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Míra přeložení koridoru do nové stopy je viditelná na první pohled.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Demolice zabere ještě několik týdnů. Konstrukce původního mostu byla totiž postavena vskutku kvalitně.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Nejvyšší povolenou rychlost zde využije i moderní souprava Českých drah Railjet, která místem projede několikrát za den.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Nová mostní estakáda má mírnější oblouk než původní most. Vlaky po ní proto mohou jezdit rychlostí až 160 kilometrů za hodinu.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Zbytky starého mostu zatím končí na dně Tiché Orlice.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Dráty trčící z původní mostní konstrukce.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Stavitelé mostu při jeho stavbě v polovině 19. století železem rozhodně nešetřili.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Pilíře původního mostu s pěti oblouky pomalu mizí.
Autor: Martin Švec, MAFRA