- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V CR existuji tri uplne sileny mista. Nikde se nejede takova korupce a janabrachismus a kaslani na obcany jako v Usti nad Labem a pak v soumesti Pardubice-Hradec Kralove a okoli. Jedine misto odkud chodi jeste blaznivejsi zpravy je Blanensko, ale tam to nesouvisi s politikou, tam jim asi lejou neco do vody.
Já jsem pro, aby se ten dům zboural. A hlavně to nádraží je potřeba.
Důchodce, který jezdí autem a má hromadnou dopravu skoro zadarmo a vše pod nosem nepotřebuje autobusové nádraží, se objeví hned na internetu, aby byl slyšet a vidět.
Ale ti kdo autobusy a vlaky využívají denně, slyšet nejsou. Jak to?
Nechápu, jak radní může připustit upuštění od demiloce. Demolice tohoto domu je v zájmu všech občanů, kteří jezdí do Pardubic autobusy. Taková radní nemá na magistrátu co dělat.
Naprostý souhlas. Pokud se vlastník rozhodne, že svůj majetek zbourá a nabídne nájemníkům náhradu, tak není co řešit.
A líbí se mu ta náhrada? Pokud jen pochvuje, tak je to pochvus...
Pardubice by se měly nechat zapsat do Guinessovy knihy rekordů. Nejspíš na světě není jiné město, které takto a stále ustupuje magorům všeho druhu.
Ten pán je v tom bytě v nájmu. Ten dům i byt patří městu. Město vydalo nebo vydá demoliční výměr. Takže není o čem diskutovat - přidělit do nájmu náhradní byt a násilné přestěhování. Tečka.
To se vám to radí,když je tam legálně a platí nájem.Kdyby tam byl nelegálně-jako "nájemníci" KLINIKY,tak s ním nikdo nehne,že?
Proč se dává tolik prostoru jednomu pomatenému důchodci a střelenému Lejhancovi co si na věci snaží namastit politický body
Pardubice. A co po mosteckém vzoru přesunout dům třeba vedlo Uni Hoby?
Toto je nejspíš typická ukázka toho, proč (např.) Hradcem se projíždí a prochází nějak a Pardubicemi zcela jinak. Že se řidiči na tak zvané rychlodráze staví do pruhů na zebru, aby to, navzdory dopravním inženýrům, trochu odsejpalo, že v Černé za Bory, tam, kde je 3P místa, se postaví kruhák takový, že se na něm kamióny sotva točí, že u Intersparu je pravděpodobně nejpřekvapivější a nejmenší kruhák na světě, že u Zelené brány je ten nejzbytečnější podchod tamtéž, že spousta pěších, kteří pendlují mezi autobusovým a vlakovým nádražím, chodí přes jediný přechod pro chodce, který tyto dva body spojuje a který trhá provoz na jedné z nejzatíženějších komunikací ve městě, že když člověk jede v noci, tak na většině liduprázdných křižovatek čeká na červenou, že stačí jedno ťuknutí aut v podstatě kdekoliv, aby to prakticky ochomilo dopravu v celém středu města, atd. atd. atd. Kdybych ještě chvíli přemýšlel, nestačil by mi nejspíš zdejší limit znaků pro příspěvek...
Nevím kudy v noci po Pardubicích jezdíte, ale semafory se kromě čtyř vypínají už v devět. U zimáku se vypíná v jedenáct a jen zbylé tři (lihovar, autobusák a Palachova-Teplého-Pichlova) běží celou noc. Z nich nemá smysl jen přechod u lihovaru, který po zrušení zastávky nikam nevede, takže se může zrušit. Pro cestu na autobus je mnohonásobně lepší přechod na křižovatce u autobusáku (mají stejný interval).
A co jsem slyšel, tak na rychlodráze nedovolí odbočovací pruh policie, jelikož tam na něj není místo. Není tam potřebná šířka (cca 9 m) na potřebné délce (cca 30 m).