Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M87i93c19h43a14l 57S11t81e24b17l12o 5659181814737

Jasně ať jsou obě silnice, ale hlavně ať už stojí severovýchodní obchvat!!!!!!

Vše teď jezdí zbytečně centrem. Zmizí hned třetina aut!!

+10/0
doporučit
23.3.2017 11:46

Z79d77e89n53e83k 85Š38i97t38i98n34a 2573538310265

V podstatě žádné dopravní řešeni pro Pardubice v dohledné době neexistuje. Jen samé experimenty, které dopravní situaci ani po dobudování Parama nevyřeší. Článek říka, že prioritou obchvaty nejsou. Proč se tedy všude ve světě i v CR staví, jen v Pardubicích nikoliv.

+7/0
doporučit
23.3.2017 18:08

M73i10c63h22a26l 85Č23e35r31n69ý 7954290171195

Všechna města staví obchvaty, ale Pardubice propojky. Ideálně přes "plíce města", aby co nejvíce poničilo to málo zelených ploch, které se ve městě nacházejí.... Marně se tomu snažím porozumět.

+3/0
doporučit
23.3.2017 14:17

V78á14c91l90a68v 50A75p95l19t12a23u11e64r 7205155141332

Mě příjde,že tam jak na městě tak na kraji a o ředitelství ani nemluvě sedí jen diletanti.

+2/0
doporučit
23.3.2017 23:22

J52a38n 91V89r37a65b54e69c 4562920636634

Dle mne je nepodstatné, která z variant zvítězí - zda JV obchvat nebo silnice Červeňák. Měl by to být posudek komparující:

a) celkovou cenu

b) obtížnost získání pozemků=schopnost začít

c) množství záboru cenné zemědělské půdy

d) vyřešení potřeb průmyslových podniků v Černé za Bory

Dle mne poslední varianta by preferovala JV obchvat, předchozí 3 by měli být lepší s Červeňákem.

Ať si Vebr nyní říká co chce, hlavně ať jednu z těchto dvou variant dotáhnou.

A ještě předtím daleko důležitější SV OBCHVAT !

+2/−1
doporučit
23.3.2017 12:09

J32a23r88o19s90l29a30v 29R65y61c61h75t97á14ř 2544199139846

I Sezemice budou mít obchvat.

Pardubice budou mít zácpy a diskuze o propojce.

+1/0
doporučit
24.3.2017 17:34

J57a25r25o64s72l75a77v 26J87o76n36á46š 4988924812415

Myslím, že situace by byla řešitelná zkapacitněním silnice K Židovskému hřbitovu, vybudováním nového kapacitního mostu místo Červeňáku, vedením silnice souběžně s ulicí Za Kopečkem a vybudováním kruhové křižovatky na průsečíku ulic Komenského a Průmyslová. Další kruháč by se musel postavit u hřbitova místo křižovatky ulic Kyjevská a Průmyslová a jeden na křižovatce se silnicí na Nemošice (ale ten bych neviděl jako nezbytný).

Doprava z Foxconnu by se tak vyhnula křižovatce u hřbitova a ta by sloužila jenom vnitroměstské dopravě. Po vyřešení napojení na SKN by mohlo jít o vyhovující kompromisní řešení obchvat vs. propojka.

Jenom proboha ne nějaké provizorium s nastavovaným Červeňákem. Provizorií je v Pardubicích až moc. Doprava tady za komunistů zůstala neřešená (na rozdíl od Hradce), a pardubické ŘSD stále není schopné prolobbovat nápravu bez provizorií! Rv

+1/0
doporučit
23.3.2017 14:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.