Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Litomyšl začala měřit, kamiony na I/35 se budou předjíždět hůře

Cestování po přeplněné silnici I/35 v Pardubickém kraji je nepříjemné, protože kamiony lze bezpečně předjet jen na pár úsecích. Od středy je o jedno takové místo méně. Radní v Litomyšli totiž spustili úsekové měření v Moravské ulici na silnici I/35 v kopci ve směru na Svitavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P16e95t86r 70B43á32č57a 8785156825585

Tohle ryzovani penez mesty by mel uz konecne nekdo zakazat, to je krivarna nejvyssiho zrna tohle.

Ze si to mereni nedate na prijezd od VM ke kruhaci, jo tam by se nic nevybralo je mi to jasny.

+1/0
11.4.2017 16:39

D19a28v81i79d 97P89e71t95r86ž85e35l90a 2636834333320

Ach jo. Na místo postavení dálnice budeme zase ztrpčovat život. Jistě, souhlasím, že v obci je 50, leč neschopnost ŘSD je z tohoto pohledu až zarážející...

+8/0
6.4.2017 9:19

J81i11ř77í 40K29ü96h83r 2790866100576

Asi to není jen tak postavit dálnici.

+1/−3
6.4.2017 10:21

K40a95r84e50l 32K34o51š50ť36á89l 8357261570155

Přesně tak, místní nadávají na provoz, ovšem zároveň posílají do kopru léta vytyčenou trasu dálnice. Ale za všechno může ŘSD. Udělejte si především pořádek sami mezi sebou v Litomyšli a pak nadávejte na neschopnost ostatních.

+5/0
6.4.2017 11:52

J78a54n 36H79r14u33z86a 8204988749767

Místo opravy rozbitých komunikací dají raději vydělat bývalým estébákům z Czechradaru. Cena úsekového měření se pohybuje kolem 2 mio.

+2/0
6.4.2017 12:03

J37a51r39o21s43l12a91v 97K41a40d98l11e45c 5131669212421

Přitom logičtější by bylo tam dát ceduli se sedmdesátkou;-D... Ona celá ta silnice z Litomyšle na Svitavy je kvůli kamiónům jezdícím stovkou na osmdesátce děsná...

+7/−1
6.4.2017 8:17

C96t42i56r84a30d 34P49ě51k57n98í82k 5758690303952

Na tom dvoupruhu do kopce by zcela jistě 70ka být mohla ...

+5/−2
6.4.2017 9:34

J20i73ř94í 81K21ü38h91r 2870426270256

Pokud tam jsou přechody, tak asi težko.

+1/−3
6.4.2017 10:20

M74a78r52t90i76n 47V21y53s22k66o28c90i16l 3272898685850

Ne, není tam ani jeden prechod.

+2/−1
6.4.2017 10:39

J12a19n 31V70o19s13t90ř70e17l 8839981143149

Ne, přechody tam nejsou, ale spousta lidi přes tuto silnici chodí, aby se dostali na stadión, na plovárnu, na tenis. Jít 500 až 1000 metrů z kopce a pak zase do kopce se nikomu nechce. A přechody tam nejsou proto, že je ŘSD zakázalo. Musel by být uprostřed ostrůvek. Takže, buď to jeden pruh nahoru a jeden dolů a ostrůvek, nebo současný stav.

+2/−2
6.4.2017 18:38

L54u23k67á14š 59K69e98l66l32e45r 6639263183395

No, je to zcela legitimní. Nemám s tím problém. Hlavně aby jim to přesně měřilo. Ne jako v Židlochovicích. Tam jim to přesně neměří.

+4/−2
6.4.2017 8:15

V90á81c87l64a31v 68P16a84v33e94l54e64k 1750616296684

Po této silnici jezdím z Prahy na Moravu. Nemám totiž tolik času, abych využíval služeb D1. A těch míst, kde se dá bezpečně předjíždět, je skutečně málo. A teď ještě o jedno méně. Zajímalo by mne, kolik bylo, na tomto úseku, zaviněno nehod nedovolením dodržení maximální povolené rychlosti. Hlavně, že na to město zaměstná další 3 úředníky.

+24/−3
6.4.2017 7:56

J62a21n 49N18o21v15á33k 4128668293696

Jo jo, každý živnostník má už svého úředníka a teď to samé čeká i řidiče. Tato společnost zajde na úředníky;-€EUEU

+8/0
6.4.2017 9:08

R78a72d67e54k 11N72o10v88a29k 9284773449960

Podívejte se na ten úsek. bydlí tam lidi.

+5/−2
6.4.2017 9:20

C68t88i71r58a93d 92P46ě47k63n81í52k 5758980273842

A teď je otázka, jestli je pro ty lidi lepší, že se jim tam všechno šine na trojku do kopce ... a kamión možná na dvojku.

+8/0
6.4.2017 9:33

J58i84ř96í 11K98u86c16h60t37a 6988625139607

A co má být ? Nechápu souvislost.

+3/0
6.4.2017 9:34

E48v44a 43R14a21n52d25o60v53á 9715362329802

Výfukové plyny :-)

0/−2
6.4.2017 10:04

J25i90ř25í 77K12u54c24h39t44a 6308755459197

No právě, auto jedoucí pomalu na nižší převodový stupeň vypustí podle vás méně nebo více škodlivin ?

+1/−1
6.4.2017 10:17

E62v38a 44R58a41n89d84o16v24á 9465182709872

Více škodlivin a lidí tam tolik po chodníku nechodí, dala bych 70, v pohodě

+1/−1
6.4.2017 10:22

J74i68ř96í 41K34u74c75h16t90a 6698225319607

Ano, tak jak to bývá například v Rakousku, kdy je někdy polovina obce pod 70kou.

Jenže u nás má 70 jednu špatnou vlastnost - špatně se na ní rejžuje.

+2/0
6.4.2017 10:31

M57a46r10t14i24n 66V68y11s89k86o26c93i40l 3462478745100

Tady není Rakousko, tady Vam radeji osadi na cely prujezd obci 30ku. Kamos to resil tak, ze ve stare 120 podradil na dvojku a výfukem, taktak prochazejicim na hluk technickou podekoval mistnim za prosazeni upravy rychlosti. U jednoho semaforu, reagujicim na 47 km/h pro zmenu tak dlouho lechtaval plyn, az ten semafor najednou byl vypnuty (ale nemuselo souviset).

0/0
6.4.2017 14:57

M53a16r16t24i79n 54V42y12s94k11o68c13i71l 3672318375800

To vite, není prioritou bezpečnost, prioritou je vybrat prachy.

+2/0
6.4.2017 10:40

M41i48l16o20š 32Ř51e12h86á84k 8816808477935

"Z Prahy na Moravu" je divná formulace (podobně jako "z Olomouce do Čech"). Vhodnější by bylo "Z Čech na Moravu", nebo "Z Prahy do konkrétního místa".

0/0
7.4.2017 8:30
Foto

K38a38r41e89l 26M16a24l46ý 6776914670111

Kašpar, chce jen rejžovat.

+14/−5
6.4.2017 7:26

E71v80a 51R25a23n44d62o56v48á 9185142859122

Nesouhlasím, dodržování rychlosti v Litomyšli je potřeba R^

+3/−4
6.4.2017 10:07

M66a61r85t80i43n 33V39y72s10k95o51c20i19l 3822288155450

Dala by se dodržovat i tak, že se osadí 70ka.

+3/−1
6.4.2017 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.