Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P57e84t87e69r 55K52l85e98i50n 8341655901325

Jasně, zase nějaký geniální nápad betonářů. Za chvíli tu budeme mít samé přehrady a v nich žádnou vodu. Není mi jasné, jak by přehrady měly zvýšit úhrn srážek. To je možné jen návratem k přirozenému charakteru krajiny.

+1/−1
doporučit
17.6.2017 7:34

J11a71n 58T87a21r53a41b77a 4856426599749

To těžko. Ledaže byste zboural sídliště, zavřel hypermarkety a mally a lidi nahnal do jeskyní. Když zavřete elektrárny a továrny, tak úhrn srážek rovněž podstatně nezměníte. Civilizační návrat o stovky let zpět asi kouzelným proutkem nezvládnete. A pokusy o megapřihlouplou argumentaci, že/jak by vodní nádrž měla zvýšit úhrn srážek taky ničeho nedosáhnete.

+1/0
doporučit
19.6.2017 23:54

M76a54r18t96i61n 77H30a93v71e47l56k94a 8114482414

A bay se sucho zvýšilo, tak stát naplánoval rozvrtat kopec u Mikulovic, který je plný vody.

Nazývají to "Ostřešanskou spojkou".

Oficiální rozpočet 2,2 miliardy, úspora času vlaku 3 min. Takže něco přes 700 milionů za jednu minutu úspory času.

0/−1
doporučit
16.6.2017 10:49

J56i66ř20í 12K94ü22h54r 2700336940606

To podělte počtem cestujících v jednom vlaku. Dále počtem vlaků a budete se blížit.

0/0
doporučit
16.6.2017 12:45

J93a62n 64T17a79r39a78b72a 4936746659149

no to je nesmysl....- stejně jako ten blábol o kopci plném vody

0/0
doporučit
19.6.2017 23:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.