Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice ovlivní vzhled lávky přes koleje, návrh železničářů neprošel

Město Pardubice ještě může ovlivnit podobu lávky, která do několika let překlene kolejiště a spojí vlakové nádraží a sídliště Dukla. To ostatně na poslední debatě požadovali i zastupitelé. První návrh Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) se totiž nesetkal u některých z nich s kladnou odezvou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P31e41t30e62r 92K69l18e72i37n 8291605181345

Lávka bude předražený nesmysl za jakékoliv peníze. Nedávno jsem šel na doporučení google maps 2 x přes lávku u Smíchovského nádraží a obávám se, že si mne někteří lidé ze zdola fotografovali jako raritu.Rv

+2/0
18.4.2017 20:33

M86a19r86t57i45n 82H27a74v93e64l83k88a 8904482434

Bohužel zde není žádný návrh zobrazen. Jako mnoho věcí, které se veřejnosti týkají, ale jsou ji skryty ...

+1/0
18.4.2017 11:37

J97a49n 44T87a17r23a84b41a 4316386119809

No ano, to jsou Pardubice. Lávka, co povede odnikud nikam, podchod, co není podchod, letiště, co není letištěm a neví, jestli někdy bude, atd

+2/0
19.4.2017 0:06

J51i27ř16í 81F82r14a16n89c 5776442638690

Zajímalo by mne kolik lidí bude tuto lávku využívat? A zvláště potom až bude v provozu linka MHD přímo k nádraží kolem Parama! Vidím to jako neefektivní investici!

+2/0
18.4.2017 8:49

J16a23n 24T46a52r38a24b58a 4716676389489

No však jo. Ale prostaví se 60 mega, zkasírují se 1,2mega a homeless budou mít kde bivakovat. To je dobré skóre, nemyslíte?

0/0
19.4.2017 0:07

J21i46ř32í 91F65r80a84n75c 5936642218910

Ještě doplním. Když ještě započte náklady na provoz a údržbu ať již lávky nebo podchodu, ta bezplatná přeprava od DPMP k nádraží vyjde město levněji!

0/0
19.4.2017 7:37

L20i59b77o98r 23M14o79u37č43k31a 1738707705552

to uz jezdila driv .. cislo 10 .. a byla k nicemu

0/0
19.4.2017 10:31

J27i71ř65í 43H51a12j16z68l 6582905484350

Ono ještě někoho překvapuje, že SŽDC se chová jako řádný hospodář a navrhuje své akce s ohledem na minimální náklady a investice? Pokud chtějí město a občané lávku přes koleje nejen funkční, ale i architektonicky řešenou, tak tomu asi nic bránit nebude, ale musí být iniciativa na jejich straně, protože SŽDC nebude dobrovolně zvyšovat své náklady, podle kterých se pak počítá ekonomická efektivita projektu (a tedy i jeho zafinancovatelnost). A z reálu vím, že některé modernizační projekty jsou dost na hraně při srovnání nákladů a přínosů. Přínosy "standardní" a architektonicky vyvedené lávky jsou totiž stejné, náklady ovšem bývají někde úplně jinde.

0/−1
18.4.2017 7:50

Z14d11e49n97e58k 23Š12i63t68i53n24a 2203778440335

Pardubice stále řeší něco nepodstatného. Kdyby se prodloužil podchod, tak budou stačit schody a výtah pro ZTP na Dukle. Na nástupištích už je zbudováno. Takže jednoznačně podchod než tu obludnou a předraženou lávku.

+16/0
17.4.2017 17:43

M16i74l49o75š 76P74r92á24z51n33ý 5914589510428

Je zajímavé, že v Pardubicích se řeší vše, co bude za xx let. Není to jen tato lávka či podchod, ale i silnice spojující Višňovku s Pardubičkami, cyklostezka do Dražkovic, obchvat Pardubic z Dražkovic do Černé za Bory atd. Nikde se však /mimo úpravy přednádraží/ se nepíše o tom, co Magistrát dělá v současné době. Bývalá primátorka, která nic nepředvedla, přesto povýšila a dělá ředitelku Pardubické a Chrudimské nemocnice. Inu - kozel zahradníkem.

+8/0
17.4.2017 16:02

J28a21n 51T93a22r63a81b78a 4296286209119

Štěpánu bych do toho netahal. Na radnici sice nic nepředvedla, ale zdravotnictví snad rozumí a údajně už nepije. A rozhodně za její vlády nevznikla podobně šílená rozhodnutí jako poloviční terminál nebo lávka.

Apropos, co máte proti spojce Višňovka - Pardubičky?

0/0
19.4.2017 0:12

M27i41c16h92a31l 19Č45e36r65n92ý 7814260541205

To je kvalifikace - už nepije ;-D;-D;-D

0/0
19.4.2017 0:41

Š62i76m57o49n 16T80o82k51a26r 6581113563954

dobrý napad místo schodů mít eskalatory R^!!

+2/0
17.4.2017 15:33

J65a14r87o64s48l57a45v 67J10o92s42e87f 5642910580594

Nadchod (lávka) za 45 milionů - to bude patrně zlacená, vytápěná s výtahy na obou koncích a na všechna nástupiště?

+6/0
17.4.2017 14:00

O41n41d45ř15e41j 71N48o44s67e84k 3680394591958

Místo logického prodloužení stávajících podchodů k nástupištím stavět totálně nepraktickou opičárnu. To jsou typické Pardubice.

+10/0
17.4.2017 13:39

J65i14ř56í 71K27o44c46u58r53e26k 6295874925578

Oni (schvalující úředníci) tudy chodit nebudou, mají přece auta. A lidi jsou líní, je třeba jim vnutit pohyb. :-P

+5/0
17.4.2017 13:44

J56i30ř80í 83H83a27j65z50l 6632925654520

Pokud dobře koukám do map, tak stávající podchody by bylo nutné prodloužit o cca 300 metrů aby se dostaly k nejbližší ulici. A to nepočítám, že by musely vést pod nákladním kolejištěm a průmyslovým areálem za ním. Při zahloubení stávajících podchodů pouze cca 1-2 metry pod terénem to moc reálné není.

0/0
18.4.2017 7:44

O95n62d88ř15e17j 13N37o37s40e92k 3730244231538

Podchody se musí prodlužovat v každém případě. Při rekonstrukci žel. uzlu Pardubice přibyde 5. nástupiště.

0/0
18.4.2017 8:09

J22a25r21o57s22l83a24v 27J63o83n10á51š 4738194412715

Z ulice K Vápence cca 180 metrů, z Milheimovky cca 250 metrů k 5. nástupišti.

0/0
18.4.2017 8:43

J48a14n 74T63a54r40a51b50a 4886906569109

Ale tam lávka nepovede. Povede směrem ke křižovatce Paramo, kde se plánuje naprosto nesmyslně umístěný parkovací dům. Přibližně stejný nesmyl jako parking D letiště Ruzyně, jen tam jezdí pendlbus.

0/0
19.4.2017 0:14

J82i42ř16í 36K70o68c15u17r37e79k 6785474885228

Za ty peníze by se už snad i dal prodloužit podchod, ne? Milion za metr byla cena dvojkolejného raženého tunelu pod Vítkovem. Kdyby stál podchod třetinu (!!!) tak je za tu cenu 135 metrů podchodu.

+5/0
17.4.2017 13:37

J62i47ř41í 96K71o64c88u36r27e19k 6685824125718

https://mapy.cz/s/1z6Fw

Je to 145 metrů a jako bonus by byly výstupy na všechna nástupuště.

+3/0
17.4.2017 13:43

J35a30n 10V22r11a81b20e36c 4222400456654

Stávající garnitura je bohužel až trapná.

Na co se sáhne-je ostuda. Jediná akce je vlastně přednádraží, kde se vlastně nic pro lidi nezmění (budou mít jen jinde zastávky MHD, nic jiného, že tam mohlo být podzemní parkoviště z výstupy az do budovy- to už je passé).

Radni porovnávali 7mil za nadchod a 110-140mil za podchod. Tak ono to je najednou 45 milionů za nadchod (10 spoluúčast města) a je jen otazkou, zda by SZDC nekofinancovala i podchod... a zda ta částka 110-140 dle výše zminěného (cena za metr) není uplně mimo...;-(

Vzhůru do 19. stoleti !...

+1/0
17.4.2017 20:26

M81a61r92t10i24n 62L11i17p97a53n 7789333126305

Mě by zajímalo pak ještě jaké budou náklady na provoz a údržbu eskalátorů... ale pokud už bude ta nesmyslná lávka, jsem pro eskalátory. Ale logika mi to nebere...

0/0
18.4.2017 10:55

J81a72r72o33s34l98a43v 84R17y24c77h95t36á62ř 2104319119756

Bude-li lávka financována podle pravidel EU, tak mám obavu, že bude muset být vytápěná, aby v ní lidé nenastydli.

+3/0
17.4.2017 11:57

J24i19ř71í 88K21o64c18u61r83e57k 6925114275798

O nastydnutí bych obavy neměl. Ale o namrznutí už ano.

0/0
17.4.2017 13:35

R39o37m18a86n 11N22o96v60a58k 6669821952726

ale to by stala o dlasich 100 milionu vic;-D

0/0
18.4.2017 0:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.