Diskuze

Přeplněnému koridoru u Ústí nad Orlicí má ulevit stavba nových kolejí

Železniční koridor mezi Chocní a Ústím nad Orlicí, který stále čeká na modernizaci, by se v budoucnu měl rozdvojit. Nová trať by sloužila rychlíkům, ta stávající by zajistila obsluhu zastávek a navíc by ulehčila hlavní trati.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Koridor v tomto úseku je v současné podobě na hranici provozu.

Tři mosty byly opraveny a nyní se pokládají koleje na zvýšení traťové rychlosti na 100 resp. 110 km/hod.. To je maximum. A proto vybudovat novou trať s tunely na rychlost celého koridoru tj. na 160 km/hod. vidím jako rozumné řešení.

3 0
možnosti
JK

https://mapy.cz/turisticka?x=16.2881758&y=49.9966334&z=14

V tom případě na stávající trati postavit tunýlek Mítkov (200 m) a narovnat Bezpráví tunelem délky 500 metrů. Tedy dva úplně nové mosty přes Orlici místo dvou prakticky nových mostů přes Orlici a o kilometr kratší trať. Vše podstatné postavitelné bez přerušení provozu na současné trati. Při napojování nových úseků vždy jedna kolej a pak druhá, zachován jednokolejný provoz.

Jenže tohle je potřeba udělat fofrem, než se Bezpráví rozpadne.

1 0
možnosti
JK

Kdydy se někdo chtěl projet, jak to vidí "motorkář", který se z Města u Nádraží vydá do jiného úmoří: https://www.youtube.com/watch?v=HgiZ72tsyoE&t=1h30m

Samotný vjezd do inkriminivaného úseku je v 1:40, Bezpráví začíná 1:42.

---

Kulatá značka s rychlostí je pro nákladní vlak, když je řazen vagon s třínápravovými podvozky.

Hranatá je pro všecko ostatní, když je jenom jedna.

Dvě nad hranté nad sebou: Spodní pro nákladní vlak a některé osobní, horní pro většinu osobních vlaků.

Čísla svisle nad sebou: Pro "motorkáře", který "klopí zatáčky". Tedy Pendolíno.

0 0
možnosti