- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z Lit. do Němčic vznikla celkem klidná čtvrt movitějších,kteří si v blízkosti trasy pořídili bydlení.Možná právě těm se to nelíbí....
Možná je zakopaný pes ve způsobu komunikace s lidmi při přípravě tras liniových staveb. Ze zákona se sice něco vyvěsí na 2 týdny na nějakou vývěsku/internet. Ale ruku na srdce - kdo to pravidelně kontroluje. Pak si toho lidé všimnou, až když "najíždějí bagry"...
Sice se pouhým vyvěšováním rádoby ušetřilo, ale je zcela zřejmé, že to je kontraproduktivní a vůči běžnému občanovi tak trochu alibistické.
A pak je druhá varianta - někdo udělá čáru na mapě a direktivně to prosadí...:))
Prostě zakopaný pes je nejspíše v komunikaci.
Ovšem to, že ne každému je možné vyhovět je druhá strana mince.
No, nedělám si iluze, že by ta komunikace probíhala jinak než: "Dobrý den, jsme z ŘSD. Za pět let Vám tady za plotem budeme stavět dálnici." "Tak na to zapomeňte a postavte si to jinudy! Sbohem!"
NIMBY efekt zkombinovaný s českou hrabivostí prostě vede spíš k "silovému" řešní, protože je to zřejmě levnější a jednodušší...
Vůbec bych se s nima nes..mazal, a veškeré úkony pro "altenativní" trasu bych si nechal PŘEDEM zaplatit, EIA počínaje a geologickým průzkumem konče, o nové projektové dokumentaci nemluvě. Do halíře.
Takže žádná D35 zase nebude. Někdo se o to vždy postará. Děkujeme, odejděte.
Zdržují protože by přišli o výnosy z pokut za rychlost vyšší než povolená o 5km/h...
Současná plánivaná trasa mi připadá dost dobrá, od Litomyšle vede podle mého dostatečně daleko, stejně tak od okoloních obcí.
MAPA:
Takže jediní rozumní nakonec zůstávají plzeňáci, kteří si prosadili posunutí dálnice dále od města a dnes se plzeň k dálnici natahuje ....
českobudějovičtí politici naopak jdou cestou socialistickou - rozseknutí města dálnicí a budují druhou pražskou magistrálu ... ale chápu, už dávno mají nakoupené pozemky ...
no a máme tu další krátkozraké politiky ... a hejtman evidentně nechápe ... anebo nechce pochopit ... to spíše ...
D3 České Budějovice nerozsekne. Od I/34 po Rudolfovskou vede po okraji průmyslové zóny, dále obchází Hlinsko, opět vede po okraji průmyslové zóny a poté se noří do tunelu Pohůrka. Z něj pokračuje podél odkaliště dál na jih.
Mezi I/34 a Rudolfovskou výstavba obytných domů nehorzí, navíc bych řekl, že výrazné rozlézání města do okolí je nežádoucí. U Hlinska je v plánu průmyslová zóna, ale myslím, že směrem k Rudolfovské by se mohly stavět i obytné domy. Na Pohůrce bude tunel, může se stavět nad ním. Na odkališti se jen tak stavět nebude a vznik sídelní kaše na jihu od města není žádoucí. I kdyby se jednou město rozrostlo a tolik, že by vše kolem dálnice bylo zastavěné, tak by tam stejně byla potřeba kapacitní komunikace, takže by se akorát z původní dálnice stala kapacitní vnitroměstská komunikace a dálnice by se postavila nová někde na Lišovském prahu.