Diskuze

Řidičům před opraveným nádražím ubyl pruh, tvoří se tak větší zácpy

Stavba terminálu před pardubickým vlakovým nádražím změnila rovněž uspořádání jízdních pruhů. Řidičům novinka přináší potíže a delší stání. Situaci zlepší jedině perfektně navazující signály na světelných křižovatkách či dostavba obchvatů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes jsem tam jel.To svedení do jednoho pruhu musela navrhnout opravdu "chytrá hlava".Místo zlepšení opravdové zhoršení !!Stejně jako jsme mysleli,že při posunu přechodu pro chodce se zkrátí doba nekonečného čekání.Bohužel!

3 0
možnosti

Žádná smyčka na semaforech situaci nevyřeší. Stačí se na gordický uzel jako takový podívat, několikrát ve špičce ho projet a zjistíte neřešitelnost situace. Zejména ten unkát změny pruhů z 2/2 na 3/1 je skutečný uniká honý na Nobelovu cenu řešení dpravy.

Shrnuto a podtrženo : dopravní situaci to zhoršilo na nedohledno.

3 0
možnosti

Ještě před zahájením stavby jsem tu psala, že arch Med umí dělat domky. A měl by u toho zůstat. Psala jsem i to, že vracení aut od nádraží zpět ke křižovatce k Albertu je další zpomalení průjezdu, protože je jim třeba vytvořit čas pro průjezd křižovatkou.

Nechápu, proč na té samé křižovatce, stejně jako na křižovatce U Marka nikdo nepřemýšlel nad tím odvést auta odbočující vpravo samostatným odbočovacím pruhem s možností tlačítkem ovládaného semaforu pro chodce. (pro upřesnění u Alberta z města do Polabin, U Marka sjezd na rychlodráhu. Ta magořina co udělali na výjezdu z terminálu je na Nobelovu cenu Za blbost.

Podobně by šlo řešit i odbočení u Afi, tam dokonce ve všech směrech.

A též u divadla, kde by auta mohla projíždět od soudu k divadlu rovně samostatným pruhem, stejně jako auta od divadla odbočující vpravo ke Karlovině. Tam by pak stačil jen jeden průběžný odbočovací pruh, druhý, dnes odbočující by byl pro jízdu rovně a ten levý by byl pro auta jedoucí z Karloviny k divadlu. A na ostatní průjezdy by pak zbyl větší čas.

Umožnit autům plynule odjet a nevytvářet zbytečné kolony by centu jen pomohlo.

1 0
možnosti

Je to moc hezké, ale nedá se tím jezdit.

3 0
možnosti

Provnání s předchozím stavem:

bod 1. - to se tam dělo i před tím. Auta jedoucí na rychlodráhu ignorovala, stejně jako teď, přednost vozů od nádraží a ucpávala výjezd a blokovala vozy MHD.

body 2., 4. a 5. - klasické (nejen) pardubické najíždění do křižovatky i když se za ní nedá pokračovat. Za to rekonstrukce nemůže.

1 4
možnosti

Pokud si k bodu 1 pamatuju, od nádraží přednost nebyla, jelikož to bylo osazeno značkou "dej přednost v jízdě"

0 0
možnosti

Kde se tam bere tolik aut když jsem tam nakreslil jen 4.Povzdech projektanta.Aha,navrhl jsem to tak hezky,že se jede každý podívat ,pochválil se.

3 0
možnosti

Neměli by se mě zeptat, když mě citují přímo v článku? :-P

1 1
možnosti

Proč? Citace je z veřejných zdrojů a zdroj je uveden.

0 0
možnosti

Kolik že ta "zácpa" stála?

3 0
možnosti

Masový automobilismus naprosto zdevastoval naše města. Každá snaha o utlumení individuální automobilové dopravy je správná.

2 5
možnosti

Vy jste vtipálek. Měl byste ještě navrhnout koňskou dráhu, s absolutní předností v jízdě.

3 0
možnosti

V Pardubicích, tam by chtěl žít každý! ;-D

1 0
možnosti

Člověče, byl jste někdy v Pardubicích?!?!? :-)

1 1
možnosti

L47u68d31v61í64k 86R18a61k

8. 6. 2017 11:33

Pardubice- staví, buduje, slibuje, plánuje a zase se něco podělalo, zase se.....že?Rv;-D, ale alespoň něco, snad se za pár let dotáhneme na úroveň krajského města.

1 0
možnosti

To, že dodnes Pardubice nemají jediný obchvat, je hlavně vinou státu.

0 3
možnosti