Diskuze

Snahy o změnu trasy dálnice D35 považuje hejtman za lidovou tvořivost

Snaha části obyvatel a politiků z Litomyšle o posunutí trasy dálnice D35 dále od města se na krajském úřadě nesetkává s přílišným pochopením. Ačkoliv Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) zažádalo stavební úřad o vydání územního rozhodnutí na původní variantu, na žádost města a občanských spolků zpracovalo studii na variantu „jedna“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

D44a90v83i53d 43B23o15t20o30š

20. 7. 2017 15:57

Z Lit. do Němčic vznikla celkem klidná čtvrt movitějších,kteří si v blízkosti trasy pořídili bydlení.Možná právě těm se to nelíbí....;-D

1 0
možnosti
MH

Možná je zakopaný pes ve způsobu komunikace s lidmi při přípravě tras liniových staveb. Ze zákona se sice něco vyvěsí na 2 týdny na nějakou vývěsku/internet. Ale ruku na srdce - kdo to pravidelně kontroluje. Pak si toho lidé všimnou, až když "najíždějí bagry"...

Sice se pouhým vyvěšováním rádoby ušetřilo, ale je zcela zřejmé, že to je kontraproduktivní a vůči běžnému občanovi tak trochu alibistické.

A pak je druhá varianta - někdo udělá čáru na mapě a direktivně to prosadí...:))

Prostě zakopaný pes je nejspíše v komunikaci.

Ovšem to, že ne každému je možné vyhovět je druhá strana mince.

1 1
možnosti
RP

No, nedělám si iluze, že by ta komunikace probíhala jinak než: "Dobrý den, jsme z ŘSD. Za pět let Vám tady za plotem budeme stavět dálnici." "Tak na to zapomeňte a postavte si to jinudy! Sbohem!"

NIMBY efekt zkombinovaný s českou hrabivostí prostě vede spíš k "silovému" řešní, protože je to zřejmě levnější a jednodušší...

0 0
možnosti
RP

Vůbec bych se s nima nes..mazal, a veškeré úkony pro "altenativní" trasu bych si nechal PŘEDEM zaplatit, EIA počínaje a geologickým průzkumem konče, o nové projektové dokumentaci nemluvě. Do halíře.

2 0
možnosti
ZS

Takže žádná D35 zase nebude. Někdo se o to vždy postará. Děkujeme, odejděte.

2 0
možnosti
KL

K94a49r49e19l 72L37a85n46g38r

18. 7. 2017 21:37

Zdržují protože by přišli o výnosy z pokut za rychlost vyšší než povolená o 5km/h...

2 0
možnosti
ON

Takže jediní rozumní nakonec zůstávají plzeňáci, kteří si prosadili posunutí dálnice dále od města a dnes se plzeň k dálnici natahuje ....

českobudějovičtí politici naopak jdou cestou socialistickou - rozseknutí města dálnicí a budují druhou pražskou magistrálu ... ale chápu, už dávno mají nakoupené pozemky ...

no a máme tu další krátkozraké politiky ... a hejtman evidentně nechápe ... anebo nechce pochopit ... to spíše ...

1 11
možnosti
DD

D3 České Budějovice nerozsekne. Od I/34 po Rudolfovskou vede po okraji průmyslové zóny, dále obchází Hlinsko, opět vede po okraji průmyslové zóny a poté se noří do tunelu Pohůrka. Z něj pokračuje podél odkaliště dál na jih.

Mezi I/34 a Rudolfovskou výstavba obytných domů nehorzí, navíc bych řekl, že výrazné rozlézání města do okolí je nežádoucí. U Hlinska je v plánu průmyslová zóna, ale myslím, že směrem k Rudolfovské by se mohly stavět i obytné domy. Na Pohůrce bude tunel, může se stavět nad ním. Na odkališti se jen tak stavět nebude a vznik sídelní kaše na jihu od města není žádoucí. I kdyby se jednou město rozrostlo a tolik, že by vše kolem dálnice bylo zastavěné, tak by tam stejně byla potřeba kapacitní komunikace, takže by se akorát z původní dálnice stala kapacitní vnitroměstská komunikace a dálnice by se postavila nová někde na Lišovském prahu.

6 1
možnosti