Diskuze

Pardubice ovlivní vzhled lávky přes koleje, návrh železničářů neprošel

Město Pardubice ještě může ovlivnit podobu lávky, která do několika let překlene kolejiště a spojí vlakové nádraží a sídliště Dukla. To ostatně na poslední debatě požadovali i zastupitelé. První návrh Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) se totiž nesetkal u některých z nich s kladnou odezvou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P14e26t77e24r 94K60l89e75i24n

18. 4. 2017 20:33

Lávka bude předražený nesmysl za jakékoliv peníze. Nedávno jsem šel na doporučení google maps 2 x přes lávku u Smíchovského nádraží a obávám se, že si mne někteří lidé ze zdola fotografovali jako raritu.Rv

2 0
možnosti

Bohužel zde není žádný návrh zobrazen. Jako mnoho věcí, které se veřejnosti týkají, ale jsou ji skryty ...

1 0
možnosti

J11a75n 18T29a88r20a91b42a

19. 4. 2017 0:06

No ano, to jsou Pardubice. Lávka, co povede odnikud nikam, podchod, co není podchod, letiště, co není letištěm a neví, jestli někdy bude, atd

2 0
možnosti

J14i85ř18í 28F58r33a36n25c

18. 4. 2017 8:49

Zajímalo by mne kolik lidí bude tuto lávku využívat? A zvláště potom až bude v provozu linka MHD přímo k nádraží kolem Parama! Vidím to jako neefektivní investici!

2 0
možnosti

J11a24n 91T83a80r31a21b22a

19. 4. 2017 0:07

No však jo. Ale prostaví se 60 mega, zkasírují se 1,2mega a homeless budou mít kde bivakovat. To je dobré skóre, nemyslíte?

0 0
možnosti

J79i71ř30í 47H62a98j18z23l

18. 4. 2017 7:50

Ono ještě někoho překvapuje, že SŽDC se chová jako řádný hospodář a navrhuje své akce s ohledem na minimální náklady a investice? Pokud chtějí město a občané lávku přes koleje nejen funkční, ale i architektonicky řešenou, tak tomu asi nic bránit nebude, ale musí být iniciativa na jejich straně, protože SŽDC nebude dobrovolně zvyšovat své náklady, podle kterých se pak počítá ekonomická efektivita projektu (a tedy i jeho zafinancovatelnost). A z reálu vím, že některé modernizační projekty jsou dost na hraně při srovnání nákladů a přínosů. Přínosy "standardní" a architektonicky vyvedené lávky jsou totiž stejné, náklady ovšem bývají někde úplně jinde.

0 1
možnosti

Pardubice stále řeší něco nepodstatného. Kdyby se prodloužil podchod, tak budou stačit schody a výtah pro ZTP na Dukle. Na nástupištích už je zbudováno. Takže jednoznačně podchod než tu obludnou a předraženou lávku.

16 0
možnosti

Je zajímavé, že v Pardubicích se řeší vše, co bude za xx let. Není to jen tato lávka či podchod, ale i silnice spojující Višňovku s Pardubičkami, cyklostezka do Dražkovic, obchvat Pardubic z Dražkovic do Černé za Bory atd. Nikde se však /mimo úpravy přednádraží/ se nepíše o tom, co Magistrát dělá v současné době. Bývalá primátorka, která nic nepředvedla, přesto povýšila a dělá ředitelku Pardubické a Chrudimské nemocnice. Inu - kozel zahradníkem.

8 0
možnosti

J47a69n 79T63a95r48a26b88a

19. 4. 2017 0:12

Štěpánu bych do toho netahal. Na radnici sice nic nepředvedla, ale zdravotnictví snad rozumí a údajně už nepije. A rozhodně za její vlády nevznikla podobně šílená rozhodnutí jako poloviční terminál nebo lávka.

Apropos, co máte proti spojce Višňovka - Pardubičky?

0 0
možnosti

Š54i79m15o77n 94T62o43k31a85r

17. 4. 2017 15:33

dobrý napad místo schodů mít eskalatory R^!!

2 0
možnosti

Nadchod (lávka) za 45 milionů - to bude patrně zlacená, vytápěná s výtahy na obou koncích a na všechna nástupiště?

6 0
možnosti

Místo logického prodloužení stávajících podchodů k nástupištím stavět totálně nepraktickou opičárnu. To jsou typické Pardubice.

10 0
možnosti

Oni (schvalující úředníci) tudy chodit nebudou, mají přece auta. A lidi jsou líní, je třeba jim vnutit pohyb. :-P

5 0
možnosti

Za ty peníze by se už snad i dal prodloužit podchod, ne? Milion za metr byla cena dvojkolejného raženého tunelu pod Vítkovem. Kdyby stál podchod třetinu (!!!) tak je za tu cenu 135 metrů podchodu.

5 0
možnosti

https://mapy.cz/s/1z6Fw

Je to 145 metrů a jako bonus by byly výstupy na všechna nástupuště.

3 0
možnosti