- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jasně, zase nějaký geniální nápad betonářů. Za chvíli tu budeme mít samé přehrady a v nich žádnou vodu. Není mi jasné, jak by přehrady měly zvýšit úhrn srážek. To je možné jen návratem k přirozenému charakteru krajiny.
To těžko. Ledaže byste zboural sídliště, zavřel hypermarkety a mally a lidi nahnal do jeskyní. Když zavřete elektrárny a továrny, tak úhrn srážek rovněž podstatně nezměníte. Civilizační návrat o stovky let zpět asi kouzelným proutkem nezvládnete. A pokusy o megapřihlouplou argumentaci, že/jak by vodní nádrž měla zvýšit úhrn srážek taky ničeho nedosáhnete.
A bay se sucho zvýšilo, tak stát naplánoval rozvrtat kopec u Mikulovic, který je plný vody.
Nazývají to "Ostřešanskou spojkou".
Oficiální rozpočet 2,2 miliardy, úspora času vlaku 3 min. Takže něco přes 700 milionů za jednu minutu úspory času.
To podělte počtem cestujících v jednom vlaku. Dále počtem vlaků a budete se blížit.