Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J54a25r70o87s85l65a47v 83N77o90v30á57k 5675509984792

Tak koukám, že územní plánování v Pardubicích poněkud selhává. To že někdo naplánuje obchvat v souladu s původním územním plánem, nechá ho projít územním řízením a pak mu tam někdo postaví bytový dům, tomu říkám dobrá kolize záměrů. Kdo to povolil?

+4/0
doporučit
29.5.2017 14:17

J23a30r60o57s90l29a93v 73R69y50c30h40t79á90ř 2654819339616

Škoda jen, že chybí propojení mezi jihovýchodním a severovýchodním obchvatem.

I napojení SV obchvatu na rychlodráhu HK - Pá je problematické.

Toto je tedy podstatně lepší než nic, ale uvedené dvě chyby jsou výraznými nedostatky.

Důležité je, kdy (a zda vůbec) bude toto hotovo.

+2/0
doporučit
30.5.2017 12:44

P50e68t70r 92K63o45r77b85e81l 9876317630722

JV obchvat má na rozdíl od propojky přes Červeňák napojení na Průmyslovou ulici což je předpoklad, aby to spojení bylo vůbec funkční. Bylo by fajn, kdyby se to pohnulo včetně napojení na S. K. Neumanna.

+1/0
doporučit
29.5.2017 16:20

R41o31b67e38r46t 70V75a62l35e30n95t27a 6446459167134

No nevím nevím, já už podobnou trasu nějakou dobu jezdím, od mostu přes Chrudimku se stáčím do města. Tenhle obchvat situaci moc nevyřeší, protože se najedou zbytečně kilometry, ale čas to neušetří, jelikož se to ucpe u zátky - křižovatka u Parama. Nedávno se tam něco dělo a kilometrová fronta byla na hodinu.

+1/−1
doporučit
29.5.2017 12:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.