- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co takhle postavit dálnici Hradec-Mohelnice vážení politici ? Za tyhle mrtvé nepřímo můžete vy.
Nedodržování bezpečné vzdálenosti je v ČR pravidlem. A to nehovořím o směrovkách. Bohužel se to nekontroluje, nepostihuje a potom to tak vypadá. Takže se pánové, co řídíte kamion a nedodržujete bezpečné vzdálenosti nad sebou prosím zamyslete. Pokud to nevíte, nebo nechápete, tak Vám sděluji, že rozjetý kamion nezastaví při prudkém brzdění na pěti metrech. Ale to samozřejmě platí i u ostatních řidičů. Já nechápu, z jakého důvodu třeba při projíždění vesnice, když jedu 50, musí jet za mnou řidič ve vzdálenosti 1 m? Z jakého důvodu neudržuje větší odstup? Třeba právě na vesnici je velká pravděpodobnost, že budu muset prudce brzdit. Do jízdní dráhy může vběhnout třeba dítě, zvíře, vjet cyklista, atd. Proč takový dement úmyslně ohrožuje můj majetek, čili vozidlo a moje zdraví a zdraví mé rodiny? Takový řidič musí vědět a předvídat, že když z nějakého důvodu prudce zabrzdím, tak do mě vrazí. Pokud takový řidič není tuto skutečnost schopen rozeznat a uvědomit si, jeho rozeznávací schopnost je vážně snížena, tedy má zřejmě nějaký vážný psychický problém a je nezpůsobilý k řízení vozidla. Čili nemůže dále vlastnit řidičský průkaz.
Tady je takovým zvykem, že osobák vlítne do mezery mezi vozy a je mu úplně jedno, že ta mezera byla bezpečná vzdálenost.
V těchto dnech zde silničáři provádí opravuvozovky. A právě to byl důvod, proč se tragická nehoda stala.
Pěkně pokřivený pohled na realitu, co takhle nazývat a označovat věci a děje reálně pravdivě?
....to byl důvod, proč se tragická nehoda stala.
To si pane Matero pletete, důvod proč se nehoda stala byla nepozornost nějakého spícího Bělorusa, Poláka nebo Turka !
To je zase popis. Nevidím tam žádné auto slisované mezi kamiony. Kamion to nedobrzdil, strhnul to doleva a částečně nabral osobák který odhodil doprava a ten se bokem rozpáral o kamion před ním.
Tohohle se často bojím, když dojedu kolonu za kamionem a stojí se například za zatáčkou. Nechávám si velký odstup, auto "na blikačky", pohled do zpětného zrcátka a jsem připraven na případný úhybný manévr. Mezeru dojedu až když vidím, že auto za mnou brzdí, nebo že dává taky výstražný světla. Těch drsných videí slisování mezi kamiony jsem už několik viděl
https://www.youtube.com/watch?v=qi-up-QI_-Q
5:20 - co se asi stane s auty mezi dvěma náklaďáky? ADAC test.
Přestože nemám ráda kamiony na silnici, tak tady bych jim hlavní vinu nedávala. Zde je hlavní vina jednoznačně na politicích a úřednících. Tak úchylné stavební právo, jaké máme v ČR, není nikde na světě. NIKDE! A ti co to mají na svědomí, mají na svědomí všechny ty životy. D35 má už tak 20 let zpoždění.
Toto unikátní názor Za všem špatném nehledej člověka který to spáchal, ale politiky minulých let. Co sice s dámou souhlasím, že devalvace morálky národa za éry rudého bratra byla velmi krutá a náprava bude trvat několik generací. Toto bych neslučoval se selhání lidského faktoru.
Další kamioňák, který se nevěnoval řízení a díky tomu přišel člověk zbytečně o život. Pořád stejná písnička pořád dokola
Jestli to náhodou nebyl polák.. Nechci diskriminovat, ale poláci v kamionech (ještě horší jsou v plachtových dodávkách) mě opravdu štvou :(
Dobře, víte co ještě mě štve?? Že osobáky málokdy zapnou výstražná světla, když dojíždí kolonu nebo je na silnici překážka..
Pokud nehodu zaviní důchodce tak je najednou mnoho chytrých hlav, které důchodce očerňují a berou řidičáky. Co uděláte Vy pisatelé takovým nepozorným a bezohledným řidičům v produktivním věku