Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J31a42r64o74s76l54a17v 82N89o26v20á94k 5205189234432

Tak koukám, že územní plánování v Pardubicích poněkud selhává. To že někdo naplánuje obchvat v souladu s původním územním plánem, nechá ho projít územním řízením a pak mu tam někdo postaví bytový dům, tomu říkám dobrá kolize záměrů. Kdo to povolil?

+4/0
doporučit
29.5.2017 14:17

J22a97r90o79s65l74a73v 13R73y25c38h62t11á95ř 2904529439506

Škoda jen, že chybí propojení mezi jihovýchodním a severovýchodním obchvatem.

I napojení SV obchvatu na rychlodráhu HK - Pá je problematické.

Toto je tedy podstatně lepší než nic, ale uvedené dvě chyby jsou výraznými nedostatky.

Důležité je, kdy (a zda vůbec) bude toto hotovo.

+2/0
doporučit
30.5.2017 12:44

P92e98t59r 20K77o73r50b52e16l 9786767740942

JV obchvat má na rozdíl od propojky přes Červeňák napojení na Průmyslovou ulici což je předpoklad, aby to spojení bylo vůbec funkční. Bylo by fajn, kdyby se to pohnulo včetně napojení na S. K. Neumanna.

+1/0
doporučit
29.5.2017 16:20

R31o43b33e62r98t 50V29a47l55e67n60t11a 6606269537804

No nevím nevím, já už podobnou trasu nějakou dobu jezdím, od mostu přes Chrudimku se stáčím do města. Tenhle obchvat situaci moc nevyřeší, protože se najedou zbytečně kilometry, ale čas to neušetří, jelikož se to ucpe u zátky - křižovatka u Parama. Nedávno se tam něco dělo a kilometrová fronta byla na hodinu.

+1/−1
doporučit
29.5.2017 12:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.