Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a31r76o97s44l17a44v 56J63o82n35á58š 4748294722865

Typicky pardubické řešení. Jestli je pravda, že z lávky na každé nástupiště povedou schody a výtah, tak budou hodně vysoké provozní náklady. Další náklady padnou na pravidelnou údržbu (ale jak znám ČSD a SŽDC, tak nejspíš lávka za dvacet roků zchátrá...

Tunel by bylo řešení téměř bez provozních nákladů a nákladů na údržbu a řešení perspektivní pro případ vybudování dalšího nástupiště. Úplně ideální by bylo řešení s malou pokladní budovou na dukelské straně, aby lidé nemuseli chodit k pokladnám, a pak zpátky k nástupišti.

Obávám se, že po lávce moc lidí chodit nebude. Ale mohu se mýlit.

+7/0
doporučit
2.4.2017 9:29

L10u45c82i95a22n 41P73a12p53a74z69i42a59n 5374197601865

Podchod by byl vhodnější. Nemělo by být kritériem jen cena. Raději déle šetřit a pak realizovat něco kvalitního než jen tak něco na efekt.

+5/0
doporučit
2.4.2017 11:00

L65u84d20v55í29k 89R89a23k 8285661324874

Na "hovadiny" nedůležité, jako třeba chodník slávy, hokejový profesionální soukromý klub, výlety do JAR apod. to prachy mají, ale podchod, chodníky na to prachy nemaj.Rv

+3/−1
doporučit
2.4.2017 12:24

M53a88r91t69i84n 74H16a56v83e29l18k45a 8334422634

Myslím, že by na takových stavbách měly být portréty těch, co o nich rozhodli ... žádná anonymita ....:-/

+2/0
doporučit
3.4.2017 15:56

Z68d85e30n32e97k 49Š24i42t17i12n51a 2533258920155

V rámci modernizace železničního uzlu Pardubice se počítá s vybudováním 5. nástupiště. Takže prodloužení tunelu až K Vápence by bylo výhodnější. Lávka by pro zdravotně postižené musela být osazena na všech vstupech výtahy, což by celou stavbu výrazně prodražilo.

+2/0
doporučit
2.4.2017 9:13

J23a16n 79K65a30n79t 9501898518433

Tzv. lavka = totalni nesmysl ! Rozhodnuti nekompetentnich tzv. zastupitelu !!

+2/−2
doporučit
2.4.2017 14:31

O53n40d80ř65e12j 20N94o56s36e53k 3410454981888

Ať lávku financuje Albert s Lidlem. K ničemu jinému, než k nákupům Dukeláků v těchto dvou supermarketech sloužit nemůže. Jenom se podívejte na její trasu a napojení. S nádražím nemá společného nic.

+1/0
doporučit
3.4.2017 16:12

M14a74r58t62i82n 32I62r40e89i23n 5180322270622

Ano, mohli jsme mezi nádražím a Duklou mít podchod.

Ale my jsme řekli: NE!

+1/0
doporučit
3.4.2017 13:50

M97a48r15t79i42n 55H15a70v12e35l45k48a 8424302464

Ale oni to soudruzi většinou "vědí nejlépe" ... lávka se dá posvařovat za jedno volební období ...Rv

+1/0
doporučit
2.4.2017 19:24

R77o54b80e69r79t 75V26a15l90e36n68t21a 6896989897514

Už vidím, jak vozíčkáři budou jezdit po lávce v době silných povětrnostních podmínek, kombinovaných případně s deštěm a sněhem.....

+1/0
doporučit
2.4.2017 9:46

J93a87r77o93s38l15a35v 65R66y42c97h14t56á36ř 2464829299206

SONP Kladno

+1/−1
doporučit
2.4.2017 12:43

R53i44c62h50a56r82d 31M32i10c88h15a86l93o79w12s45k92i 1541549515516

Tak alespoň vime koho nevolit a koho hnát k osobní odpovědnosti!

+1/−2
doporučit
2.4.2017 13:19

M49i49c55h14a22l 42S27t11e43b10l31o 5379691884457

Pokud tam městu chybí pozemky, tak at už vyjednávají s majiteli. Něco připlkatí, ale hlavně, že bude ten parkovací dům. Plus je ještě otázka jak se k němu a od něho bude jezdit - prstě to promyslete a udělejte[>-]V!!R^;-)

0/−1
doporučit
3.4.2017 9:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.