- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda jen, že chybí propojení mezi jihovýchodním a severovýchodním obchvatem.
I napojení SV obchvatu na rychlodráhu HK - Pá je problematické.
Toto je tedy podstatně lepší než nic, ale uvedené dvě chyby jsou výraznými nedostatky.
Důležité je, kdy (a zda vůbec) bude toto hotovo.
To spojení mělo původně jít kolem Larischovy vily nadjezdem přes trať na Dašickou ulici a ulici Na Drážce. SŽDC snad dokonce má vyčleněné peníze na ten nadjezd. Problém je v tom, že město mělo mít dávno v ÚP tu novou silnici zanesenou jako státní, aby ji nemuselo platit samo. Ona to de facto státovka bude, protože bude propojovat silnice první třídy č. 36 a 37. Myslím, že město v tomhle ohledu aspoň deset roků zaspalo.
JV obchvat má na rozdíl od propojky přes Červeňák napojení na Průmyslovou ulici což je předpoklad, aby to spojení bylo vůbec funkční. Bylo by fajn, kdyby se to pohnulo včetně napojení na S. K. Neumanna.
Smysl má obojí, protože JV obchvat neřeší spojení z Dukly a Jesničánek do Pardubiček.
Až překvapivě skvělá zpráva...ani se tomu nechce věřit. Že by aspoň někdo bojoval za Pardubáky
Ať se postaví propojka i obchvat a co nejdříve. Do Foxconnu toho jezdí víc a víc a pořádně to pomůže centru
Tak koukám, že územní plánování v Pardubicích poněkud selhává. To že někdo naplánuje obchvat v souladu s původním územním plánem, nechá ho projít územním řízením a pak mu tam někdo postaví bytový dům, tomu říkám dobrá kolize záměrů. Kdo to povolil?
No nevím nevím, já už podobnou trasu nějakou dobu jezdím, od mostu přes Chrudimku se stáčím do města. Tenhle obchvat situaci moc nevyřeší, protože se najedou zbytečně kilometry, ale čas to neušetří, jelikož se to ucpe u zátky - křižovatka u Parama. Nedávno se tam něco dělo a kilometrová fronta byla na hodinu.
Esli vono se u tý Ramovky náhodou už pár let něco nestaví, že...