Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a41r16o66s17l26a26v 27J25o34n94á86š 4868844432205

"...by mohlo mít šanci..."

Takové články miluji. :-/

+2/0
doporučit
31.7.2017 17:56

M63a68r22t74i81n 51H33a25v72e40l17k58a 8654592234

To bude jistě "terno"...:-/

+1/0
doporučit
31.7.2017 16:13

R24i77c82h44a78r39d 37M69i67c23h58a85l43o65w63s95k18i 1461989885836

No kdyby to dopadlo, tak je to super. Teď snad pochopí i odpůrci stavby nového terminálu.Bez něj by vůbec nešlo zahájit jednání.

+1/0
doporučit
31.7.2017 14:55

J14i10ř70í 43V11o97m18á50č65k13a 9130465500

Proboha, ať ten Netolický přestane hulit. Neuživila se linka do Prahy, tak se určitě uživí linka do Pardubic. A už se těším na turisty, kteří budou místo po Varech běhat po Bohdanči :-)

+1/−1
doporučit
31.7.2017 15:12

P60a18t56r57i72k 52E50g19e35r 2418250869371

Mezinárodní letiště Václava Havla na pražské Ruzyni potřebuje rozšíření a již probíhají úpravy na rozšíření terminálu 2. Jsem ovšem pro další mezinárodní letiště Jana Kašpara v Pardubicích. Letiště Vodochody bych nerozšiřoval. Pardubickému letišti by rozšíření výrazně pomohlo a spojení těchto dvou letišť pomocí železnice je také jednou z možností. Všechny modely končit ve stanici Masarykovo nádraží v centru Prahy.

+1/−2
doporučit
31.7.2017 15:34

F17r36a41n28t73a 61S58t51r80n76a84d 7365376725

ty jo. na to se fakt těším, až si budu moct koupit letenku do kazachstánu. :-/

0/−1
doporučit
1.8.2017 12:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.