- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koridor v tomto úseku je v současné podobě na hranici provozu.
Tři mosty byly opraveny a nyní se pokládají koleje na zvýšení traťové rychlosti na 100 resp. 110 km/hod.. To je maximum. A proto vybudovat novou trať s tunely na rychlost celého koridoru tj. na 160 km/hod. vidím jako rozumné řešení.
https://mapy.cz/turisticka?x=16.2881758&y=49.9966334&z=14
V tom případě na stávající trati postavit tunýlek Mítkov (200 m) a narovnat Bezpráví tunelem délky 500 metrů. Tedy dva úplně nové mosty přes Orlici místo dvou prakticky nových mostů přes Orlici a o kilometr kratší trať. Vše podstatné postavitelné bez přerušení provozu na současné trati. Při napojování nových úseků vždy jedna kolej a pak druhá, zachován jednokolejný provoz.
Jenže tohle je potřeba udělat fofrem, než se Bezpráví rozpadne.
Kdydy se někdo chtěl projet, jak to vidí "motorkář", který se z Města u Nádraží vydá do jiného úmoří: https://www.youtube.com/watch?v=HgiZ72tsyoE&t=1h30m
Samotný vjezd do inkriminivaného úseku je v 1:40, Bezpráví začíná 1:42.
---
Kulatá značka s rychlostí je pro nákladní vlak, když je řazen vagon s třínápravovými podvozky.
Hranatá je pro všecko ostatní, když je jenom jedna.
Dvě nad hranté nad sebou: Spodní pro nákladní vlak a některé osobní, horní pro většinu osobních vlaků.
Čísla svisle nad sebou: Pro "motorkáře", který "klopí zatáčky". Tedy Pendolíno.