Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z66d49e57n46e98k 90Š33i66t40i67n59a 2623128910245

Ta lávka se staví už dobrých 40 let. Torzo vzpěr tam ještě přežívá.

Jen stále samé politické bla, bla, bla.

+2/0
doporučit
28.3.2017 14:42
Foto

J51a20n 88K56a36d78l64e81c 3805599904223

Já už tomu nevěřím. Po tolika letech slibů a plánů a stále nic.

+2/0
doporučit
28.3.2017 9:27

M14a71r28t45i53n 63H93a20v44e97l94k40a 8544872494

A dá se dohledat na webu mnoho článků podobného typu, kde si panáčkové (politici, SŽDC, SUDOP a čert ví kdo ještě) podchod jasně spojovali s rekonstrukcí železnice. Nejspíše aby to bylo "občansky průchozí". A jen dostali povolení navážet valy a lít beton do krajiny, tak se k tomu neznají ....:-/

+1/0
doporučit
28.3.2017 9:38

J95a54n 11V60r27a60b63e65c 4532700636684

7 versus 150milionů?

Nevěřím.

Je jasné, že komfortní, oproti lávce luxusní podchod vyjde dráže, ale toto je úlet. Nevím, kam jej až přesně chtějí podchod vést, ale tomuto se těžko věří. Pozemky sice nevlastní město, ale SŽDC. To by snad mělo jít na ruku, ne? Vždyť tam budou chodit zákazníci jejich zázkazníků (ČD,RJ,Leo)...osobně bych čekal, že se na tom budou významně investorsky podílet!

+1/−1
doporučit
28.3.2017 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.