Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Litomyšl začala měřit, kamiony na I/35 se budou předjíždět hůře

Cestování po přeplněné silnici I/35 v Pardubickém kraji je nepříjemné, protože kamiony lze bezpečně předjet jen na pár úsecích. Od středy je o jedno takové místo méně. Radní v Litomyšli totiž spustili úsekové měření v Moravské ulici na silnici I/35 v kopci ve směru na Svitavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P75e95t48r 28B89á16č43a 8375566455485

Tohle ryzovani penez mesty by mel uz konecne nekdo zakazat, to je krivarna nejvyssiho zrna tohle.

Ze si to mereni nedate na prijezd od VM ke kruhaci, jo tam by se nic nevybralo je mi to jasny.

+1/0
11.4.2017 16:39

D65a67v44i69d 84P29e25t85r64ž70e66l64a 2466654133300

Ach jo. Na místo postavení dálnice budeme zase ztrpčovat život. Jistě, souhlasím, že v obci je 50, leč neschopnost ŘSD je z tohoto pohledu až zarážející...

+8/0
6.4.2017 9:19

J81i76ř60í 71K84ü69h86r 2640316760496

Asi to není jen tak postavit dálnici.

+1/−3
6.4.2017 10:21

K92a78r47e65l 61K51o41š36ť67á40l 8257641620375

Přesně tak, místní nadávají na provoz, ovšem zároveň posílají do kopru léta vytyčenou trasu dálnice. Ale za všechno může ŘSD. Udělejte si především pořádek sami mezi sebou v Litomyšli a pak nadávejte na neschopnost ostatních.

+5/0
6.4.2017 11:52

J63a72n 45H20r91u27z45a 8234558719527

Místo opravy rozbitých komunikací dají raději vydělat bývalým estébákům z Czechradaru. Cena úsekového měření se pohybuje kolem 2 mio.

+2/0
6.4.2017 12:03

J57a82r43o89s94l76a15v 80K58a34d22l38e40c 5951169502471

Přitom logičtější by bylo tam dát ceduli se sedmdesátkou;-D... Ona celá ta silnice z Litomyšle na Svitavy je kvůli kamiónům jezdícím stovkou na osmdesátce děsná...

+7/−1
6.4.2017 8:17

C66t54i23r86a35d 74P76ě69k29n18í31k 5768490923882

Na tom dvoupruhu do kopce by zcela jistě 70ka být mohla ...

+5/−2
6.4.2017 9:34

J82i27ř61í 46K59ü62h58r 2650406500986

Pokud tam jsou přechody, tak asi težko.

+1/−3
6.4.2017 10:20

M33a76r39t68i54n 59V90y98s68k46o76c18i87l 3632358685270

Ne, není tam ani jeden prechod.

+2/−1
6.4.2017 10:39

J36a22n 90V75o16s60t90ř80e43l 8569831173269

Ne, přechody tam nejsou, ale spousta lidi přes tuto silnici chodí, aby se dostali na stadión, na plovárnu, na tenis. Jít 500 až 1000 metrů z kopce a pak zase do kopce se nikomu nechce. A přechody tam nejsou proto, že je ŘSD zakázalo. Musel by být uprostřed ostrůvek. Takže, buď to jeden pruh nahoru a jeden dolů a ostrůvek, nebo současný stav.

+2/−2
6.4.2017 18:38

L55u88k19á94š 15K32e19l38l19e62r 6409723833115

No, je to zcela legitimní. Nemám s tím problém. Hlavně aby jim to přesně měřilo. Ne jako v Židlochovicích. Tam jim to přesně neměří.

+4/−2
6.4.2017 8:15

V29á91c91l29a33v 50P67a89v33e88l17e52k 1430826836464

Po této silnici jezdím z Prahy na Moravu. Nemám totiž tolik času, abych využíval služeb D1. A těch míst, kde se dá bezpečně předjíždět, je skutečně málo. A teď ještě o jedno méně. Zajímalo by mne, kolik bylo, na tomto úseku, zaviněno nehod nedovolením dodržení maximální povolené rychlosti. Hlavně, že na to město zaměstná další 3 úředníky.

+24/−3
6.4.2017 7:56

J42a44n 20N58o50v71á84k 4788348263166

Jo jo, každý živnostník má už svého úředníka a teď to samé čeká i řidiče. Tato společnost zajde na úředníky;-€EUEU

+8/0
6.4.2017 9:08

R86a62d37e89k 56N24o67v71a57k 9914883939830

Podívejte se na ten úsek. bydlí tam lidi.

+5/−2
6.4.2017 9:20

C37t48i45r75a21d 30P85ě75k92n97í13k 5888100983312

A teď je otázka, jestli je pro ty lidi lepší, že se jim tam všechno šine na trojku do kopce ... a kamión možná na dvojku.

+8/0
6.4.2017 9:33

J93i75ř85í 41K69u22c76h42t18a 6308445949507

A co má být ? Nechápu souvislost.

+3/0
6.4.2017 9:34

E93v89a 62R15a95n73d81o39v51á 9985132409272

Výfukové plyny :-)

0/−2
6.4.2017 10:04

J12i96ř62í 38K67u61c48h80t39a 6868785219607

No právě, auto jedoucí pomalu na nižší převodový stupeň vypustí podle vás méně nebo více škodlivin ?

+1/−1
6.4.2017 10:17

E74v16a 13R50a35n27d40o33v69á 9965332319592

Více škodlivin a lidí tam tolik po chodníku nechodí, dala bych 70, v pohodě

+1/−1
6.4.2017 10:22

J58i98ř28í 62K57u83c44h16t83a 6198795689487

Ano, tak jak to bývá například v Rakousku, kdy je někdy polovina obce pod 70kou.

Jenže u nás má 70 jednu špatnou vlastnost - špatně se na ní rejžuje.

+2/0
6.4.2017 10:31

M14a17r70t82i38n 86V97y92s33k56o21c20i75l 3422438925800

Tady není Rakousko, tady Vam radeji osadi na cely prujezd obci 30ku. Kamos to resil tak, ze ve stare 120 podradil na dvojku a výfukem, taktak prochazejicim na hluk technickou podekoval mistnim za prosazeni upravy rychlosti. U jednoho semaforu, reagujicim na 47 km/h pro zmenu tak dlouho lechtaval plyn, az ten semafor najednou byl vypnuty (ale nemuselo souviset).

0/0
6.4.2017 14:57

M47a13r38t49i98n 90V96y94s80k94o12c79i15l 3662988425630

To vite, není prioritou bezpečnost, prioritou je vybrat prachy.

+2/0
6.4.2017 10:40

M44i11l45o70š 13Ř10e73h47á47k 8336858287635

"Z Prahy na Moravu" je divná formulace (podobně jako "z Olomouce do Čech"). Vhodnější by bylo "Z Čech na Moravu", nebo "Z Prahy do konkrétního místa".

0/0
7.4.2017 8:30
Foto

K13a95r12e54l 69M80a77l51ý 6186364740791

Kašpar, chce jen rejžovat.

+14/−5
6.4.2017 7:26

E57v80a 40R93a89n91d76o18v39á 9705392929162

Nesouhlasím, dodržování rychlosti v Litomyšli je potřeba R^

+3/−4
6.4.2017 10:07

M98a65r15t62i79n 36V93y98s77k49o42c98i37l 3252898165870

Dala by se dodržovat i tak, že se osadí 70ka.

+3/−1
6.4.2017 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.