Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidičům před opraveným nádražím ubyl pruh, tvoří se tak větší zácpy

Stavba terminálu před pardubickým vlakovým nádražím změnila rovněž uspořádání jízdních pruhů. Řidičům novinka přináší potíže a delší stání. Situaci zlepší jedině perfektně navazující signály na světelných křižovatkách či dostavba obchvatů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V94á70c71l68a10v 30J64e70l21í25n95e58k 6212888475187

Dnes jsem tam jel.To svedení do jednoho pruhu musela navrhnout opravdu "chytrá hlava".Místo zlepšení opravdové zhoršení !!Stejně jako jsme mysleli,že při posunu přechodu pro chodce se zkrátí doba nekonečného čekání.Bohužel!

+3/0
9.6.2017 12:17

Z58d78e16n54e33k 71Š28i71t28i35n17a 2833858530325

Žádná smyčka na semaforech situaci nevyřeší. Stačí se na gordický uzel jako takový podívat, několikrát ve špičce ho projet a zjistíte neřešitelnost situace. Zejména ten unkát změny pruhů z 2/2 na 3/1 je skutečný uniká honý na Nobelovu cenu řešení dpravy.

Shrnuto a podtrženo : dopravní situaci to zhoršilo na nedohledno.

+3/0
9.6.2017 1:25

J38a64n44a 21H71o85r28á28č74k76o12v11á 5896122268930

Ještě před zahájením stavby jsem tu psala, že arch Med umí dělat domky. A měl by u toho zůstat. Psala jsem i to, že vracení aut od nádraží zpět ke křižovatce k Albertu je další zpomalení průjezdu, protože je jim třeba vytvořit čas pro průjezd křižovatkou.

Nechápu, proč na té samé křižovatce, stejně jako na křižovatce U Marka nikdo nepřemýšlel nad tím odvést auta odbočující vpravo samostatným odbočovacím pruhem s možností tlačítkem ovládaného semaforu pro chodce. (pro upřesnění u Alberta z města do Polabin, U Marka sjezd na rychlodráhu. Ta magořina co udělali na výjezdu z terminálu je na Nobelovu cenu Za blbost.

Podobně by šlo řešit i odbočení u Afi, tam dokonce ve všech směrech.

A též u divadla, kde by auta mohla projíždět od soudu k divadlu rovně samostatným pruhem, stejně jako auta od divadla odbočující vpravo ke Karlovině. Tam by pak stačil jen jeden průběžný odbočovací pruh, druhý, dnes odbočující by byl pro jízdu rovně a ten levý by byl pro auta jedoucí z Karloviny k divadlu. A na ostatní průjezdy by pak zbyl větší čas.

Umožnit autům plynule odjet a nevytvářet zbytečné kolony by centu jen pomohlo.

+1/0
9.6.2017 21:41

J18a10n59a 62H81o94r82á68č62k87o82v55á 5966362158760

A aby bylo jasné, o kom píšu, pak info o p. Medovi:

https://www.firmy.cz/detail/2315832-ing-tomas-med-pardubice-zelene-predmesti.html

https://www.google.cz/search?q=tom%C3%A1%C5%A1+med+adresa&stick=H4sIAAAAAAAAAOPgE-LVT9c3NExKNi9OTi4s05LNTrbSz8lPTizJzM-DM6wSU1KKUouLAcBoqkowAAAA&sa=X&ved=0ahUKEwjR_-GJxLHUAhUBvxQKHabnA0MQ6BMInAEwDQ&biw=1858&bih=906

http://www.mparchitekti.cz/

0/0
9.6.2017 21:53

J14a33n72a 92H69o71r40á52č57k87o14v37á 5396622288210

A tohle napsali autoři o projektu :

http://www.mparchitekti.cz/verejny-prostor/multimodalni-uzel-verejne-dopravy-v-pardubicich/

0/0
9.6.2017 22:14

J64a53r22o10s26l89a44v 54R18y47c83h65t19á24ř 2944129839416

Je to moc hezké, ale nedá se tím jezdit.

+3/0
8.6.2017 20:40

M39a59r59t68i16n 14Č71a30p10e63k 6820271257494

Provnání s předchozím stavem:

bod 1. - to se tam dělo i před tím. Auta jedoucí na rychlodráhu ignorovala, stejně jako teď, přednost vozů od nádraží a ucpávala výjezd a blokovala vozy MHD.

body 2., 4. a 5. - klasické (nejen) pardubické najíždění do křižovatky i když se za ní nedá pokračovat. Za to rekonstrukce nemůže.

+1/−4
8.6.2017 15:38

R66o64b62e80r95t 38V29a66l63e78n74t69a 6566209277374

Pokud si k bodu 1 pamatuju, od nádraží přednost nebyla, jelikož to bylo osazeno značkou "dej přednost v jízdě"

0/0
9.6.2017 13:19

M54a68r33t58i55n 90Č64a88p38e81k 6100501567874

Přednost v jízdě tam byla v době, kdy byly na křižovatce u autobusáku jen dva pruhy. Po vytvoření vyhrazeného pruhu tam byly tři (značky upravující přednost byly sundány) a odbočný pruh na rychlodráhu byl průběžným od nádraží. Takže vozy MHD jedoucí od nádraží měly přednost - pravidlo o jízdě v pruzích + vyhrazený pruh.

0/0
9.6.2017 20:30

V52á84c13l69a79v 93D37e47m14e66l68e 6129487504775

Kde se tam bere tolik aut když jsem tam nakreslil jen 4.Povzdech projektanta.Aha,navrhl jsem to tak hezky,že se jede každý podívat ,pochválil se.

+3/0
8.6.2017 13:54

F59r13a95n50t18i91š62e36k 20K15a65b24r16h92e52l 3535250962828

Neměli by se mě zeptat, když mě citují přímo v článku? :-P

+1/−1
8.6.2017 13:45

J83a47r32o51s53l58a35v 15J27o55n98á52š 4938234802465

Proč? Citace je z veřejných zdrojů a zdroj je uveden.

0/0
8.6.2017 15:09

M29a73r39t50i31n 38H78a20v26e36l77k39a 8634302284

Kolik že ta "zácpa" stála?

+3/0
8.6.2017 12:53

P46a59v94e91l 51Ř53a84p50e50k 7652966489555

Masový automobilismus naprosto zdevastoval naše města. Každá snaha o utlumení individuální automobilové dopravy je správná.

+2/−5
8.6.2017 12:50

P72a85v91l84a 64K70v24a73p15i80l56o16v17á 7679318344227

Vy jste vtipálek. Měl byste ještě navrhnout koňskou dráhu, s absolutní předností v jízdě.

+3/0
8.6.2017 13:24

R75a19d35e14k 54N66o53v72a25k 9494793289650

V Pardubicích, tam by chtěl žít každý! ;-D

+1/0
8.6.2017 12:42

H64e39l52e24n48a 11P61a71r58d17u24b21s77k37á 1709792741431

Člověče, byl jste někdy v Pardubicích?!?!? :-)

+1/−1
8.6.2017 14:05

K59a46r95e98l 52B75a40m33b15u73l29a 4983419717599

na ty já mám ty nejhorší vzpomínky! bude doufám večeře ? ;-D

0/0
9.6.2017 8:06

D66a79v93i43d 58Č60e17r22n43o47h48o54r38s20k16ý 1176764256956

Ja se tam rad prestehoval. Nejlepsi mesto minimalne v Evrope :P

0/0
8.6.2017 19:42

L14u87d41v59í65k 33R24a16k 8385111154774

Pardubice- staví, buduje, slibuje, plánuje a zase se něco podělalo, zase se.....že?Rv;-D, ale alespoň něco, snad se za pár let dotáhneme na úroveň krajského města.

+1/0
8.6.2017 11:33

J22a80r62o27s30l57a45v 37J94o14n18á84š 4918454982245

To, že dodnes Pardubice nemají jediný obchvat, je hlavně vinou státu.

0/−3
8.6.2017 15:13

R36o11b84e86r49t 75V47a45l59e50n92t37a 6796479367594

Jojo, na tu jejich "kvalitní" zátku v podobě kruháku U Koruny....to tak :D

0/0
9.6.2017 13:21

J25a27n 90P19e10t25e11r98a 2901335602144

Kdo navrhl toto reseni pruhu, tak tomu bych navrhl zvlastni cenu. Auta odbocujici na "rychlodrahu " blokuji vsechno. To nebude fungovat ani po dostavbe obchvatu na Dubinu. Jedine ze by tam byla furt zelena pri odocovani doprava..

+7/0
8.6.2017 11:30

P72a15v57l79a 46K73v40a90p65i55l36o28v53á 7819798934967

Přesně! Přitom je to průtah městem a tak 80% aut tam odbočuje! A já se ptám, kdy udělali soudruzi z NDR (PČR a projektant) chybu?

+3/0
8.6.2017 11:35

M30a19r13t94i17n 68Č90a45p17e90k 6740951217804

Já bych řekl, že bude. Jelikož je tam ztížený průjezd, tak všichni pojedou radši po obchvatu. On totiž jediný způsob jak někde snížit počet aut je co nejvíc jim znepříjemnit průjezd.

0/0
8.6.2017 15:41

F90r95a11n70t28i59š37e80k 53K28a82b77r45h33e92l 3875890212158

ta zelena by se mi libila, ale je to s ohledem na prechod pro chodce nerealne...

0/0
8.6.2017 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.