Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihovýchodní obchvat Pardubic není priorita, konkuruje mu propojka

Dopravní situace v Pardubicích je zlá, město nutně potřebuje obchvaty. Tyto věty slyší lidé před každými volbami od všech politiků už dobrých dvacet let. Jenže nic se neděje a hned tak ani nebude. Ředitelství silnic a dálnic opět oddálilo stavbu jihovýchodního obchvatu z Dražkovic k Černé za Bory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a58r97o36s19l32a56v 14R56y63c26h90t35á91ř 2894199639856

I Sezemice budou mít obchvat.

Pardubice budou mít zácpy a diskuze o propojce.

+1/0
24.3.2017 17:34

V47á82c60l63a95v 27A86p79l88t26a80u77e94r 7555115441772

Mě příjde,že tam jak na městě tak na kraji a o ředitelství ani nemluvě sedí jen diletanti.

+2/0
23.3.2017 23:22

Z15d19e44n51e90k 31Š34i57t57i10n64a 2183168170195

V podstatě žádné dopravní řešeni pro Pardubice v dohledné době neexistuje. Jen samé experimenty, které dopravní situaci ani po dobudování Parama nevyřeší. Článek říka, že prioritou obchvaty nejsou. Proč se tedy všude ve světě i v CR staví, jen v Pardubicích nikoliv.

+7/0
23.3.2017 18:08

M66i81c34h92a76l 45Č61e79r49n39ý 7434400321775

A nejsmutnější je, že tyto experimenty vymýšlejí místní politici, místo toho, aby efektivně bojovali za to, aby se obchvat Pardubic mezi priority dostal...

+7/0
23.3.2017 20:36

J67a69r88o90s23l84a10v 29J44o55n61á35š 4158474272315

Myslím, že situace by byla řešitelná zkapacitněním silnice K Židovskému hřbitovu, vybudováním nového kapacitního mostu místo Červeňáku, vedením silnice souběžně s ulicí Za Kopečkem a vybudováním kruhové křižovatky na průsečíku ulic Komenského a Průmyslová. Další kruháč by se musel postavit u hřbitova místo křižovatky ulic Kyjevská a Průmyslová a jeden na křižovatce se silnicí na Nemošice (ale ten bych neviděl jako nezbytný).

Doprava z Foxconnu by se tak vyhnula křižovatce u hřbitova a ta by sloužila jenom vnitroměstské dopravě. Po vyřešení napojení na SKN by mohlo jít o vyhovující kompromisní řešení obchvat vs. propojka.

Jenom proboha ne nějaké provizorium s nastavovaným Červeňákem. Provizorií je v Pardubicích až moc. Doprava tady za komunistů zůstala neřešená (na rozdíl od Hradce), a pardubické ŘSD stále není schopné prolobbovat nápravu bez provizorií! Rv

+1/0
23.3.2017 14:54

M70i81c19h70a20l 23Č30e18r66n41ý 7524380941225

Všechna města staví obchvaty, ale Pardubice propojky. Ideálně přes "plíce města", aby co nejvíce poničilo to málo zelených ploch, které se ve městě nacházejí.... Marně se tomu snažím porozumět.

+3/0
23.3.2017 14:17

J56a89n 12V79r89a39b75e27c 4912310196474

Málo zelených ploch v Pardubicích...tak to asi žiju v jiném městě. Zelených ploch je tu tolik, že nevím, do které dříve, ale autem nemůžu přes město projet.

Je hezké, že nás chcete s auty odsunout někam za město, ale my jaksi potřebujeme s těmi auty jezdit městem, ne v polích...;-D

0/−3
23.3.2017 15:45

M47i78c41h51a40l 23Č62e27r67n60ý 7314600661545

Byl jste někdy v Olomouci? V Hradci Králové? Podobně velká města, spousta parků, zeleně... A Pardubice? Město na křižovatce. A když se hledá dopravní řešení, protne se další silnice skrz město, navíc přes nepostiženou přírodní lokalitu, přestože se může postavit o pár stovek metrů silnice přes pole.... Normální je stavět obchvaty a ne průtahy, tranzitní dopravu vyvést mimo město. A existující silnice uvolnit pro Vás, abyste přes to město mohl jezdit, když na tom tak trváte :-P

0/0
23.3.2017 20:34

J49a80n 33V80r42a70b33e32c 4982700336354

V Hradci jsem každý den. Úúúúúúžasnáááá doprava! Ač o něco větší město, přejet HK stačí polovinu času než Pce. Bohužel. Všude skvělé 4-proudy, no nádhera. VEŠKERÉ OBCHVATY VNITŘKEM HRADCE!

To samé Olomouc, dálniční obchvaty kolem, ale po městě VNITŘKEM všude 4proudy, NIKDO proti tomu neprotestuje.

Jen Pardubicích se ekoteroristi sjednotí dohromady a nestačí jim ani: celý divoký pravý břeh Labe, divoký levý od železňáku dále, upravená Špice a Tyršáky, divoké Dubinské a svítkovské lesy, upravený LesoparkDukla,...

Jestli mi někdo bude posílat výplatu, já klidně přestanu po městě jezdit autem, budu chodit všude pěšky, do baru na kole taky nemám problém:-)

+1/−1
23.3.2017 21:03

P57e86t55r 53K88o86r61b72e74l 9516767250112

Jednak bych se rád zeptal, kde máme ve Svítkově divoké lesy, ještě jsem tu v žádný neobjevil a to tu bydlím leta a jednak občas jezdím odpoledne na Slezské předměstí k poliklinice a řeknu vám, že žádný med. Tím nerozporuji fakt, že je HK vyřešen lépe, ale orgasmy jako vy tam rozhodně nedostávám. O kruhákunekruháku si vyprávějí pověsti mí známí od Frýdku po Prahu.

0/0
23.3.2017 22:18

J38a74r76o53s95l67a50v 22J44o89n94á92š 4208884482235

Jenom pro informaci: V J části Svítkova je asi 25 ha souvislého lesa. O míře divokosti se přít nehodlám.

0/0
25.3.2017 19:49

J25a79n 69V28r15a64b75e71c 4232700446984

Dle mne je nepodstatné, která z variant zvítězí - zda JV obchvat nebo silnice Červeňák. Měl by to být posudek komparující:

a) celkovou cenu

b) obtížnost získání pozemků=schopnost začít

c) množství záboru cenné zemědělské půdy

d) vyřešení potřeb průmyslových podniků v Černé za Bory

Dle mne poslední varianta by preferovala JV obchvat, předchozí 3 by měli být lepší s Červeňákem.

Ať si Vebr nyní říká co chce, hlavně ať jednu z těchto dvou variant dotáhnou.

A ještě předtím daleko důležitější SV OBCHVAT !

+2/−1
23.3.2017 12:09

P93e78t96r 13K18o79r13b95e56l 9776137120812

Pokud spojku přes Červeňák neprotáhnete někam k autobusové zastávce v Průmyslové ulici tak jenom vyrobíte další kolabující místo na křižovatce v Kyjevské. Sanitky tudy jezdit nebudou, protože jim bude hrozit zablokování na mostě vhodném jen pro jednosměrný provoz. Je to pěkná čára v mapě, ale zatím nedomyšlená.

0/0
23.3.2017 13:08

J22a23n 95V60r59a77b97e22c 4582590716174

Dobrý den - to od Vás je pokaždé jak kolovrátek = napojení+jednosměrný most ;-D.

Přeci nikdo neříká, že se nemůže přes Chrudimku nakonec postavit nový 2-pruhový most a Červeňák zbourat, vždyť jde v celé akci o nepodstatnou drobnost i z finančního hlediska.

To samé napojení na stávající komunikace na východním konci přes velké kruháky (aby to bylo průjezdné)...R^

...jsme v 21.století ;-)

+3/0
23.3.2017 15:43

P96e94t72r 97K14o39r34b33e50l 9276657910902

Tak vám holt jako kolovrátek musím zopakovat to vám tak nějak nedochází:

1) Postavit nový most přes Chrudimku není z finančního hlediska drobnost, ale pěkná darda

2) O novém mostu kromě vás nikdo nemluví, neplánuje se.

Až vám to dojde tak se posuneme.

0/−1
23.3.2017 17:08

O84n40d84ř51e66j 46N76o66s45e91k 3510784211638

Kdo vám řekl, že se nový most (s použitím stávajících patek) neplánuje? O kolovrátku bych na vašem místě raději pomlčel.

+2/0
23.3.2017 19:55

P92e45t86r 45K29o35r95b21e83l 9396967510482

Nikde jsem zatím neslyšel, že by se plánoval. Máte něco v rukávu?

0/−1
23.3.2017 22:04

J78a77n 41V94r56a14b68e74c 4472220696904

Tak toto je jak na dětském pískovišti...

V Pardubicích teče Dunaj? Nebo to je most přes nějaké x-kilometrové údolí?

Bavíme se o říčce Chrudimce, takže mostu s délkou řádově 50metrů!

Proboha: když se někde buduje obchvat, silnice, největší a nejnákladnější horor je to dostat do stavebního povolení, přežít archeology a odkoupit/vyvlastnit pozemky od všech spekulantů a dalších grázlů,...fakt NIKDO, opravdu nikdo NEŘEŠÍ na jakékoliv stavbě v ČR jeden hloupý MOST!

I Charvát jasně říkal, že není 100%ní, že ten most půjde využít, stejně na něm budou muset dělat úpravy za slušné peníze (a znova checkovat statiku), takže přestaňme řešit nepodstatnou kravinu jako nový most nákladově mezi CZK 10-30 mil. když tahle celá sranda (JV obchvat nebo "Červeňák-to je jedno) bude mít 10 číslic!

+1/0
23.3.2017 20:43

P23e94t49r 60K13o31r29b92e75l 9406877630812

Jednak má už nyní asi 80 metrů bo rezerva na povodně a to ho v těch dvacátých letech postavili partyzánsky v rámci cvičení takže je otázka jaké normy bude muset splňovat dneska a jednak tu "kravinu" neřeší akorát pan Vrabec. Ostatní se jí bohužel vyhnout nemohou bo život není internetová diskuse.

0/−1
23.3.2017 22:10

M46i66c93h73a55l 55S54t25e97b97l87o 5139961934747

Jasně ať jsou obě silnice, ale hlavně ať už stojí severovýchodní obchvat!!!!!!

Vše teď jezdí zbytečně centrem. Zmizí hned třetina aut!!

+10/0
23.3.2017 11:46

D51u87š54a33n 26N53i15k39o56d59e80m 9185769584713

Také myslím, že ten je momentálně prioritní.

+2/0
23.3.2017 13:23

M47a89r77t22i20n 46Č74a10p91e66k 6250751247964

Další třetina by se dala vyhnat uzavřením podjezdu na 17. listopadu pro auta po dokončení Parama a Trojice. 90% aut z tamních kolon si podjezdem zkracuje cestu k univerzitě a dál na sever nebo odbočí doleva na Palackého. Na tenhle směr už obchvat je, ale lidi ho nepoužívají, jelikož je cesta delší.

0/0
23.3.2017 20:01

M61a56r15c36e53l 50S86t85a63r47ý 9388404363479

severovýchodní se ale stavět bude ne?

0/0
23.3.2017 11:33

L24i73b46o76r 66M35o60u96č35k84a 1838387765872

ne .. pro RSD neni prioritou

0/−1
23.3.2017 13:23

J61a66n 11V77r90a42b93e12c 4752810336174

Ale bude se stavět ;-)

0/0
23.3.2017 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.