Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O71n22d53ř66e51j 41N43o27s63e49k 3860464741148

Je vidět, že chrudimští jsou stále stejně pitomí. Dnes jako před 170 lety. Tehdy si zákazem Severní dráhy pod sebou uřízli větev a Chrudim se stala malým provinčním městem a nahradily ji Pardubice. A dnes je to podobné.

+13/−1
doporučit
22.7.2017 0:22

P40e42t37r 39K88o26r62b27e40l 9646137790512

To zastavování není takovým problémem jako málo propustné Rosice, kde vlaky často postávají. Ty se tak jako tak musí zkapacitnit kvůli trati na Hradec. Nechť se už do toho konečně hrábne a přidá se dvoukolejka alespoň ze Závodiště do Chrudimi a rychlejší soupravy.

+3/0
doporučit
21.7.2017 12:36

M57a95r23e76k 28M92a38r12t86i35n 8269654856890

Gratulace chrudimským. Mít ve vedení lidi, co odmítají rychlejší přímé bezúvraťové spojení s krajským městem, které by následně mohlo vést i dál do HK a Jaroměře, to se jen tak nevidí. Rv

+2/0
doporučit
24.7.2017 12:14

P43e20t85r 35M71a72r75š44o84u54n 5305168706566

Tak místostarosta Trávníček (odbor dopravy) by tam jiště nejraději postavil další kruhový objezd (první na železnici), to by se to z Pardubic jezdilo :-P

Evidentně asi ve svém věku zapomíná, že hlavní problém a zdržení způsobuje úvrať přes Rosice. K čemu bude rychlejší nezastávkový vlak pak čekající v Rosicích na místo? Nebo ty nové rychlíky budou od Parama na nádraží lítat? Nebo zruší vlaky do HK?

+2/0
doporučit
23.7.2017 22:02

Z54b81y88š63e70k 88Š84v31e50c 8724673524455

Vedení Chrudimě se opět, po 170 letech, snaží posunout město zpět a zablokovat perspektivní dopravní spojení do Pardubic a Hradce Králové.

+2/0
doporučit
23.7.2017 22:00

J12a53n 17T20a72r13a36b28a 4166546399419

A musí vůbec vlaky v severojižním směru na pardubické hlavní nádraží zajíždět? Nestačil by jen pendlvláček mezi hlavním nádražím a Rosicemi?

+2/0
doporučit
22.7.2017 12:34

J17a75n 23V20r67a55b21e32c 4812560156454

Tohle téma je v kraji asi také nekonečné...

Přitom to mohlo být dávno hotové-z 5.nástupiště mohla vést kolej JZ směrem přímo k závodišti (až do revoluce tam dokonce kolej vedla a končila těsně před silnicí)-stačilo to udělat souběžně s nynější úpravou silnic (nechat silnici od mostu přes trať Pha-Morava dále na pilotech, pod nimi provést trať).

...ale tím, že teď se poprvé objevili jasní municipální odpůrci této investice - je to odpískané, ty peníze teď nikdo neodsouhlasí.

+2/0
doporučit
21.7.2017 11:58

J62a94n 95Č14e22k69a23l 7669295374724

Njn, pořídili si hospodu, ale chodili jim tam lidi...

+1/0
doporučit
24.7.2017 14:25

F90i77l43i56p 13S44m37o47l37a 9597328631237

Před deseti lety jezdily na trati Náchod-Týniště pouze osobní vlaky, které zastavovaly všude na trati. V roce 2010 ruku v ruce se zrušením většiny rychlíků z Týniště do Prahy začal kraj objednávat tři páry spěšných vlaků denně z Meziměstí do Chocně a zpět, odkud už se lidé do Prahy/Brna/Ostravy dostali poměrně snadno. Cesta se do těchto měst zrychlila o 30 minut a tyto vlaky jezdí dodnes. Ten přínos pro cestující je velký. Myslím, že by kraj neměl váhat a Sp zavést.

+1/0
doporučit
22.7.2017 11:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.