- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I Sezemice budou mít obchvat.
Pardubice budou mít zácpy a diskuze o propojce.
Mě příjde,že tam jak na městě tak na kraji a o ředitelství ani nemluvě sedí jen diletanti.
V podstatě žádné dopravní řešeni pro Pardubice v dohledné době neexistuje. Jen samé experimenty, které dopravní situaci ani po dobudování Parama nevyřeší. Článek říka, že prioritou obchvaty nejsou. Proč se tedy všude ve světě i v CR staví, jen v Pardubicích nikoliv.
A nejsmutnější je, že tyto experimenty vymýšlejí místní politici, místo toho, aby efektivně bojovali za to, aby se obchvat Pardubic mezi priority dostal...
Myslím, že situace by byla řešitelná zkapacitněním silnice K Židovskému hřbitovu, vybudováním nového kapacitního mostu místo Červeňáku, vedením silnice souběžně s ulicí Za Kopečkem a vybudováním kruhové křižovatky na průsečíku ulic Komenského a Průmyslová. Další kruháč by se musel postavit u hřbitova místo křižovatky ulic Kyjevská a Průmyslová a jeden na křižovatce se silnicí na Nemošice (ale ten bych neviděl jako nezbytný).
Doprava z Foxconnu by se tak vyhnula křižovatce u hřbitova a ta by sloužila jenom vnitroměstské dopravě. Po vyřešení napojení na SKN by mohlo jít o vyhovující kompromisní řešení obchvat vs. propojka.
Jenom proboha ne nějaké provizorium s nastavovaným Červeňákem. Provizorií je v Pardubicích až moc. Doprava tady za komunistů zůstala neřešená (na rozdíl od Hradce), a pardubické ŘSD stále není schopné prolobbovat nápravu bez provizorií!
Všechna města staví obchvaty, ale Pardubice propojky. Ideálně přes "plíce města", aby co nejvíce poničilo to málo zelených ploch, které se ve městě nacházejí.... Marně se tomu snažím porozumět.
Málo zelených ploch v Pardubicích...tak to asi žiju v jiném městě. Zelených ploch je tu tolik, že nevím, do které dříve, ale autem nemůžu přes město projet.
Je hezké, že nás chcete s auty odsunout někam za město, ale my jaksi potřebujeme s těmi auty jezdit městem, ne v polích...
Dle mne je nepodstatné, která z variant zvítězí - zda JV obchvat nebo silnice Červeňák. Měl by to být posudek komparující:
a) celkovou cenu
b) obtížnost získání pozemků=schopnost začít
c) množství záboru cenné zemědělské půdy
d) vyřešení potřeb průmyslových podniků v Černé za Bory
Dle mne poslední varianta by preferovala JV obchvat, předchozí 3 by měli být lepší s Červeňákem.
Ať si Vebr nyní říká co chce, hlavně ať jednu z těchto dvou variant dotáhnou.
A ještě předtím daleko důležitější SV OBCHVAT
Pokud spojku přes Červeňák neprotáhnete někam k autobusové zastávce v Průmyslové ulici tak jenom vyrobíte další kolabující místo na křižovatce v Kyjevské. Sanitky tudy jezdit nebudou, protože jim bude hrozit zablokování na mostě vhodném jen pro jednosměrný provoz. Je to pěkná čára v mapě, ale zatím nedomyšlená.
Jasně ať jsou obě silnice, ale hlavně ať už stojí severovýchodní obchvat
Vše teď jezdí zbytečně centrem. Zmizí hned třetina aut
Také myslím, že ten je momentálně prioritní.
severovýchodní se ale stavět bude ne?