Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P75e52t25e89r 13K13l70e44i64n 8491595151145

Jasně, zase nějaký geniální nápad betonářů. Za chvíli tu budeme mít samé přehrady a v nich žádnou vodu. Není mi jasné, jak by přehrady měly zvýšit úhrn srážek. To je možné jen návratem k přirozenému charakteru krajiny.

+1/0
doporučit
17.6.2017 7:34

J77a98n 17T48a10r87a63b36a 4586396779429

To těžko. Ledaže byste zboural sídliště, zavřel hypermarkety a mally a lidi nahnal do jeskyní. Když zavřete elektrárny a továrny, tak úhrn srážek rovněž podstatně nezměníte. Civilizační návrat o stovky let zpět asi kouzelným proutkem nezvládnete. A pokusy o megapřihlouplou argumentaci, že/jak by vodní nádrž měla zvýšit úhrn srážek taky ničeho nedosáhnete.

0/0
doporučit
19.6.2017 23:54

M63a24r91t85i74n 69H12a80v84e32l82k42a 8264542694

A bay se sucho zvýšilo, tak stát naplánoval rozvrtat kopec u Mikulovic, který je plný vody.

Nazývají to "Ostřešanskou spojkou".

Oficiální rozpočet 2,2 miliardy, úspora času vlaku 3 min. Takže něco přes 700 milionů za jednu minutu úspory času.

0/−1
doporučit
16.6.2017 10:49

J78i87ř15í 23K21ü50h50r 2450336580936

To podělte počtem cestujících v jednom vlaku. Dále počtem vlaků a budete se blížit.

0/0
doporučit
16.6.2017 12:45

J98a52n 16T59a27r23a47b57a 4486876779589

no to je nesmysl....- stejně jako ten blábol o kopci plném vody

0/0
doporučit
19.6.2017 23:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.