- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes jsem tam jel.To svedení do jednoho pruhu musela navrhnout opravdu "chytrá hlava".Místo zlepšení opravdové zhoršení !!Stejně jako jsme mysleli,že při posunu přechodu pro chodce se zkrátí doba nekonečného čekání.Bohužel!
Žádná smyčka na semaforech situaci nevyřeší. Stačí se na gordický uzel jako takový podívat, několikrát ve špičce ho projet a zjistíte neřešitelnost situace. Zejména ten unkát změny pruhů z 2/2 na 3/1 je skutečný uniká honý na Nobelovu cenu řešení dpravy.
Shrnuto a podtrženo : dopravní situaci to zhoršilo na nedohledno.
Ještě před zahájením stavby jsem tu psala, že arch Med umí dělat domky. A měl by u toho zůstat. Psala jsem i to, že vracení aut od nádraží zpět ke křižovatce k Albertu je další zpomalení průjezdu, protože je jim třeba vytvořit čas pro průjezd křižovatkou.
Nechápu, proč na té samé křižovatce, stejně jako na křižovatce U Marka nikdo nepřemýšlel nad tím odvést auta odbočující vpravo samostatným odbočovacím pruhem s možností tlačítkem ovládaného semaforu pro chodce. (pro upřesnění u Alberta z města do Polabin, U Marka sjezd na rychlodráhu. Ta magořina co udělali na výjezdu z terminálu je na Nobelovu cenu Za blbost.
Podobně by šlo řešit i odbočení u Afi, tam dokonce ve všech směrech.
A též u divadla, kde by auta mohla projíždět od soudu k divadlu rovně samostatným pruhem, stejně jako auta od divadla odbočující vpravo ke Karlovině. Tam by pak stačil jen jeden průběžný odbočovací pruh, druhý, dnes odbočující by byl pro jízdu rovně a ten levý by byl pro auta jedoucí z Karloviny k divadlu. A na ostatní průjezdy by pak zbyl větší čas.
Umožnit autům plynule odjet a nevytvářet zbytečné kolony by centu jen pomohlo.
Je to moc hezké, ale nedá se tím jezdit.
Provnání s předchozím stavem:
bod 1. - to se tam dělo i před tím. Auta jedoucí na rychlodráhu ignorovala, stejně jako teď, přednost vozů od nádraží a ucpávala výjezd a blokovala vozy MHD.
body 2., 4. a 5. - klasické (nejen) pardubické najíždění do křižovatky i když se za ní nedá pokračovat. Za to rekonstrukce nemůže.
Pokud si k bodu 1 pamatuju, od nádraží přednost nebyla, jelikož to bylo osazeno značkou "dej přednost v jízdě"
Kde se tam bere tolik aut když jsem tam nakreslil jen 4.Povzdech projektanta.Aha,navrhl jsem to tak hezky,že se jede každý podívat ,pochválil se.
Neměli by se mě zeptat, když mě citují přímo v článku?
Proč? Citace je z veřejných zdrojů a zdroj je uveden.
Masový automobilismus naprosto zdevastoval naše města. Každá snaha o utlumení individuální automobilové dopravy je správná.
Vy jste vtipálek. Měl byste ještě navrhnout koňskou dráhu, s absolutní předností v jízdě.
Člověče, byl jste někdy v Pardubicích?!?!?
Pardubice- staví, buduje, slibuje, plánuje a zase se něco podělalo, zase se.....že?, ale alespoň něco, snad se za pár let dotáhneme na úroveň krajského města.
To, že dodnes Pardubice nemají jediný obchvat, je hlavně vinou státu.