Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z84d48e66n29e61k 14Š61i59t76i11n52a 2183798940625

Jen bych chtěl vidět tu ideu s ubohou lávkou obohacenou výtahy k nástupišti a eskalátory v porovnání s prodlouženým tunelem na Duklu a s dvěma eskalátory a jedním výtahem. Radní matou. Tunel bude levnější. Přesvědčte mě.

+6/0
doporučit
3.8.2017 20:55

F33r53a70n79t54a 84S43t61r65n97a62d 7445716385

já chtěl tunel, dycinky tunel. ta lávka nakonec bude taky trochu tunel, ale na prachy. Ať mi nikdo neříká, že když tunel vyjde na 100 milionů, že lávka vyjde na polovic čili 50. Ta lávka má stát čtvrtinu tunelu nebo je tunel za 100 mega nereálný.

Hlavně tunel by byl nadčasový, na věky. Ta lávka bude jen taková šaškárna.

+2/0
doporučit
3.8.2017 23:11

Z78d93e63n29e97k 39Š31i85t55i53n70a 2173498400455

Ta torza Jupitera lávky - vzpěry, tam vidím denně nejméně už od roku 1972, když jsem sloužil na dráze. Dejte prosím prostor rozumu a nikoliv politice.

+2/0
doporučit
3.8.2017 22:22

L52u85d17v79í24k 93R56a32k 8325691764504

Já si myslím, že lávka bude krásná, vymazlená a technické unikátní dílo. Vždyť se už plánuje cca 25 let. Prostě v PU, když se něco buduje, opravuje, staví, tak vždy s rozvahou, řádným dlouholetým plánováním a financováním. Ostatní krajská města se mají ještě hódně co učit. ;-D:-(Rv

+1/0
doporučit
4.8.2017 9:00

M86a11r31t97i69n 88H31a97v17e88l88k80a 8644402464

Já vidím veliký problém v tom, že politici s rekonstrukcí nádraží dlouho slibovali podchod. A pak otočili.

Ekonomicky to je pochopitelné, ovšem důvěru v tvrzení politiků to rozhodně nezlepšilo. Spíše naopak.

+1/0
doporučit
4.8.2017 8:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.