Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V75í56t13ě95z47s80l35a41v 93P71e29č89i21n75k73a 1273660461828

Proboha...vždyť snad i v průběhu rekonstrukce, za provizorního režimu, tam byla situace lepší....

+4/0
doporučit
9.6.2017 12:18

A72l69e84š 80H38e34l57l87e44r 7807294577870

Nechápu, že jsou dnes všichni tak překvapení jak to nefunguje, Cílem projektu přece nebylo zlepšit dopravní situaci v okolí nádraží. Cílem bylo aby to tam jen trochu lépe vypadalo. To snad muselo být každému jasné.

+1/0
doporučit
10.6.2017 1:03

R38o66b27e89r55t 88V52a38l67e55n59t76a 6426679427684

By mohli upravit i ten přechod u pošty....čekat 2-3 minuty na přechodu, když nic nejede, je docela utrpení

+1/0
doporučit
9.6.2017 15:02

V14á84c13l94a65v 12D36e90m74e74l71e 6889927904605

A co simulace před realizací?Ale z toho není žádná malá domů.

+1/0
doporučit
9.6.2017 14:23

F73r24a41n61t54i57š83e70k 77K93a53b15r24h34e14l 3955660252288

Obávám se, že tohle nevyřeší ani hraní si s semafory.

+1/0
doporučit
9.6.2017 14:16

Z39d94e26n61e32k 35Š39i36t24i80n27a 2623458750935

Zpracovatelé přestavby říkají, že dopravní situaci u nádraží vyřeší až obchvaty. Tak tu minulou situaci ještě zkomplikovaly.To zase teď bude experimentů. Jak ale vyřeší ten slepý pruh směrem od Parama do města ??. To přece nemá řešení.

+1/0
doporučit
9.6.2017 13:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.