Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihovýchodní obchvat Pardubic není priorita, konkuruje mu propojka

Dopravní situace v Pardubicích je zlá, město nutně potřebuje obchvaty. Tyto věty slyší lidé před každými volbami od všech politiků už dobrých dvacet let. Jenže nic se neděje a hned tak ani nebude. Ředitelství silnic a dálnic opět oddálilo stavbu jihovýchodního obchvatu z Dražkovic k Černé za Bory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a59r74o69s16l89a63v 35R24y91c18h90t78á19ř 2894799299366

I Sezemice budou mít obchvat.

Pardubice budou mít zácpy a diskuze o propojce.

+1/0
24.3.2017 17:34

V98á85c54l93a59v 86A26p92l58t76a89u95e13r 7315405971772

Mě příjde,že tam jak na městě tak na kraji a o ředitelství ani nemluvě sedí jen diletanti.

+2/0
23.3.2017 23:22

Z89d92e76n69e16k 26Š86i88t72i83n80a 2363718310745

V podstatě žádné dopravní řešeni pro Pardubice v dohledné době neexistuje. Jen samé experimenty, které dopravní situaci ani po dobudování Parama nevyřeší. Článek říka, že prioritou obchvaty nejsou. Proč se tedy všude ve světě i v CR staví, jen v Pardubicích nikoliv.

+7/0
23.3.2017 18:08

M55i53c86h63a72l 15Č80e20r28n73ý 7694760471125

A nejsmutnější je, že tyto experimenty vymýšlejí místní politici, místo toho, aby efektivně bojovali za to, aby se obchvat Pardubic mezi priority dostal...

+7/0
23.3.2017 20:36

J21a86r57o77s90l12a39v 42J96o39n78á37š 4168704242415

Myslím, že situace by byla řešitelná zkapacitněním silnice K Židovskému hřbitovu, vybudováním nového kapacitního mostu místo Červeňáku, vedením silnice souběžně s ulicí Za Kopečkem a vybudováním kruhové křižovatky na průsečíku ulic Komenského a Průmyslová. Další kruháč by se musel postavit u hřbitova místo křižovatky ulic Kyjevská a Průmyslová a jeden na křižovatce se silnicí na Nemošice (ale ten bych neviděl jako nezbytný).

Doprava z Foxconnu by se tak vyhnula křižovatce u hřbitova a ta by sloužila jenom vnitroměstské dopravě. Po vyřešení napojení na SKN by mohlo jít o vyhovující kompromisní řešení obchvat vs. propojka.

Jenom proboha ne nějaké provizorium s nastavovaným Červeňákem. Provizorií je v Pardubicích až moc. Doprava tady za komunistů zůstala neřešená (na rozdíl od Hradce), a pardubické ŘSD stále není schopné prolobbovat nápravu bez provizorií! Rv

+1/0
23.3.2017 14:54

M22i31c14h68a31l 57Č76e52r44n15ý 7834220651505

Všechna města staví obchvaty, ale Pardubice propojky. Ideálně přes "plíce města", aby co nejvíce poničilo to málo zelených ploch, které se ve městě nacházejí.... Marně se tomu snažím porozumět.

+3/0
23.3.2017 14:17

J42a55n 20V51r70a71b92e77c 4922390726264

Málo zelených ploch v Pardubicích...tak to asi žiju v jiném městě. Zelených ploch je tu tolik, že nevím, do které dříve, ale autem nemůžu přes město projet.

Je hezké, že nás chcete s auty odsunout někam za město, ale my jaksi potřebujeme s těmi auty jezdit městem, ne v polích...;-D

0/−3
23.3.2017 15:45

M21i89c33h92a76l 74Č48e14r41n56ý 7544420421895

Byl jste někdy v Olomouci? V Hradci Králové? Podobně velká města, spousta parků, zeleně... A Pardubice? Město na křižovatce. A když se hledá dopravní řešení, protne se další silnice skrz město, navíc přes nepostiženou přírodní lokalitu, přestože se může postavit o pár stovek metrů silnice přes pole.... Normální je stavět obchvaty a ne průtahy, tranzitní dopravu vyvést mimo město. A existující silnice uvolnit pro Vás, abyste přes to město mohl jezdit, když na tom tak trváte :-P

0/0
23.3.2017 20:34

J39a80n 35V56r95a54b30e40c 4882460816954

V Hradci jsem každý den. Úúúúúúžasnáááá doprava! Ač o něco větší město, přejet HK stačí polovinu času než Pce. Bohužel. Všude skvělé 4-proudy, no nádhera. VEŠKERÉ OBCHVATY VNITŘKEM HRADCE!

To samé Olomouc, dálniční obchvaty kolem, ale po městě VNITŘKEM všude 4proudy, NIKDO proti tomu neprotestuje.

Jen Pardubicích se ekoteroristi sjednotí dohromady a nestačí jim ani: celý divoký pravý břeh Labe, divoký levý od železňáku dále, upravená Špice a Tyršáky, divoké Dubinské a svítkovské lesy, upravený LesoparkDukla,...

Jestli mi někdo bude posílat výplatu, já klidně přestanu po městě jezdit autem, budu chodit všude pěšky, do baru na kole taky nemám problém:-)

+1/−1
23.3.2017 21:03

P29e53t69r 29K53o21r39b57e41l 9646617210222

Jednak bych se rád zeptal, kde máme ve Svítkově divoké lesy, ještě jsem tu v žádný neobjevil a to tu bydlím leta a jednak občas jezdím odpoledne na Slezské předměstí k poliklinice a řeknu vám, že žádný med. Tím nerozporuji fakt, že je HK vyřešen lépe, ale orgasmy jako vy tam rozhodně nedostávám. O kruhákunekruháku si vyprávějí pověsti mí známí od Frýdku po Prahu.

0/0
23.3.2017 22:18

J17a47r27o45s10l97a64v 19J37o80n62á95š 4678824762705

Jenom pro informaci: V J části Svítkova je asi 25 ha souvislého lesa. O míře divokosti se přít nehodlám.

0/0
25.3.2017 19:49

J90a59n 43V55r94a77b29e60c 4712370116304

Dle mne je nepodstatné, která z variant zvítězí - zda JV obchvat nebo silnice Červeňák. Měl by to být posudek komparující:

a) celkovou cenu

b) obtížnost získání pozemků=schopnost začít

c) množství záboru cenné zemědělské půdy

d) vyřešení potřeb průmyslových podniků v Černé za Bory

Dle mne poslední varianta by preferovala JV obchvat, předchozí 3 by měli být lepší s Červeňákem.

Ať si Vebr nyní říká co chce, hlavně ať jednu z těchto dvou variant dotáhnou.

A ještě předtím daleko důležitější SV OBCHVAT !

+2/−1
23.3.2017 12:09

P13e42t97r 25K72o45r83b47e82l 9236527460822

Pokud spojku přes Červeňák neprotáhnete někam k autobusové zastávce v Průmyslové ulici tak jenom vyrobíte další kolabující místo na křižovatce v Kyjevské. Sanitky tudy jezdit nebudou, protože jim bude hrozit zablokování na mostě vhodném jen pro jednosměrný provoz. Je to pěkná čára v mapě, ale zatím nedomyšlená.

0/0
23.3.2017 13:08

J41a19n 25V87r65a56b53e56c 4802690736124

Dobrý den - to od Vás je pokaždé jak kolovrátek = napojení+jednosměrný most ;-D.

Přeci nikdo neříká, že se nemůže přes Chrudimku nakonec postavit nový 2-pruhový most a Červeňák zbourat, vždyť jde v celé akci o nepodstatnou drobnost i z finančního hlediska.

To samé napojení na stávající komunikace na východním konci přes velké kruháky (aby to bylo průjezdné)...R^

...jsme v 21.století ;-)

+3/0
23.3.2017 15:43

P76e66t22r 68K96o83r37b70e62l 9876337480642

Tak vám holt jako kolovrátek musím zopakovat to vám tak nějak nedochází:

1) Postavit nový most přes Chrudimku není z finančního hlediska drobnost, ale pěkná darda

2) O novém mostu kromě vás nikdo nemluví, neplánuje se.

Až vám to dojde tak se posuneme.

0/−1
23.3.2017 17:08

O80n93d46ř91e33j 18N45o90s18e21k 3460194441838

Kdo vám řekl, že se nový most (s použitím stávajících patek) neplánuje? O kolovrátku bych na vašem místě raději pomlčel.

+2/0
23.3.2017 19:55

P70e54t76r 56K61o37r50b69e67l 9276347230252

Nikde jsem zatím neslyšel, že by se plánoval. Máte něco v rukávu?

0/−1
23.3.2017 22:04

J67a19n 22V77r31a91b49e11c 4752580196874

Tak toto je jak na dětském pískovišti...

V Pardubicích teče Dunaj? Nebo to je most přes nějaké x-kilometrové údolí?

Bavíme se o říčce Chrudimce, takže mostu s délkou řádově 50metrů!

Proboha: když se někde buduje obchvat, silnice, největší a nejnákladnější horor je to dostat do stavebního povolení, přežít archeology a odkoupit/vyvlastnit pozemky od všech spekulantů a dalších grázlů,...fakt NIKDO, opravdu nikdo NEŘEŠÍ na jakékoliv stavbě v ČR jeden hloupý MOST!

I Charvát jasně říkal, že není 100%ní, že ten most půjde využít, stejně na něm budou muset dělat úpravy za slušné peníze (a znova checkovat statiku), takže přestaňme řešit nepodstatnou kravinu jako nový most nákladově mezi CZK 10-30 mil. když tahle celá sranda (JV obchvat nebo "Červeňák-to je jedno) bude mít 10 číslic!

+1/0
23.3.2017 20:43

P45e65t66r 85K57o10r32b86e49l 9526107180212

Jednak má už nyní asi 80 metrů bo rezerva na povodně a to ho v těch dvacátých letech postavili partyzánsky v rámci cvičení takže je otázka jaké normy bude muset splňovat dneska a jednak tu "kravinu" neřeší akorát pan Vrabec. Ostatní se jí bohužel vyhnout nemohou bo život není internetová diskuse.

0/−1
23.3.2017 22:10

M75i85c36h39a34l 77S74t97e93b29l32o 5979981674877

Jasně ať jsou obě silnice, ale hlavně ať už stojí severovýchodní obchvat!!!!!!

Vše teď jezdí zbytečně centrem. Zmizí hned třetina aut!!

+10/0
23.3.2017 11:46

D52u43š69a77n 28N47i72k91o84d13e81m 9685349904373

Také myslím, že ten je momentálně prioritní.

+2/0
23.3.2017 13:23

M28a65r21t69i20n 25Č62a73p46e33k 6400231467704

Další třetina by se dala vyhnat uzavřením podjezdu na 17. listopadu pro auta po dokončení Parama a Trojice. 90% aut z tamních kolon si podjezdem zkracuje cestu k univerzitě a dál na sever nebo odbočí doleva na Palackého. Na tenhle směr už obchvat je, ale lidi ho nepoužívají, jelikož je cesta delší.

0/0
23.3.2017 20:01

M46a63r58c11e63l 98S95t18a40r39ý 9928384233449

severovýchodní se ale stavět bude ne?

0/0
23.3.2017 11:33

L53i31b95o15r 73M13o91u13č42k86a 1968767375802

ne .. pro RSD neni prioritou

0/−1
23.3.2017 13:23

J94a41n 93V17r59a55b23e65c 4282190326364

Ale bude se stavět ;-)

0/0
23.3.2017 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.