Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice ovlivní vzhled lávky přes koleje, návrh železničářů neprošel

Město Pardubice ještě může ovlivnit podobu lávky, která do několika let překlene kolejiště a spojí vlakové nádraží a sídliště Dukla. To ostatně na poslední debatě požadovali i zastupitelé. První návrh Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) se totiž nesetkal u některých z nich s kladnou odezvou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P64e43t97e29r 64K42l15e96i21n 8971485981495

Lávka bude předražený nesmysl za jakékoliv peníze. Nedávno jsem šel na doporučení google maps 2 x přes lávku u Smíchovského nádraží a obávám se, že si mne někteří lidé ze zdola fotografovali jako raritu.Rv

+2/0
18.4.2017 20:33

M23a80r67t49i15n 61H55a72v11e34l10k62a 8964832974

Bohužel zde není žádný návrh zobrazen. Jako mnoho věcí, které se veřejnosti týkají, ale jsou ji skryty ...

+1/0
18.4.2017 11:37

J54a71n 13T96a57r57a28b55a 4636396519179

No ano, to jsou Pardubice. Lávka, co povede odnikud nikam, podchod, co není podchod, letiště, co není letištěm a neví, jestli někdy bude, atd

+2/0
19.4.2017 0:06

J67i56ř81í 49F66r22a28n62c 5196272928770

Zajímalo by mne kolik lidí bude tuto lávku využívat? A zvláště potom až bude v provozu linka MHD přímo k nádraží kolem Parama! Vidím to jako neefektivní investici!

+2/0
18.4.2017 8:49

J84a87n 37T42a16r25a43b41a 4416526509879

No však jo. Ale prostaví se 60 mega, zkasírují se 1,2mega a homeless budou mít kde bivakovat. To je dobré skóre, nemyslíte?

0/0
19.4.2017 0:07

J63i49ř63í 31F65r32a15n52c 5916962108300

Ještě doplním. Když ještě započte náklady na provoz a údržbu ať již lávky nebo podchodu, ta bezplatná přeprava od DPMP k nádraží vyjde město levněji!

0/0
19.4.2017 7:37

L46i47b75o56r 65M50o32u52č82k39a 1178537455852

to uz jezdila driv .. cislo 10 .. a byla k nicemu

0/0
19.4.2017 10:31

J94i29ř85í 66H35a82j92z24l 6602115224570

Ono ještě někoho překvapuje, že SŽDC se chová jako řádný hospodář a navrhuje své akce s ohledem na minimální náklady a investice? Pokud chtějí město a občané lávku přes koleje nejen funkční, ale i architektonicky řešenou, tak tomu asi nic bránit nebude, ale musí být iniciativa na jejich straně, protože SŽDC nebude dobrovolně zvyšovat své náklady, podle kterých se pak počítá ekonomická efektivita projektu (a tedy i jeho zafinancovatelnost). A z reálu vím, že některé modernizační projekty jsou dost na hraně při srovnání nákladů a přínosů. Přínosy "standardní" a architektonicky vyvedené lávky jsou totiž stejné, náklady ovšem bývají někde úplně jinde.

0/−1
18.4.2017 7:50

Z64d18e86n43e41k 95Š39i41t85i77n95a 2643838860105

Pardubice stále řeší něco nepodstatného. Kdyby se prodloužil podchod, tak budou stačit schody a výtah pro ZTP na Dukle. Na nástupištích už je zbudováno. Takže jednoznačně podchod než tu obludnou a předraženou lávku.

+16/0
17.4.2017 17:43

M64i87l79o19š 56P76r30á45z19n32ý 5154409740478

Je zajímavé, že v Pardubicích se řeší vše, co bude za xx let. Není to jen tato lávka či podchod, ale i silnice spojující Višňovku s Pardubičkami, cyklostezka do Dražkovic, obchvat Pardubic z Dražkovic do Černé za Bory atd. Nikde se však /mimo úpravy přednádraží/ se nepíše o tom, co Magistrát dělá v současné době. Bývalá primátorka, která nic nepředvedla, přesto povýšila a dělá ředitelku Pardubické a Chrudimské nemocnice. Inu - kozel zahradníkem.

+8/0
17.4.2017 16:02

J53a33n 24T55a52r92a67b43a 4956956749579

Štěpánu bych do toho netahal. Na radnici sice nic nepředvedla, ale zdravotnictví snad rozumí a údajně už nepije. A rozhodně za její vlády nevznikla podobně šílená rozhodnutí jako poloviční terminál nebo lávka.

Apropos, co máte proti spojce Višňovka - Pardubičky?

0/0
19.4.2017 0:12

M15i54c19h51a89l 11Č50e94r92n59ý 7724300131105

To je kvalifikace - už nepije ;-D;-D;-D

0/0
19.4.2017 0:41

Š86i86m50o33n 19T89o98k65a48r 6331723503384

dobrý napad místo schodů mít eskalatory R^!!

+2/0
17.4.2017 15:33

J44a16r95o53s83l23a81v 28J25o90s98e79f 5252380330514

Nadchod (lávka) za 45 milionů - to bude patrně zlacená, vytápěná s výtahy na obou koncích a na všechna nástupiště?

+6/0
17.4.2017 14:00

O59n73d51ř34e49j 92N80o55s54e71k 3640674151878

Místo logického prodloužení stávajících podchodů k nástupištím stavět totálně nepraktickou opičárnu. To jsou typické Pardubice.

+10/0
17.4.2017 13:39

J70i27ř26í 60K22o60c86u62r28e46k 6885274685718

Oni (schvalující úředníci) tudy chodit nebudou, mají přece auta. A lidi jsou líní, je třeba jim vnutit pohyb. :-P

+5/0
17.4.2017 13:44

J59i33ř38í 73H69a41j95z73l 6982975144930

Pokud dobře koukám do map, tak stávající podchody by bylo nutné prodloužit o cca 300 metrů aby se dostaly k nejbližší ulici. A to nepočítám, že by musely vést pod nákladním kolejištěm a průmyslovým areálem za ním. Při zahloubení stávajících podchodů pouze cca 1-2 metry pod terénem to moc reálné není.

0/0
18.4.2017 7:44

O23n25d97ř39e51j 26N60o19s12e38k 3610974771218

Podchody se musí prodlužovat v každém případě. Při rekonstrukci žel. uzlu Pardubice přibyde 5. nástupiště.

0/0
18.4.2017 8:09

J90a72r20o33s86l59a74v 22J82o93n47á35š 4938454552735

Z ulice K Vápence cca 180 metrů, z Milheimovky cca 250 metrů k 5. nástupišti.

0/0
18.4.2017 8:43

J53a27n 62T17a65r73a47b29a 4176476109179

Ale tam lávka nepovede. Povede směrem ke křižovatce Paramo, kde se plánuje naprosto nesmyslně umístěný parkovací dům. Přibližně stejný nesmyl jako parking D letiště Ruzyně, jen tam jezdí pendlbus.

0/0
19.4.2017 0:14

J61i57ř94í 76K74o91c30u15r11e87k 6745264435478

Za ty peníze by se už snad i dal prodloužit podchod, ne? Milion za metr byla cena dvojkolejného raženého tunelu pod Vítkovem. Kdyby stál podchod třetinu (!!!) tak je za tu cenu 135 metrů podchodu.

+5/0
17.4.2017 13:37

J13i24ř44í 13K90o66c73u55r64e18k 6805254145348

https://mapy.cz/s/1z6Fw

Je to 145 metrů a jako bonus by byly výstupy na všechna nástupuště.

+3/0
17.4.2017 13:43

J98a72n 13V79r22a73b14e31c 4462520586284

Stávající garnitura je bohužel až trapná.

Na co se sáhne-je ostuda. Jediná akce je vlastně přednádraží, kde se vlastně nic pro lidi nezmění (budou mít jen jinde zastávky MHD, nic jiného, že tam mohlo být podzemní parkoviště z výstupy az do budovy- to už je passé).

Radni porovnávali 7mil za nadchod a 110-140mil za podchod. Tak ono to je najednou 45 milionů za nadchod (10 spoluúčast města) a je jen otazkou, zda by SZDC nekofinancovala i podchod... a zda ta částka 110-140 dle výše zminěného (cena za metr) není uplně mimo...;-(

Vzhůru do 19. stoleti !...

+1/0
17.4.2017 20:26

M52a35r67t51i39n 86L89i31p35a43n 7159713436195

Mě by zajímalo pak ještě jaké budou náklady na provoz a údržbu eskalátorů... ale pokud už bude ta nesmyslná lávka, jsem pro eskalátory. Ale logika mi to nebere...

0/0
18.4.2017 10:55

J50a87r11o40s67l93a76v 25R80y12c25h71t46á31ř 2734989929976

Bude-li lávka financována podle pravidel EU, tak mám obavu, že bude muset být vytápěná, aby v ní lidé nenastydli.

+3/0
17.4.2017 11:57

J60i41ř47í 30K29o95c65u51r37e23k 6125724385968

O nastydnutí bych obavy neměl. Ale o namrznutí už ano.

0/0
17.4.2017 13:35

R18o77m63a62n 42N44o21v90a34k 6759201862496

ale to by stala o dlasich 100 milionu vic;-D

0/0
18.4.2017 0:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.