Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z90d33e51n49e90k 18Š17i92t67i21n94a 2413368750185

Pardubice stále řeší něco nepodstatného. Kdyby se prodloužil podchod, tak budou stačit schody a výtah pro ZTP na Dukle. Na nástupištích už je zbudováno. Takže jednoznačně podchod než tu obludnou a předraženou lávku.

+16/0
doporučit
17.4.2017 17:43

O31n36d37ř79e72j 69N58o39s19e86k 3170124781348

Místo logického prodloužení stávajících podchodů k nástupištím stavět totálně nepraktickou opičárnu. To jsou typické Pardubice.

+10/0
doporučit
17.4.2017 13:39

M78i36l63o47š 89P68r89á41z29n55ý 5594389150918

Je zajímavé, že v Pardubicích se řeší vše, co bude za xx let. Není to jen tato lávka či podchod, ale i silnice spojující Višňovku s Pardubičkami, cyklostezka do Dražkovic, obchvat Pardubic z Dražkovic do Černé za Bory atd. Nikde se však /mimo úpravy přednádraží/ se nepíše o tom, co Magistrát dělá v současné době. Bývalá primátorka, která nic nepředvedla, přesto povýšila a dělá ředitelku Pardubické a Chrudimské nemocnice. Inu - kozel zahradníkem.

+8/0
doporučit
17.4.2017 16:02

J50a98r51o23s68l92a85v 86J91o46s34e79f 5612240630414

Nadchod (lávka) za 45 milionů - to bude patrně zlacená, vytápěná s výtahy na obou koncích a na všechna nástupiště?

+6/0
doporučit
17.4.2017 14:00

J88i39ř82í 24K40o56c57u51r66e84k 6755114795768

Za ty peníze by se už snad i dal prodloužit podchod, ne? Milion za metr byla cena dvojkolejného raženého tunelu pod Vítkovem. Kdyby stál podchod třetinu (!!!) tak je za tu cenu 135 metrů podchodu.

+5/0
doporučit
17.4.2017 13:37

J50a67r77o17s39l66a72v 47R18y91c46h85t89á39ř 2664389549366

Bude-li lávka financována podle pravidel EU, tak mám obavu, že bude muset být vytápěná, aby v ní lidé nenastydli.

+3/0
doporučit
17.4.2017 11:57

P98e40t25e76r 23K73l44e92i57n 8831385921915

Lávka bude předražený nesmysl za jakékoliv peníze. Nedávno jsem šel na doporučení google maps 2 x přes lávku u Smíchovského nádraží a obávám se, že si mne někteří lidé ze zdola fotografovali jako raritu.Rv

+2/0
doporučit
18.4.2017 20:33

J15i19ř50í 77F55r72a31n56c 5896932808460

Zajímalo by mne kolik lidí bude tuto lávku využívat? A zvláště potom až bude v provozu linka MHD přímo k nádraží kolem Parama! Vidím to jako neefektivní investici!

+2/0
doporučit
18.4.2017 8:49

Š45i37m50o27n 89T23o21k58a75r 6701633103374

dobrý napad místo schodů mít eskalatory R^!!

+2/0
doporučit
17.4.2017 15:33

M92a42r23t81i81n 44H54a26v86e37l45k21a 8824932164

Bohužel zde není žádný návrh zobrazen. Jako mnoho věcí, které se veřejnosti týkají, ale jsou ji skryty ...

+1/0
doporučit
18.4.2017 11:37

J97i45ř15í 58H78a40j84z33l 6272125444720

Ono ještě někoho překvapuje, že SŽDC se chová jako řádný hospodář a navrhuje své akce s ohledem na minimální náklady a investice? Pokud chtějí město a občané lávku přes koleje nejen funkční, ale i architektonicky řešenou, tak tomu asi nic bránit nebude, ale musí být iniciativa na jejich straně, protože SŽDC nebude dobrovolně zvyšovat své náklady, podle kterých se pak počítá ekonomická efektivita projektu (a tedy i jeho zafinancovatelnost). A z reálu vím, že některé modernizační projekty jsou dost na hraně při srovnání nákladů a přínosů. Přínosy "standardní" a architektonicky vyvedené lávky jsou totiž stejné, náklady ovšem bývají někde úplně jinde.

0/−1
doporučit
18.4.2017 7:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.