Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

V23l84a57d79i97m57í66r 46F62i24b13i32g24e68r 5574961831134

To už mělo být dávno hotové. Kdyby nebyla Kalouskova vláda mohlo být už hotovo(Nečas byl jen papírový premiér)

0/−2
doporučit
21.7.2017 5:13

Z20d85e37n56ě70k 89M37i38k15u47l41a 9740175846773

A co vláda Zemana, Špidly, Gosse, Paroubka, Rusnoka, Sobotky atd., když jde o záměr přes 20 let , který měl být realizován před rekonstrukcí D 1 s odvedením nejméně 1/3 provozu. Kalouskova vláda žádná nebyla.

+3/0
doporučit
21.7.2017 7:57

J23a64n 92T41a93r96a97b28a 4586596289869

to "nejméně" je naprosto správně. Ono to totiž bude daleko víc. A z toho pohledu je úplně špatně, že se to staví jako čtyřpruh. Minimálně Praha - Opatovice bude záhy potřeba šestipruh.

0/0
doporučit
22.7.2017 12:58

V31l22a51d67i67m48í98r 64F35i11b66i24g67e51r 5684511281144

Premiér byl Nečas ale reálně to veld Kalousek. Něčas byl jen jeho loutka a Nagyová ho taky měla pěkně ochočeného. Tak třeba D49 se začala stavět v roce 2008 ale v roce 2010 pan úžasný Bárta stavbu sebevědomě zastavil a od té doby je zakonzervována a řeší se soudy s tzv. ekology. Dostavba v nedohlednu:-/ Tato stavba mohla být dávno hotová kdyby ji nestopli.

0/−1
doporučit
22.7.2017 22:45

R87a17d27e54k 11N13o64v65a88k 9164213669780

Kdy byl Kalousek pemierem? Chtěl jste říct Nagyová vláda ne? :-)

0/0
doporučit
22.7.2017 6:12

M95i51c12h16a26l 63S79t72e35b17l30o 5519211974777

Skvělý...konečně se to hýbe!!!!!!

Ať už se staví a at už je hotovoR^!!V[>-]

A ještě severovýchodní obchvat Pardubic!!

+7/0
doporučit
20.7.2017 15:24

J73a52n 37V55r10a53b71e21c 4692760206474

Nechci říkat hop...

...ale skoro to vypadá, že se opravdu začne stavět ;-)

+4/0
doporučit
20.7.2017 16:59

Z13d12e59n91ě52k 68M32i69k72u64l45a 9520875486403

D 35 pro trestuhodné zanedbání by se měl začít stavět současně z obou stran, od Moravy, které je jinak naplánováno kolem r. 2030, podle pesimistů i později. Peníze prý jsou, tak nevím co není. Asi zájem Pražáků.

+3/−2
doporučit
21.7.2017 8:01

J61a98n 96V12r88a15b85e91c 4462780656654

No já si myslím, že jen kvůli zájmů pražáků (aby nemuseli jezdit na Severní Moravu oklikou na Brno přes plnou D1) se ta dálnice vůbec staví...

...jinak by na nás východočechy nikdy nedošlo...

=a to je důvod proč nikdy nebude např. HK-Turnov, Svitavy-Brno, od Pardubic dál na jih-to je vše pražákům směrově úplně buřt

+1/0
doporučit
21.7.2017 10:13

R34a33d39e42k 38N15o25v76a70k 9754243769810

Pokud vím tak pouze jeden ministr dopravy byl pražák, jinak všichni ostatní byli z moravy, povětšinou chcachaři.

Nejhorší ale je nečinnost místních samospráv, krajů a krajských ŘSD.

Díky úžasnému Haszku Mihály neměla jižní morava deset let ZÚR, nepostavil se ani kilometr dálnice na Mikulov, ani metr R43, prostě vůbec nic.

+2/0
doporučit
22.7.2017 6:16

J88a37n 15T18a17r83a67b61a 4226206229719

Tohle se táhne ještě z doby komoušů, kdy se na papíře spojovala tehdejší krajská města, proto se D11 jmenuje Hradecká, přestože do HK nevede, dopravní zátěž z Pardubic je na ní větší než z HK a to ještě ji směrem nahoru ovlivňuje nesmyslné vedení I/11 a I/35 skrz HK. Navíc Polsko už před 40 lety jasně řeklo, že dálnici Wroclaw-Náchod nechce, protože potřebuje napojit na dálnici Walbrzych a ne Klodzko, a na tom PL dodnes trvá. Takže do Náchoda se D11 patrně nikdy nedostane a skončí navěky před Jaroměří.

0/0
doporučit
22.7.2017 13:09

M74i30c42h26a20l 23M23a86l12ý 5962454429313

A proč by se do Náchoda měla D11 dostávat, když do Polska povede přes Královec? Pokud odpadne tranzitní doprava, je bude spojka D11-Náchod zcela dostačující...

0/0
doporučit
24.7.2017 22:07

J16a47n 71Č70e69k84a83l 7299295104764

Zájem Pražáků na čem? Na ucpanosti D1? ;-D

0/0
doporučit
21.7.2017 13:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.