Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní plánují na Duklu lávku nad tratí. Tunel je podle nich moc drahý

Jak propojit pardubické vlakové nádraží a sídliště Dukla? Pardubičtí radní mají jasno - lávkou. Uvažovaná varianta s dlouhým podchodem vychází zhruba na 150 milionů korun, takže dávají přednost levnější stavbě lávky za sedm milionů korun. Definitivní slovo však budou mít až ve čtvrtek zastupitelé města.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21i83ř16í 60F89r39a47n45c 5346212438940

Snad by si mohli počkat na trolejbusové propojení Dukly s nádražím a nechat se tam pohodlně dovézt!

0/0
28.3.2017 23:22

J24a96r49o91s83l27a80v 28J28o19n21á60š 4268724652665

Prodloužení podchodu je moc drahé, tak tam postavíme lávku, po které nikdo chodit nebude, a lidé dál budou běhat po kolejích. Inu, není nad logiku. Rv

0/0
28.3.2017 17:56

Z26d47e97n58e32k 14Š79i74t50i63n67a 2553108270785

Ta lávka se staví už dobrých 40 let. Torzo vzpěr tam ještě přežívá.

Jen stále samé politické bla, bla, bla.

+2/0
28.3.2017 14:42

J69a40n 40V36r70a25b70e76c 4552800666644

7 versus 150milionů?

Nevěřím.

Je jasné, že komfortní, oproti lávce luxusní podchod vyjde dráže, ale toto je úlet. Nevím, kam jej až přesně chtějí podchod vést, ale tomuto se těžko věří. Pozemky sice nevlastní město, ale SŽDC. To by snad mělo jít na ruku, ne? Vždyť tam budou chodit zákazníci jejich zázkazníků (ČD,RJ,Leo)...osobně bych čekal, že se na tom budou významně investorsky podílet!

+1/−1
28.3.2017 10:56
Foto

R12o72m54a44n 27H73a79r29m85a23t 2833718207275

7mil. je částka, kterou by hradilo město. To je cca15% z celkových nákladů. Zbytek by hradilo SŽDC. 150 mil. je částka za celý projekt podchodu. Tedy 100%. V případě této realizace by město platilo jen poměrnou část. Takto uvedené v článku to je zavádějící. :-)

0/0
28.3.2017 19:45

J74a51r30o59s34l27a10v 39J51o30s85e46f 5932500550704

Ještě levnější je natáhnout tři lana...;-D

0/0
28.3.2017 10:06

M52a76r64t48i76n 12H94a28v49e81l29k97a 8914562554

A dá se dohledat na webu mnoho článků podobného typu, kde si panáčkové (politici, SŽDC, SUDOP a čert ví kdo ještě) podchod jasně spojovali s rekonstrukcí železnice. Nejspíše aby to bylo "občansky průchozí". A jen dostali povolení navážet valy a lít beton do krajiny, tak se k tomu neznají ....:-/

+1/0
28.3.2017 9:38
Foto

J67a25n 53K50a29d55l95e56c 3485649714313

Já už tomu nevěřím. Po tolika letech slibů a plánů a stále nic.

+2/0
28.3.2017 9:27

V34l58a80s79t38i73m25i69l 17S16t71e49j71s55k11a19l 9529979117478

To V Chebu plánují novou lávku ( stará je z bezpečnostních důvodů uzavřená) za cca 100 milionů. To se zase někdo poměje ze spřátelených firem a projektantů !!!!

0/0
28.3.2017 9:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.