Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

S89t34a97n88i60s32l21a36v 62K62r95e27j20c74a68r 2481778713146

Nu busbotel byl vyroben a projektován jako nabídka socialistickým rekreační organizacím. Podobně se vyráběl i osobní karavan Racek I a II. ( vlastnil a používal ho i Josef Bek) . Je otázkou, zda by dnes v ČR byl někdo schopen s podobnými výrobky vyrobenými v ČR (nikoli v Asii) konkurovat Knause 21. století. - Jistě, busbotel byl pouze upravený bus vlečnák a polní kuchyně známá z vojny a JZD. Pozdější A3 se v průmyslové verzi vyráběly do roku 1989, souběžně v ČSSR a PLR. - Jinak ale busbotel nebyl určen pro RTO ale pro řadu ŠLD!!

0/0
doporučit
18.6.2017 9:52

S67t82a82n46i61s43l57a23v 16K95r25e78j52c34a46r 2811608873216

Tomu také odpovídal tvarem hlásící se právě k řadě ŠL,ŠD a ŠLD!!!![>-] Neplette si pojmy, kdy známé bus vlečnáky pro RTO byly vyráběny v Karose Jaroměř a Jelcz PLR. Průmyslové vleky A3 končily výrobu v Karose v Hořicích v Podkrkonoší v roce 1989.

0/0
doporučit
18.6.2017 10:14

S74t56a24n47i42s39l84a43v 86K98r25e75j75c41a30r 2171918173876

Karosy řady 7xx dnes nesplnují podmínky předpisů EU a dopravci se jich proto zbavují. Kromě soukromníků a nostalgických fandů jež je využívají pouze k historickým jízdám podobně jako parní lokomotivy na železnici. A je dobře, že se tito ještě najdou.

0/0
doporučit
18.6.2017 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.