náhledy
Při opravě trati je potřeba vyměnit hlavně opotřebené pražce.
Autor: Martin Jeřábek
Štěrk se musí rozhrnout mezi pražce, aby byla trať připravená na další úpravy.
Autor: Radim Dvořáček
Souprava ponorky s Bixem u Mladějova v Českém ráji, stejná jako na předchozí fotografii
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Pravidelné jízdy výletních vlaků vedených historickou parní lokomotivou se konají ve vyhlášených sobotních termínech, snímek ze 13. července.
Autor: Jaroslav Hubený, MF DNES
Pravidelné jízdy výletních vlaků vedených historickou parní lokomotivou se konají ve vyhlášených sobotních termínech, snímek ze 13. července.
Autor: Jaroslav Hubený, MF DNES
Pravidelné jízdy výletních vlaků vedených historickou parní lokomotivou se konají ve vyhlášených sobotních termínech, snímek ze 13. července 2011.
Autor: Jaroslav Hubený, MF DNES
Pohled na místo zvané Pod lanovkou, kde původně vedla visutá lanová dráha, která vozila vytěžené suroviny z překladiště Na Vekslu dolů do šamotky. (2011)
Autor: Martin Jeřábek
Jedna z exhibičních jízd pro milovníky historických vlaků (2011)
Autor: Martin Jeřábek
Diváci mohou obdivovat parní lokomotivu, která byla vyrobena v roce 1918 v rakouském Linzi. Vyfoceno v roce 2011.
Autor: Petr Sýkora
Každý rok se v Mladějově koná rekonstrukce bitvy z první světové války. Polní nádraží se mění ve vojenské ležení. (2011)
Autor: Michal Hrubeš
Pracovní vlak při opravě hřebečského úseku trati v roce 2012.
Autor: Marek Skalka
Život se na úzkokolejku vrací díky nadšencům, kteří trať ve svém čase postupně obnovují.
Autor: Radek Latislav