- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Navíc tady nejde o šrouby kola ale o náboj, což je věc servisní. Tedy jasná technická závada, kterou řidič nemohl ovlivnit. Poslal bych je i s pokutou do háje, je nezákonná.
Jestli je ta fotka autentická a ne "ilustrační" tak to kolo neupadlo z kombajnu a navíc to ani nevypadá na povolené šrouby.
Ani se moc nedivím, že si toho nemusel hned všimnout, protože kombajn jel v pohodě dál a že je problém na podvozku pod lištou, zjistil až po chvíli.
Jo, by me zajimalo kolik lidi si pred jizdou kontroluje utazeni sroubu
A nejen amatérů s osobáky ale i profesionálů, nejen u zemědělské a stavební techniky - ale i kamionáků a nákladáků včetně busáků. Nesouhlasím s tím, že je to věcí pouze automechaniků a servisáků Profesionálové by si měli osvěžit pracovní smlouvu od zaměstnavatele. Většina zaměstnavatelů se jistí tím, že jim kromě bezpečnostních přestávek ukládá i předpracovní kontrolu stroje , vozidla. A to zahrnuje nejen kontrolu stavu olejové náplně ale i utažení kol. Klíč na šrouby a matice kol je povinnou výbavou vozidla .