Diskuze

Rozhodnuto. Podchod nebude, sídliště s pardubickým nádražím spojí lávka

Tunel nebo lávka? Dvě hodiny pardubičtí zastupitelé debatovali nad tím, jakým způsobem konečně propojit vlakové nádraží a sídliště Dukla. Nakonec se rozhodli pro variantu číslo dvě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Opět typické řešení raději rychle, lacině a špatně než rychle za přiměřené náklady a s výhledem na několik desítek let hodným krajského města. Optimální řešení by byl samozřejmě žijící podchod se službami (obchůdky apod.), kde by na čistotě měli zájem i nájemci.

0 0
možnosti
JJ

Když o tom tak přemýšlím, napadá mě, že je škoda, že nikoho nenapadlo udělat lávku jenom k 5. koleji a schody i výtahem ji napojit na současný podchod. Vyšlo by to ještě levněji než to zamýšlené monstrum a bylo by to méně obludné.

0 0
možnosti
JT

J67a88n 22T48a98r31a90b61a

4. 4. 2017 17:31

Napadají vás legrační věci. Mno...ušetřil byste tím cca 2% nákladů, tedy nic.

0 0
možnosti
JT

J81a91n 96T53a24r32a28b37a

3. 4. 2017 22:52

Další hloupost z lůna pardubických zastupitelů. Lávka za 45 (=v reálu 60) milionů, v zimě na zmrznutí, v létě za zalknutí, bezva bejvák pro homeless a sebevrahy. Podchod za 120mega, bezva bejvák pro homeless a nejlepší místo pro testování čichových buněk na citlivost vůči močovině. A proti tomu kabinová lanovka za 75mega s výnosem z jízdného a turistická atrakce k tomu, do které homeless skrz turniket nevlezou. Jenže tou se zastupitelé nezabývali. Asi z ní nic nekápne, ani slavobrána za "nejlevnější" řešení ani prebendy od stavební firmy za vyhozených 120 mega v podchodu.

0 0
možnosti
JJ

Lanovka je nesmysl s enormně vysokými provozními náklady.

Navíc pochybuji, že by bezpečnostní předpisy dovolovaly něco takového provozovat nad železničním koridorem.

A projížďka nad kolejjištěm vedle Parama jako turistická atrakce? ;-D

1 0
možnosti
ON

Ať lávku financuje Albert s Lidlem. K ničemu jinému, než k nákupům Dukeláků v těchto dvou supermarketech sloužit nemůže. Jenom se podívejte na její trasu a napojení. S nádražím nemá společného nic.

1 0
možnosti
JJ

Je pravda, že lávka bude až za nádražím a podle studie nebude napojena na jednotlivá nástupiště, takže bude sloužit jenom k překonání kolejišť.

0 0
možnosti
MH

Myslím, že by na takových stavbách měly být portréty těch, co o nich rozhodli ... žádná anonymita ....:-/

2 0
možnosti
JT

J74a73n 87T57a96r14a61b45a

3. 4. 2017 22:55

Si představte, že byste ji opravdu používal a na ty xichty se pokaždé musel koukat......

0 0
možnosti
Foto

Ano, mohli jsme mezi nádražím a Duklou mít podchod.

Ale my jsme řekli: NE!

1 0
možnosti
JT

J94a37n 47T21a66r31a14b90a

3. 4. 2017 22:56

Podchod je stejně špatné řešení jako lávka. Jen 2x dražší.

0 0
možnosti
VA

Já jsem pro lávku která by měla být celkově uzavřená.Jak pan Šitina píše že by se prodražila výtahy,tak ať mi řekne jak by se postižení lidé dostávali do tunelu.A ještě jedna věc.Vidím v Pardubicích podchody jak jsou špinavé.Ale hlavní jsou peníze a to by lávka vyšla určitě levněji.

0 0
možnosti
JJ

Lávka bude nevzhledné provizorium náročné na pravidelnou údržbu. Odhaduji, že údržbou se lávka za dobu provozu prodraží natolik, že cena bude nakonec téměř srovnatelná s podchodem.

0 0
možnosti
MS

Pokud tam městu chybí pozemky, tak at už vyjednávají s majiteli. Něco připlkatí, ale hlavně, že bude ten parkovací dům. Plus je ještě otázka jak se k němu a od něho bude jezdit - prstě to promyslete a udělejte[>-]V!!R^;-)

0 1
možnosti
MH

Ale oni to soudruzi většinou "vědí nejlépe" ... lávka se dá posvařovat za jedno volební období ...Rv

1 0
možnosti
JK

Ještě by se dal postavit železniční "přejezd" jako je tady. https://mapy.cz/s/1wDkP Byl modernizován a má dnes i závory.

V kolejích, přes které by vedl je maximální rychlost 80 km/h a nižší, v místě tady toho vyšlapaného chodníku. https://mapy.cz/s/1wDlG

0 0
možnosti